Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Eredivisie] FC Utrecht - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 20 oktober 2019 om 12:07:

open/sluit de onderstaande quote:

hen-3 schreef op 19 oktober 2019 om 22:32:

Zwaar terecht. Ajax heeft beetje geluk vandaag, maar psv durfde niet te voetballen. Zwaar laf voetbal. Pas na de 1-0 laten ze iets zien. Probeer altijd positief te zijn maar het was voor de 1-0 werkelijk niet aan te gluren.



Ajax heeft een beetje geluk vandaag? Tegen de hekkensluiter zo wegkomen?
Als je een beetje vervangt door heel veel en vandaag door dit seizoen, dan kunnen we er serieus over gaan praten. ;)

Wat betreft PSV; het was een complete off day en hoezeer we dan ook balen het is natuurlijk niet zo zwart wit als hier boven een paar keer wordt beschreven. Vooral omdat onze concurrent er ook niks van bakt in de Eredivisie.

De rode kaarten zijn uiterst dubieus; als je bekijkt hoe de VAR wekelijks aanrommelt met wel of niet ingrijpen was dit weer willekeur. Ik geloof namelijk niet dat Hendrix en Viergever rood hadden gekregen als ze Tagliafico en Berghuis geheten hadden. Wat die laatste uitvrat was echt smerig en toen vond Makkelie het geen rood waard.

Al met al een vervelende avond die vraagt om een snel en goed antwoord. Eerst donderdag, daarna zondag thuis tegen AZ. En als we dan in ons eigen stadion waar we zo lang ongeslagen zijn winnen en Feijenoord stunt tegen het armetierig Ajax in de Arena ziet het er volgende week alweer veel hoopvoller uit voor onze club.

 

+3/-0

Rode kaarten dubieus ?
Volledig ongeloofwaardige reactie.
We moeten naar onszelf kijken en hoe de concurrentie aan hun punten komen dat boeit mij niet.
Calimero gedrag.

 

+5/-2

Idd. Duidelijker rood kan het niet zijn. tot 2 keer toe.

 

+1/-2

PSV doet zichzelf de das om deze wedstrijd. De eerste helft kabbelt het voort, zonder dat PSV lijkt te beseffen dat ze meer moeten doen om een voorsprong af te dwingen. Ja, voor hetzelfde geld loopt 1 combinatie wél goed en kom je op 0-1, maar je laat de tegenstander op deze manier zo makkelijk in de wedstrijd groeien. Naarmate de helft vorderde kwam PSV er steeds minder goed uit.

Uiteraard was die 1-0 een gelukje en was een PSV-treffer in het eerste kwartier na rust waarschijnlijker geweest. Denk ook nog steeds dat we met 11 tegen 11 niet hadden verloren, maar vervolgens doe je jezelf de das om.

Wat betreft Viergevers kaart, kan ik me nog voorstellen dat het ongelukkig was dat hij Ramselaar daar raakt, hij was gewoon een fractie te laat. Natuurlijk is het een terechte rode kaart, maar hij had daar in ieder geval de intentie om gewoon de bal te veroveren. De kaart van Hendrix vind ik veel kwalijker. De bal is al zeker een halve seconde weg, maar hij loopt bewust door op Gustafsson en plaats zijn voet zelfs welgemikt op zijn voet. Daar kwam geen enkele goede intentie bij kijken en dat was gewoon pure frustratie. Uiterst dom als je met 10 man staat en weet dat de VAR meekijkt.

Daarna is de wedstrijd gespeeld, en ik moet bepaalde spelers zelfs een compliment maken over hoe ze bleven gaan. Malen en Gakpo bleven jagen en vliegen. Ze leken er zelfs bij 2-0 nog in te geloven.

Al met al denk ik dat je deze wedstrijd gewoon mag omschrijven als dat PSV zichzelf de das om heeft gedaan. Eerst door te weinig te brengen en het tempo pas omhoog te gooien na de 1-0 van Utrecht. En daarna door 2 rode kaarten. Ze hebben niet verloren omdat de tegenstander beter was. Maar wat ik kwalijk vind is dat ze ook niet beter dan de tegenstander waren. Het was veel te lauwtjes allemaal.

