James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Duidelijke showcase waarom een goede keeper zo belangrijk is. De eerste 30 minuten waren bedroevend, Benitez red je hier 2x op schoten van Taylor. Met Drommel had je binnen 30 minuten met 3-0 achter gestaan en was het klaar. Ik hoop dat Teze toch rechtsback wil gaan spelen met Mwene achter de hand, Hoever is waardeloos.
Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n gekke pot gezien, Alvarez had er 100% afgemoeten. Erg blij met de overwinning maar hoop dat het niet teveel kracht gekost heeft.
open/sluit de onderstaande quote:SteemzeN schreef op 30 juli 2022 om 22:16:
Duidelijke showcase waarom een goede keeper zo belangrijk is. De eerste 30 minuten waren bedroevend, Benitez red je hier 2x op schoten van Taylor. Met Drommel had je binnen 30 minuten met 3-0 achter gestaan en was het klaar. Ik hoop dat Teze toch rechtsback wil gaan spelen met Mwene achter de hand, Hoever is waardeloos.
Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n gekke pot gezien, Alvarez had er 100% afgemoeten. Erg blij met de overwinning maar hoop dat het niet teveel kracht gekost heeft.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Het gaat in de media zoals gewoonlijk alleen over het superieure half uurtje van Ajax. Stel losers. Ze hebben terecht verloren. Buiten dat ene half uurtje was PSV gewoon beter.
En Saibari is een grote verrassing. Wat speelt die jongen sterk. Dat mag ook wel weer eens een keer de goede kant opvallen met een jonge speler. Na al die pechgevallen zoals Ihattaren, Romero en nu weer Madueke.
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
open/sluit de onderstaande quote:cocufan1 schreef op 31 juli 2022 om 13:54:
Het gaat in de media zoals gewoonlijk alleen over het superieure half uurtje van Ajax. Stel losers. Ze hebben terecht verloren. Buiten dat ene half uurtje was PSV gewoon beter.
En Saibari is een grote verrassing. Wat speelt die jongen sterk. Dat mag ook wel weer eens een keer de goede kant opvallen met een jonge speler. Na al die pechgevallen zoals Ihattaren, Romero en nu weer Madueke.
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
Kan iemand mij uitleggen waarom die gele kaart voor wijndal door middel van een var check voor rood ineens tot een vrije trap voor Ajax kan leiden? Als hier nog gecheckt wordt, blijf alles staan zoals het was. Vind dat op zich een raar gebeuren.
Daarnaast goeie elleboog weer van Alvarez en een schandalige schop van Bassey. Leuk ook dat blind en Klaassen nog verbaasd en boos zijn dat het rood wordt. Die zijn echt niet wijs hoor.
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
open/sluit de onderstaande quote:Koen073 schreef op 31 juli 2022 om 20:02:
Kan iemand mij uitleggen waarom die gele kaart voor wijndal door middel van een var check voor rood ineens tot een vrije trap voor Ajax kan leiden? Als hier nog gecheckt wordt, blijf alles staan zoals het was. Vind dat op zich een raar gebeuren.
Daarnaast goeie elleboog weer van Alvarez en een schandalige schop van Bassey. Leuk ook dat blind en Klaassen nog verbaasd en boos zijn dat het rood wordt. Die zijn echt niet wijs hoor.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Dat is wel lekker makkelijk. Dan kan de VAR bij elke twijfelachtige vrije trap tegen Ajax er een "potential red card" van maken. De VAR zag ook wel dat er hands was en had dus geen recht om Higler naar de kant te halen. Ik denk dat rood sowieso niet in frage was.
Verder over Ajax denk ik dat Schreuder mogelijk een groot probleem gaat krijgen. Hij zal spelers van naam en dure aankopen moeten gaan passeren voor betere spelers. Als hij dat doet en toch puntverlies lijdt heeft hij niet het krediet om vast te houden aan zijn beslissingen. Blind, Tadic, Antony en ook Wijndal bijvoorbeeld maakten geen beste indruk. Bassey was tegen PSV drama en tegen Almere net ook niet al te best.
Een ander probleem van Ajax is de doelpunten. Tadic is de enige goalgetter, maar vooral dankzij penalties.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.761
Reg.: 11 januari 2002
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 31 juli 2022 om 20:30:
De VAR was van mening dat het een rode kaart was (verscheen ook op de schermen in het stadion), Higler zag echter dat Bakayoko de bal met zijn hand meenam en gaf dus een vrije trap voor Ajax in plaats van rood voor Wijndal. Was ook gewoon een terechte beslissing en ook een beslissing die hij gewoon mag nemen.
Dit bericht is gewijzigd op 31 juli 2022, 22:53:51.
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [JCS] Ajax - PSV (30 juli 2022)