Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Ismael Saibari

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Had ik niet zien aankomen. Ik weet dat het een talentvolle middenvelder is, alleen had hij vaak weinig rendement. Gisteren was ie weergaloos! Nu die lijn vasthouden!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 31 augustus 2023 om 08:31:

Had ik niet zien aankomen. Ik weet dat het een talentvolle middenvelder is, alleen had hij vaak weinig rendement. Gisteren was ie weergaloos! Nu die lijn vasthouden!

Zo zie je wat een goed toernooi (Afrika Cup onder 23) kan doen met een speler. Daarom zou het mooi zijn als we wat kunnen laten zien in de Champions League. Dat gaat deze spelersgroep zon boost geven. Net als Feyenoord vorig jaar met de Europa League.

+1/-0

StephanPSV schreef op 31 augustus 2023 om 08:31:

Precies dit, maakte ook nog bijna zijn 3de, en had nog een weergaloze solo. + heel veel vuile meters gemaakt.
Nu ook opgeroepen voor de nationale ploeg.

+2/-0

Tjonge jonge … te laat komen bij een wedstrijdbespreking, voor een uitduel, in het buitenland …
Wat ben je dan aan het doen? Ze zitten notabene in een hotel, en slapen met een andere speler op een kamer, toch?
Is hij dan buiten iets anders aan het doen, of lekker “aan het gamen” en is dat belangrijker dan het team?
Moeilijk te begrijpen (voor mij althans) …

+2/-0

Kleine1 schreef op 13 maart 2025 om 07:32:

Tjonge jonge … te laat komen bij een wedstrijdbespreking, voor een uitduel, in het buitenland …
Wat ben je dan aan het doen? Ze zitten notabene in een hotel, en slapen met een andere speler op een kamer, toch?
Is hij dan buiten iets anders aan het doen, of lekker “aan het gamen” en is dat belangrijker dan het team?

We weten het niet, we kunnen enkel speculeren. Ik vind het wel goed dat Bosz actie onderneemt en aangeeft dat dit niet kan.

Ik vond Babadi gister wel wat brengen tegen Arsenal. Speelde met lef en je zag niet dat hij zo weinig minuten maakt. Van mij zou hij meer minuten mogen maken.

+1/-0

Ook al vaker dan 5x begreep ik?
Bijzonder..

+1/-0

Passievrucht schreef op 13 maart 2025 om 08:57:

We weten het niet, we kunnen enkel speculeren. Ik vind het wel goed dat Bosz actie onderneemt en aangeeft dat dit niet kan.

Ik vond Babadi gister wel wat brengen tegen Arsenal. Speelde met lef en je zag niet dat hij zo weinig minuten maakt. Van mij zou hij meer minuten mogen maken.

Inderdaad goed dat Bosz dit doet, en breng maar gewoon naar buiten ook! Dat is waarschijnlijk de enige manier waarop hij het enigszins zal voelen …

Babadi kan beter worden door met name niet te lang gaan lopen met de bal aan de voet. Hij viel niet echt op, maar was wel heel goed bezig met het storen voorin … goed de lijnen tussen hun verdediging en middenveld dichtgelopen. Ik denk dat hij best veel km’s heeft gemaakt.

+1/-0

Heel mooi en respectvol gezegd van Bosz bij de pers.
Die wilde ff lekker een relletje maken maar daar kregen ze geen kans voor.
Dikke plus voor Bosz

+1/-0

Dit is geen prof, dit is een amateur. Er zijn voetballers genoeg die dromen van een profcarrière en hij gaat er op deze manier mee om. Voor mij onbegrijpelijk. Ga je schamen Saibari.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Spelers » Ismael Saibari