Hoe nu verder? Ik denk dat je niet meteen alles moet omgooien na één zo'n pot. Wel denk ik dat Guti als voetballende middenvelder weer heel snel zijn basisplaats terug moet krijgen. Ik zou Hendrix na zijn rode kaart slachtofferen, ondanks dat hij de afgelopen weken prima voetbalde. Daarnaast zit ik ook een beetje in mijn maag met Rosario en Sadilek, die ook maar blijven worstelen. Maar ik zie ook zo snel geen alternatieven die het veel beter gaan doen.

Ben in ieder geval heel benieuwd naar de reactie in de Europa League donderdag. Ik verwacht een getergde ploeg die dan wel vanaf minuut één het gras wil opvreten.

 

+8/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 20 oktober 2019 om 13:26:

Idd. Duidelijker rood kan het niet zijn. tot 2 keer toe.



Dan kijk nog maar eens terug wat Berghuis uitvrat. En hoe dezelfde twee , Makkelie en Kamphuis daar geen rood voor gaven.

Ik zeg ook niet dat we daardoor verloren hebben, PSV heeft zelf volledig gefaald.

Wel beweer ik dat de VAR de boel niet eerlijker maakt vanwege haar willekeur.Talloze charges a la Viergever zijn op allerlei velden zonder kaart of met geel bestraft.
Dus, ja, vergelijkenderwijze vind ik deze kaarten van ons dubieus.

 

+5/-2

Die eerste rode is terecht natuurlijk, bij die van Hendrix heb ik het idee dat hij zelf iets wegglijdt waardoor die de enkel raakt, dus dan vind ik rood te zwaar bestraft. (zeker als je Berghuis erbij haalt).

Voor de rest.. tja... ik val onderhand ook onder het "het is klaar met Zoet" kamp.
vBommel had m.i. Ihattaren na een half uur moeten wisselen, die jongen is er nog niet klaar voor/mee, pak het applaus en zet dan Pereiro erin die ook op de kleine ruimte leuke dingen kan doen en een schot in zijn benen heeft en ook een prima voorzet.
Had daarbij Mitro erin gezet zodat je het middenveld over kan slaan en pompen die bal, de afvallende ballen zijn dan voor Bergwijn, Malen en co.

Hier had je niet hoeven verliezen :\(

 

+2/-0

Effe los van de rode kaarten en de nederlaag, waarom beginnen wij pas te voetballen als we achter staan.
Voor die tijd was alles zo ongeveer balletje breed balletje terug.
Is dit de tactiek van onze trainer??
Ga toch uit van je eigen kracht en kzaliteit gvd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 20 oktober 2019 om 13:37:

PSV doet zichzelf de das om deze wedstrijd. De eerste helft kabbelt het voort, zonder dat PSV lijkt te beseffen dat ze meer moeten doen om een voorsprong af te dwingen. Ja, voor hetzelfde geld loopt 1 combinatie wél goed en kom je op 0-1, maar je laat de tegenstander op deze manier zo makkelijk in de wedstrijd groeien. Naarmate de helft vorderde kwam PSV er steeds minder goed uit.

Uiteraard was die 1-0 een gelukje en was een PSV-treffer in het eerste kwartier na rust waarschijnlijker geweest. Denk ook nog steeds dat we met 11 tegen 11 niet hadden verloren, maar vervolgens doe je jezelf de das om.

Wat betreft Viergevers kaart, kan ik me nog voorstellen dat het ongelukkig was dat hij Ramselaar daar raakt, hij was gewoon een fractie te laat. Natuurlijk is het een terechte rode kaart, maar hij had daar in ieder geval de intentie om gewoon de bal te veroveren. De kaart van Hendrix vind ik veel kwalijker. De bal is al zeker een halve seconde weg, maar hij loopt bewust door op Gustafsson en plaats zijn voet zelfs welgemikt op zijn voet. Daar kwam geen enkele goede intentie bij kijken en dat was gewoon pure frustratie. Uiterst dom als je met 10 man staat en weet dat de VAR meekijkt.

