Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] Heracles Almelo - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Absolute wanvertoning tot nu toe. Dat je tegen dit Heracles 0 kansen creeert in 45 minuten voetbal is echt extreem sneu. Bruma en Mauro zwaar onvoldoende, Mo kan ballen, maar komt ook niet uit de verf. Enige die z'n niveau voorin haalt is Gakpo, maar die zie ik toch liever van de vleugels.

Dat Bruma eraf gaat lijkt me duidelijk. Wellicht Madueke voor Sadilek en Mo naast Rosario?

Baart me wel zorgen dat we nog geen enkele wedstrijd comfortabel hebben kunnen uitspelen, in de Eredivisie in ieder geval.

 

+1/-0

Het lijkt echt helemaal nergens op nee. Maar echt zowel verdedigend als aanvallend een dikke onvoldoende. Waar het aan ligt? Ik denk dat het tactisch niet goed staat, of niet goed wordt uitgevoerd. Daarnaast zijn we niet balvast, hebben we niet genoeg beweging zonder bal en missen we een 9 voorin. Ik vind dat het tempo daarnaast ook heel matig is.

Malen en Thomas worden het meeste gemist, Ihattaren en Bruma weer niet goed genoeg en Sadilek brengt in balbezit te weinig. Het was natuurlijk geen penalty maarja dat is niet de reden dat we achter staan. Het klopt voor geen meter en het is nu aan de trainer om het recht te zetten.

Thomas Madueke en Malen erin voor Ihattaren Bruma en Sadilek zal het wel worden.

 

+1/-0

Om te beginnen je beste spelers opstellen.

Dat zijn in elk geval niet Bruma, Sadilek en Viergever.

 

+1/-0

Gewoon een zeer slechte 1e helft en een onterechte penalty. PSV heeft tijd zat om dit te repareren. Anders ga je vandaag terecht verliezen.

 

+1/-0

PSV juist helemaal niet aaanvallend bezig. Waardeloos, en we hebben een trainer die het blijkbaar allemaal prima vindt zo. :kwaad

 

+1/-0

Two shots off target in 45 minuten. That's it. Ik vraag me oprecht af of we eerder zulke trieste cijfers konden overleggen.

 

+1/-0

Het feit dat Max niet 1x op links de ruimte kreeg om op te stomen geeft al aan hoe slecht PSV vandaag is in het vast houden van de bal, of de bal in de ploeg houden. Dumfries kwam op rechts wel een paar keer goed door, zonder bal, en dat zat er voor Max niet in. Je ziet dan ook dat Rosario geen oorzaak is maar slachtoffer. Want als hij aan de bal is kan hij ook oprecht niets. Daarom vond ik Thomas zo belangrijk afgelopen weken omdat hij een lopende speler is en je dat je de bal makkelijker vooruit kan spelen. Sadilek is een hardwerkende verdedigende middenvelder en eigenlijk is Hendrix in alles beter dan Sadilek. Dat werd vandaag wel even duidelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 27 september 2020 om 17:38:

Het lijkt echt helemaal nergens op nee. Maar echt zowel verdedigend als aanvallend een dikke onvoldoende. Waar het aan ligt? Ik denk dat het tactisch niet goed staat, of niet goed wordt uitgevoerd. Daarnaast zijn we niet balvast, hebben we niet genoeg beweging zonder bal en missen we een 9 voorin. Ik vind dat het tempo daarnaast ook heel matig is.

Malen en Thomas worden het meeste gemist, Ihattaren en Bruma weer niet goed genoeg en Sadilek brengt in balbezit te weinig. Het was natuurlijk geen penalty maarja dat is niet de reden dat we achter staan. Het klopt voor geen meter en het is nu aan de trainer om het recht te zetten.

Thomas Madueke en Malen erin voor Ihattaren Bruma en Sadilek zal het wel worden.



Daar gaan we lekker, lekker voorspeld Tinus. Dat Bruma erin blijft ipv Mo is voor mij wel echt een gigantisch raadsel.

 

+1/-0

Malen, Thomas en Madueke voor Mauro, Sadilek, Ihattaren.

Ben benieuwd. Mo zal ook niet blij zijn. Voor Mauro is het jammer.

 

+1/-0

Mauro, Rosario, Sadilek en Bruma hebben allemaal het niveau niet dat PSV zou moeten nastreven. Veels te wisselvallig. Betere spelers zitten op de bank. In deze wedstrijd komt Schmidt over als Cocu/Van Bommel/Faber in het quadraat.
Ik ben lekker Lovebites op Youtube gaan kijken. Geweldige Japanse powermetal band bestaand uit 5 meiden.

 

+1/-1

Wel een goede wissel, Sadilek eruit en 2 Thomasjes erin. Wist niet eens dat ie ook een broer had.

 

+1/-0

Mis toch nog steeds een beetje de noodzaak. Ze drongen eerste paar minuten goed aan, maken de 1-1, maar nu is het weer enorm gezapig.

En ja, die actie van Bruma net, wat een armoede.. Zonde dat we vanavond een kleine bank hebben, je kan eigenlijk alleen nog Hendrix voor hem brengen en Thomas op de vleugel zetten.

 

+1/-0

Hendrix voor Bruma aub, Thomas op rechts.

 

+1/-0

Wat zijn Bruma en Rosario toch slecht vandaag zeg.....

 

+1/-0

Gakpo er uit voor Boscagli, heb ik iets gemist. Staat het 1-4?

 

+1/-0

Denk 3 man achterin, Max en Dumfries wat meer als 'wingers'

 

+1/-0

Nee Hendrix met transferperikelen, Gakpo teveel minuten in de benen en Boscagli is een goede passer dus naast Rosario kan op zich wel. Hij haalt alleen de verkeerde eruit.

 

+1/-0

Eerlijk gezegd verdient PSV hier ook niet de overwinning. Enige positieve wat ik meeneem is dat we volgende week (hopelijk) met twee directe versterkingen starten, namelijk Zahavi en Sanage.

 

+1/-0

Gelukkig kan ik Ihataren straks nog zien als jong psv bij Dordrecht speelt.
Bij psv 1 zien wij hem nooit meer onder deze trainer.
Dat hij miskoop en mislukkeling Bruma laat staan zegt mij genoeg

 

+1/-0

Treurig treurig dit.

En kunstgras moeten ze verbieden!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] Heracles Almelo - PSV