Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV - Real Sociedad (EL)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Het leeft lekker hier :D .

De bookies zijn niet echt onder de indruk van PSV en onze kwaliteiten om doelpunten te maken. Toch kan ik zelf niet anders concluderen dan dat ik verwacht dat we minimaal 1 goal gaan maken en dat is ook wel nodig want de 0 houden zie ik ook niet gebeuren tegen deze aanval.

Erg lastige wedstrijd waar de belangen sky high zijn voor het EL avontuur. Vorig jaar was er wel een gigantisch groot verschil tussen Real Sociedad - AZ en AZ - Real Sociedad en met de wetenschap dat PSV ook 7 goals tegen Galatasaray, 4 goals tegen Ajax 3 goals tegen AZ en 4 goals tegen FCM kon maken verwacht ik een 3-1 overwinning.

Aanmoedigingsprijs voor Bruma Romero en Zahavi als doelpuntenmakers.

Dit bericht is gewijzigd op 16 september 2021, 17:08:23.

 

+2/-0

Ik ben benieuwd hoe PSV vanavond deze wedstrijd ingaat.
Sociedad is natuurlijk niet van het niveau van Benfica, maar 9 uit 4 in de Primera Division is natuurlijk niet slecht. Alleen van FC Barcelona verloren en 3 keer gewonnen van laagvliegers.

 

+1/-0

Ik vind Sociedad eigenlijk van een hoger niveau dan Benfica... Grote verschil is wel dat je nu een ploeg treft die zelf ook wil voetballen, wat vooral voor de neutrale kijker voor een heel leuke wedstrijd zorgt. Al maakt het mij geen zak uit wat voor wedstrijd je krijgt, zolang we maar winnen. Vrees alleen wel voor een nederlaag.

 

+1/-0

Ik vind Sporting Sociedad Monaco en Benfica allemaal wel een beetje vergelijkbaar. Net als PSV teams die vrijwel van iedereen kunnen winnen maar ook kunnen verliezen. Dat ze tegen laagvliegers 3x wonnen zegt precies niets want die zullen er niet zo opklappen als wij vanavond gaan doen in de eerste 20 minuten.

Als het een schaakwedstrijd wordt is het niet in ons voordeel in ieder geval.

 

+1/-0

Totaal geen idee wat ik van deze wedstrijd moet verwachten en ik ken Sociedad niet goed genoeg om er over te oordelen. Dat ze vierde staan in de competitie na vier wedstrijden zegt ook helemaal niets. Bij ons staan Utrecht, Heerenveen en Willem II op 3, 4 en 5! Als ze ons op de Benfica manier bespelen wordt het weer een moeilijk verhaal. Hopelijk niet zoveel balverlies als tegen AZ want dan komt het niet goed vrees ik. Snel goaltje zou fijn zijn en dan een heel klein beetje achterover leunen.

 

+1/-0

Een aantal hachelijke momenten in de verdediging.

 

+1/-0

Toch wel mooi, van die shirtjes zonder hoofdsponsor. Wanneer ik ooit geld genoeg heb om PSV te kopen, zou ik dat ook wel willen doen. Of vinden we toch nog steeds dat er Philips hoort te staan?

Potje is redelijk gelijkwaardig. PSV lijkt overwicht te hebben, maar puur naar kansen kijkend, scheelt het niet heel veel. PSV valt me trouwens niet tegen, beter dan tegen AZ.

 

+1/-0

Dat gaat echt veel te makkelijk. Terwijl je er zelf gevoelsmatig zo hard voor moet werken.

 

+1/-0

I rest my case. UIterst zwak.

 

+1/-0

We krijgen belachelijk veel goals tegen uit voorzetten van de zijkant. Tegen Groningen, Galatasaray en nu ook twee. Ik weet niet precies wat je daaraan kan doen, maar het lijkt me wel iets wat aandacht verdient.

 

+1/-0

Als je zelf zo de sluizen open zet tegen een tegenstander als Sociedad dan vraag je er ook wel een beetje zelf om natuurlijk.

Dan kan je voorin zulke toppers hebben lopen, ook tegen een tegenstander als dit die zo sterk georganiseerd is wordt het dan lastig om iedere wedstrijd 3/4 doelpunten te MOETEN maken...

 

+1/-0

Nou, wissel maar, want die eerste paar minuten lijken nergens op.

 

+1/-0

Zo, die motivatie hadden ze even nodig. Ze beginnen ineens wat harder te lopen.

 

+1/-0

Wat windt ons publiek zich op, die jongen heeft gewoon kramp 😅. Het is niet alsof Sociedad hier antivoetbal zit te spelen.

 

+1/-0

Jammer, die bal van Teze. Stiftje was wel heerlijk.

 

+1/-0

Veronica Inside in de rust over Drommel:
"Drommel komt nooit van de lijn".

Minuut 46: Drommel komt geweldig van de lijn.

Ook Veronica Inside in de rust:
"Drommel pakt nooit een punt voor je". :B

Jammer van het schot van Teze, geweldig gestreden. Wordt een spannende poule op deze manier.

 

+2/-0

VI, ESPN en al die zogenaamde "analisten" lullen zo vaak onzin en spuien tegenstrijdigheden dat ik na een pot de tv uitzet of het geluid uit.

Ik trek mijn eigen conclusies wel, daar heb ik de "kenners" niet voor nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 16 september 2021 om 22:31:

Wat windt ons publiek zich op, die jongen heeft gewoon kramp 😅. Het is niet alsof Sociedad hier antivoetbal zit te spelen.



Ik was in het stadion en ik weet niet of het allemaal goed te zien was op tv, maar het publiek was er wel klaar mee dat ook deze spelers allemaal de vallende ziekte hadden, om te blijven liggen totdat de bal weg was of het gevaarlijk dreigde te worden om dan vervolgens weer miraculeus op te krabbelen en zodra de bal uit het spel weer te gaan liggen.
Daar deed die speler met kramp zelfs ook vrolijk aan mee. Er zijn diverse blessurebehandelingen geweest, maar buiten die speler die daadwerkelijk een hoofdwond had, is er geeneen die daadwerkelijk een speelminuut gemist heeft met hun theater.
Ik had van een Schotse scheidsrechter wel beter verwacht dan in dat gedrag te trappen.

 

+1/-0

Ik vond het zelf wel meevallen. Een kwartier waren ze aan het vertragen, wat natuurlijk irritant kan zijn, maar met de reacties van het publiek, vond ik ook dat je de spelers uit hun spel zag raken. Of dat met of zonder reacties van het publiek was gebeurd, weet ik natuurlijk niet, maar ik heb zelden een team beter zien spelen van opgefokt zijn.

Toen in de laatste minuten het ouderwetse Europese sfeertje er weer in kwam, ging het gelijk veel beter en vielen die Sociedanen ook niet meer bij bosjes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 16 september 2021 om 21:41:

We krijgen belachelijk veel goals tegen uit voorzetten van de zijkant. Tegen Groningen, Galatasaray en nu ook twee. Ik weet niet precies wat je daaraan kan doen, maar het lijkt me wel iets wat aandacht verdient.



Max niet opstellen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV - Real Sociedad (EL)