Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Ismael Saibari

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

70 + 10 is niet realistisch. Dit lijkt een goede deal, er van uitgaande dat die bonussen makkelijk haalbaar zijn (x-aantal wedstrijden gespeeld, titel in de competitie).

 

+2/-0

Had stiekem gehoopt op een kleine 60 miljoen maar kan hier prima mee leven. Meer geld ga je niet krijgen voor een speler uit de eredivisie. En als we nu flink aan de weg timmerden in Europa zou het nog kunnen. Maar we zijn gewoon 29e geworden he achter Qarabag, Bodo glimmt en club brugge. Verder is hij 25 en speelt pas 2 seizoenen echt goed. Daar kijken geïnteresseerden naar, niet naar de waan van de dag zoals veel "TD's" hier.

 

+1/-0

Naar mijn mening zijn de GOAT en Martinez zulke absurde excessen dat we die beter kunnen negeren. Ten Hag heeft daar schijnbaar een blanco cheque gekregen en daarmee zijn oude club gespekt.

Dan heb je De Ligt en F de Jong. Dat was een logisch gevolg van goed presteren ook op het hoogste niveau. De Ligt was ook piepjong destijds en beiden hebben het redelijk waargemaakt met veel wedstrijden op hoog niveau.

Saibari is nu top voor de Eredivisie en een speler die makkelijk een wedstrijd kan beslissen is sws goud waard. Hij stijgt er niet zo ver bovenuit als Memphis, Robben of Lozano deden. Als Afrikaan zit hij wel met de ANC en hij is al 25. Alles in overweging nemend vind ik dit een prima bedrag.

 

+1/-0

Hij doet het gewoon nog eens dunnetjes over tegen Schotland. Wat een fenomeen.

 

+1/-0

Ik denk ook daadwerkelijk dat 'ie het gaat redden bij Bayern. Dat heb ik niet vaak bij PSV'ers die de stap naar het buitenland maken.

 

+1/-0

Zou er nog een clausule zijn dat Bayern per WK-doelpunt een miljoentje meer betaalt aan PSV?

 

+1/-0

Lijkt me niet aangezien er nog geen contract ondertekend is.

 

+1/-0

Vraag me af of het überhaupt al definitief is (en of het nog gekaapt kan worden door een andere club)

 

+1/-0

Je leest op veel forums ´gekaapt worden door andere club´ als die meer betalen etc. Onzinnig bericht want DE SPELER beslist waar hij heengaat. Er kan een club komen die €100 miljoen biedt maar als de speler in kwestie daar niet heen wil, houdt het op. Saibari wil blijkbaar naar Bayern en nee het is nog niet formeel rond anders stond het wel op PSV.nl

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Transfer88 schreef op 21 juni 2026 om 14:42:

Je leest op veel forums ´gekaapt worden door andere club´ als die meer betalen etc. Onzinnig bericht want DE SPELER beslist waar hij heengaat. Er kan een club komen die €100 miljoen biedt maar als de speler in kwestie daar niet heen wil, houdt het op. Saibari wil blijkbaar naar Bayern en nee het is nog niet formeel rond anders stond het wel op PSV.nl



Uiteraard, als een speler niet wil dan komt een deal niet rond. Maar er zouden nu ook zomaar ineens andere opties op tafel kunnen komen toch?

 

+1/-0

Lijkt mij in dit geval niet. Je kunt gaan spelen voor een potentiële CL-winnaar die ook nog eens structureel tot de europese top behoort. Erg weinig andere opties mogelijk als je een speler met gezonde ambitie bent.

 

+1/-0

1

 

+1/-0

gdh

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Transfer88 schreef op 22 juni 2026 om 08:21:

Lijkt mij in dit geval niet. Je kunt gaan spelen voor een potentiële CL-winnaar die ook nog eens structureel tot de europese top behoort. Erg weinig andere opties mogelijk als je een speler met gezonde ambitie bent.



Helemaal eens. Ik begreep uit de podcast van Elfrink dat er alleen nog even gewacht wordt met tekenen tot 1 juli zodat het in een ander boekjaar valt (met effect op winstbelasting etc), maar dat het wel akkoord is met Bayern. Als PSV daar dan nog in gaat rommelen, kun je evt spelers vanuit de Bayern-hoek in de toekomst ook wel op je buik schrijven.

Ik zou me vanuit Saibari zelf ook niet voor kunnen stellen welke club nog mooier in deze fase zou passen.

 

+1/-0

Er is toch al lang uitgelekt dat deze transfer in het nieuwe boekjaar moet gaan plaatsvinden? Reken maar dat alles in kannen en kruiken is, en dat er vrij snel na 1 juli opeens de definitie bekendmaking van deze transfer volgt.

 

+1/-0

Bayern is zo'n beetje de perfecte club voor Saibari in de top van het Europees clubvoetbal. Premier League kan hij aan maar als je 2 wedstrijden niet je niveau haalt trekken ze meteen een blik open met nieuwe spelers. Real hetzelfde verhaal. Atletico had ook gekund of wellicht een Italiaanse topclub. Maar ik heb er vertrouwen in dat hij het gaat redden bij Bayern.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Spelers » Ismael Saibari