Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu PSV-Shakhtar Donetsk
Man van de Wedstrijd PSV-FC Groningen: -
Een sleutelwedstrijd gaat wat ver als je kijkt naar de situatie waarin we zitten, maar met een winst partij kunnen we in theorie op beide inlopen. Ik vind de titel echt uit zicht dus ik hoop dat Ajax gewoon wint en dan kunnen we met een goed resultaat een stukje opschuiven richting plek 2.
Maar hoe gaan we dat doen? Van Bommel in 2019 in uitwedstrijden is niet best to say the least. Gaan we naar de slachtbank op dezelfde manier en gokken op een betere dag en een mindere dag van Feyenoord? Of gaan we iets anders proberen om minder voorspelbaar te zijn?
Dat laatste geniet mijn voorkeur en ik geloof dat we iets meer kans hebben als we een paar kleine aanpassingen doen.
- Thomas / Guti op het middenveld
- Ihattaren op rechts, Doan op 10 (uiteraard veel afwisseling)
- Baumgartl ipv Schwaab in verband met de grote ruimtes in de rug
- Boscagli ipv Sadilek
Uit: Sweet Lake City
Vak: Noord - U
Forumreacties: 2.515
Reg.: 23 mei 2000
PSV-Shakhtar Donetsk 3-1 (1-0)
Van Bommel zal niet zoveel veranderen aan het team dat afgelopen zaterdag tegen Fortuna begon. Misschien dat hij Rosario wel aan de kant laat en meteen Guti opstelt.
Verder hoeft er weinig aan de hand te zijn, want Feyenoord blaakt nou ook niet van zelfvertrouwen, en prutst ook maar wat aan. Zeker kansen als je onze snelle voorhoede ziet tegen het centrale verdedigingsblok van Feyenoord.
Aan de andere kant spelen we in De Kuip en daargaat PSV meestal als een stel angsthazen het veld op.
Ik denk een gelijkspel, en anders een mooie 1-2 overwinning...
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
Om maar eens met een cliché te beginnen: deze wedstrijd kan echt alle kanten op. Het niveau van Feyenoord is net als van PSV nou niet bepaald stabiel te noemen, maar ze spelen over het algemeen het beste thuis. PSV speelt de laatste tijd in met name uitduels echt dramatisch. Als PSV een keer echt zijn niveau haalt, moet dit zeker gewonnen kunnen worden, maar we staan er nu niet echt bekend om dat de Kuip ons goed gezind is.
Ik hoop inderdaad dat PSV wat minder voorspelbaar gaat proberen te zijn. Met name als de driehoek Ihattaren/Malen/Bergwijn ruimte krijgt om te combineren is de kans op winst het grootst.
Jan Zomers
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Uden
Vak: -
Forumreacties: 3
Reg.: 13 december 2015
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 09 december 2019 om 15:53:
Een sleutelwedstrijd gaat wat ver als je kijkt naar de situatie waarin we zitten, maar met een winst partij kunnen we in theorie op beide inlopen. Ik vind de titel echt uit zicht dus ik hoop dat Ajax gewoon wint en dan kunnen we met een goed resultaat een stukje opschuiven richting plek 2.
Maar hoe gaan we dat doen? Van Bommel in 2019 in uitwedstrijden is niet best to say the least. Gaan we naar de slachtbank op dezelfde manier en gokken op een betere dag en een mindere dag van Feyenoord? Of gaan we iets anders proberen om minder voorspelbaar te zijn?
Dat laatste geniet mijn voorkeur en ik geloof dat we iets meer kans hebben als we een paar kleine aanpassingen doen.
- Thomas / Guti op het middenveld
- Ihattaren op rechts, Doan op 10 (uiteraard veel afwisseling)
- Baumgartl ipv Schwaab in verband met de grote ruimtes in de rug
- Boscagli ipv Sadilek
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
open/sluit de onderstaande quote:
FlitsPhirips
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 445
Reg.: 5 augustus 2019
Favoriete opstelling: 4-4-2
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 09 december 2019 om 15:53:
ik hoop dat Ajax gewoon wint en dan kunnen we met een goed resultaat een stukje opschuiven richting plek 2.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Armada Sur
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 89
Reg.: 14 oktober 2017
De enige manier om in De Kuip te winnen is door vanaf het begin fel en agressief druk te zetten. Gaan we echter net als vorig jaar achterover leunen en laten we ze komen, dan worden we overlopen en wordt het weer een kansloze middag. De grote vraag is dus met welke instelling Van Bommel onze jongens de wei in gaat sturen. Hem kennende zal het wel weer voorzichtigheid troef zijn met dus een voorspelbare (slechte) afloop.
Souza Faria 11
Fan van PSV
Vedette
Vak: Oost - W
Forumreacties: 1.651
Reg.: 4 april 2010
open/sluit de onderstaande quote:Armada Sur schreef op 14 december 2019 om 13:40:
De enige manier om in De Kuip te winnen is door vanaf het begin fel en agressief druk te zetten. Gaan we echter net als vorig jaar achterover leunen en laten we ze komen, dan worden we overlopen en wordt het weer een kansloze middag. De grote vraag is dus met welke instelling Van Bommel onze jongens de wei in gaat sturen. Hem kennende zal het wel weer voorzichtigheid troef zijn met dus een voorspelbare (slechte) afloop.
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Forumreacties: 20.755
Reg.: 6 februari 2000
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 10 december 2019 om 08:50:
Dit zal wel weer typisch zo'n wedstrijd gaan worden waarin Jorgensen opeens twee keer scoort
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:FlitsPhirips schreef op 10 december 2019 om 02:33:
Dan de wedstrijd van komend weekend. Ik probeer altijd optimistisch te zijn. Het is historisch gezien de lastigste wedstrijd van het seizoen, maar dit jaar ook een beetje de lamme tegen de blinde. Met een beetje geluk en de juiste instelling pakken we een resultaat!
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.074
Reg.: 23 september 2002
Uit: Hellevoetsluis
Forumreacties: 2.300
Reg.: 28 april 2007
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
Het is toch godverdomme niet te geloven. Totaal tegen de verhouding in. Tactisch hebben we het juist prima voor elkaar, maar natuurlijk moeten we weer achter komen... En deze keer ligt het niet aan vBommel. We zijn juist de sterkste ploeg tot nu toe. Hopelijk trekken ze dit nog recht, want dit is ECHT zwaar onverdiend.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
Uit: Hellevoetsluis
Forumreacties: 2.300
Reg.: 28 april 2007
open/sluit de onderstaande quote:NeedPants schreef op 15 december 2019 om 14:55:
Het is toch godverdomme niet te geloven. Totaal tegen de verhouding in. Tactisch hebben we het juist prima voor elkaar, maar natuurlijk moeten we weer achter komen... En deze keer ligt het niet aan vBommel. We zijn juist de sterkste ploeg tot nu toe. Hopelijk trekken ze dit nog recht, want dit is ECHT zwaar onverdiend.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] Feyenoord - PSV