James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Positief vond ik dat hij weer een lekker hard schot op doel had die er helaas niet in ging. Bijna alle aanvallen gaan over Bakayoko. Lozano aan de andere kant was inderdaad flink onzichtbaar.
Het is wat jammer dat hij niet altijd scherp om diep te gaan en de timing met Teze is ook niet optimaal. Ze zouden beide snel genoeg moeten zijn om de zwakke backs van Ajax voorbij te lopen zonder bal. In plaats daarvan moet het altijd met bal.
Twan62
Mister PSV
Uit: Beek en Donk
Forumreacties: 86
Reg.: 27 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 04 februari 2024 om 15:23:
Zo jammer dat we op rechts een back hebben die niet meevoetbalt.
Met bv een Dest op rechts zou Bakayoko ook veel beter tot zijn recht komen ...
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
Het heeft vooral met de wisselwerking te maken. Als Teze de bal heeft, staat Bakayoko altijd stil en gaat vrijwel nooit diep. Gaat Teze diep, dan krijgt hij vrijwel nooit de bal.
Het gebrek aan ruimtelijk inzicht op het veld (hij stond bijvoorbeeld tegen Almere City 90 minuten buiten spel) is echt iets wat hij nog moet verbeteren.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
PSVvanHiddink0405
Mister PSV
Forumreacties: 750
Reg.: 27 september 2002
Schiet mij maar lek, ik begin echt aan mezelf te twijfelen of ik wel naar de juiste bakayoko kijk dan...dat is toch de rechtsbuiten?
Ik zie bij die speler toch echt heel veel balverlies. Vertraagt t spel doordatie de bal altijd 10 keer moet raken. Geen enkele actie in huis, stijf links, slecht schot, corners niet genoeg kracht, altijd te laag en eerste paal. Geef haast nooit goede voorzetten. Niet bijzonder snel, geen goede versnelling...geen creativiteit.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
open/sluit de onderstaande quote:PSVvanHiddink0405 schreef op 05 februari 2024 om 22:22:
Schiet mij maar lek, ik begin echt aan mezelf te twijfelen of ik wel naar de juiste bakayoko kijk dan...dat is toch de rechtsbuiten?
Ik zie bij die speler toch echt heel veel balverlies. Vertraagt t spel doordatie de bal altijd 10 keer moet raken. Geen enkele actie in huis, stijf links, slecht schot, corners niet genoeg kracht, altijd te laag en eerste paal. Geef haast nooit goede voorzetten. Niet bijzonder snel, geen goede versnelling...geen creativiteit.
open/sluit de onderstaande quote:PSVvanHiddink0405 schreef op 05 februari 2024 om 22:22:
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:abroad schreef op 06 februari 2024 om 07:41:
Je ziet het idd verkeerd. Hij is constant dreigend, verzet enorm veel werk is snel en heeft een prima linker. Ook is zijn aanname goed, incl op lange ballen en is hij fysiek sterk en dus ook daarin moeilijk van de bal te zetten.
Vergelijk dit met onze record aankoop Lozano … blijft een twijfelachtige transfer.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
PSVvanHiddink0405
Mister PSV
Reg.: 27 september 2002
Ik hoop echt dat hij inderdaad zo goed is als men zegt, maar elke wedstrijd valtie mij dan zo ontzettend tegen. In het begin dacht ik dat ik vast iets over het hoofd zie, maar nu na een jaar hem gezien te hebben, heb ik in ieder geval genoeg gezien. Een keer speelde hij zo bagger dat ik dacht, nu is het overduidelijk, maar dan geeftie weer zon blinde voorzet op Luuk die hem fantastisch inkopt. Hup, asaistje erbij en 5 basisplaatsen erbij. Daarna raaktie weer paar wedstrijden geen knikker, maar gatie naar binnen en schietie met veel geluk via een been van tegenstander de bal in de kruising. Hup weer onsterfelijk. Zo gaat het maar door.
Maarja, het zal wel, ik ben lek.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:PSVvanHiddink0405 schreef op 06 februari 2024 om 20:17:
Ik hoop echt dat hij inderdaad zo goed is als men zegt, maar elke wedstrijd valtie mij dan zo ontzettend tegen. In het begin dacht ik dat ik vast iets over het hoofd zie, maar nu na een jaar hem gezien te hebben, heb ik in ieder geval genoeg gezien. Een keer speelde hij zo bagger dat ik dacht, nu is het overduidelijk, maar dan geeftie weer zon blinde voorzet op Luuk die hem fantastisch inkopt. Hup, asaistje erbij en 5 basisplaatsen erbij. Daarna raaktie weer paar wedstrijden geen knikker, maar gatie naar binnen en schietie met veel geluk via een been van tegenstander de bal in de kruising. Hup weer onsterfelijk. Zo gaat het maar door.
Maarja, het zal wel, ik ben lek.
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
Bijzonder sympathieke en bijzonder getalenteerde speler, wat er echter al even veel te weinig uitkomt. Ja, hij heeft geregeld een goeie actie en/of voorzet in huis, maar het rendement is over het algemeen toch echt veel te laag. Hopelijk kan hij op korte termijn een tandje (of twee) bijschakelen en meer echt goeie acties / voorzetten / goals maken.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 06 februari 2024 om 17:53:
Het is wel zo dat hij eigenlijk nog die fase in moet waar Bergwijn, Malen en Gakpo ook in hebben gezeten. Het is nu allemaal leuk, maar je moet er in de Eredivisie gewoon minimaal 15 maken als buitenspeler van PSV.
PSV Oisterwijk
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: Zuid - F
Forumreacties: 15.727
Reg.: 9 december 1999
PSVvanHiddink0405
Mister PSV