Daarna is de wedstrijd gespeeld, en ik moet bepaalde spelers zelfs een compliment maken over hoe ze bleven gaan. Malen en Gakpo bleven jagen en vliegen. Ze leken er zelfs bij 2-0 nog in te geloven.

Al met al denk ik dat je deze wedstrijd gewoon mag omschrijven als dat PSV zichzelf de das om heeft gedaan. Eerst door te weinig te brengen en het tempo pas omhoog te gooien na de 1-0 van Utrecht. En daarna door 2 rode kaarten. Ze hebben niet verloren omdat de tegenstander beter was. Maar wat ik kwalijk vind is dat ze ook niet beter dan de tegenstander waren. Het was veel te lauwtjes allemaal.

Hoe nu verder? Ik denk dat je niet meteen alles moet omgooien na één zo'n pot. Wel denk ik dat Guti als voetballende middenvelder weer heel snel zijn basisplaats terug moet krijgen. Ik zou Hendrix na zijn rode kaart slachtofferen, ondanks dat hij de afgelopen weken prima voetbalde. Daarnaast zit ik ook een beetje in mijn maag met Rosario en Sadilek, die ook maar blijven worstelen. Maar ik zie ook zo snel geen alternatieven die het veel beter gaan doen.

Ben in ieder geval heel benieuwd naar de reactie in de Europa League donderdag. Ik verwacht een getergde ploeg die dan wel vanaf minuut één het gras wil opvreten.




Maar goed dat er ook voetballiefhebbers zijn die een reële kijk hebben op het spel.
De beste analyse die ik tot nu toe gelezen heb . Top , goed gezien BasArnhem .

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 20 oktober 2019 om 13:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 20 oktober 2019 om 13:26:

Idd. Duidelijker rood kan het niet zijn. tot 2 keer toe.



Dan kijk nog maar eens terug wat Berghuis uitvrat. En hoe dezelfde twee , Makkelie en Kamphuis daar geen rood voor gaven.

Ik zeg ook niet dat we daardoor verloren hebben, PSV heeft zelf volledig gefaald.

Wel beweer ik dat de VAR de boel niet eerlijker maakt vanwege haar willekeur.Talloze charges a la Viergever zijn op allerlei velden zonder kaart of met geel bestraft.
Dus, ja, vergelijkenderwijze vind ik deze kaarten van ons dubieus.



Niet calimero gaan doen. Berghuis heeft niks met ons te maken. Gewoon 2 100% terechte rode kaarten. Punt.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 20 oktober 2019 om 16:30:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 20 oktober 2019 om 13:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 20 oktober 2019 om 13:26:

Idd. Duidelijker rood kan het niet zijn. tot 2 keer toe.



Dan kijk nog maar eens terug wat Berghuis uitvrat. En hoe dezelfde twee , Makkelie en Kamphuis daar geen rood voor gaven.

Ik zeg ook niet dat we daardoor verloren hebben, PSV heeft zelf volledig gefaald.

Wel beweer ik dat de VAR de boel niet eerlijker maakt vanwege haar willekeur.Talloze charges a la Viergever zijn op allerlei velden zonder kaart of met geel bestraft.
Dus, ja, vergelijkenderwijze vind ik deze kaarten van ons dubieus.



Niet calimero gaan doen. Berghuis heeft niks met ons te maken. Gewoon 2 100% terechte rode kaarten. Punt.



Daar is het woordje calimero weer wat nooit iets toevoegt aan een discussie. :slaap

Wij mogen dan niets te maken hebben met Berghuis, maar toch vele malen per seizoen wel met Makkelie en Kamphuis.

Makkelie, die nu na eén seconde kijken op het scherm vindt dat hij geel moet verruilen voor rood vanwege een te late tackle van Viergever terwijl hij,net als Kamphuis, onlangs aan kwam dragen met allerlei slappe smoezen waarom ze Berghuis na een veel schandaliger rotschop geen rood gaven.

Ben je soms hun geleuter van toen al vergeten over de niet zo hoge snelheid en niet zo grote impact op het moment waarop Berghuis zijn tegenstander raakte?

En nogmaals; dit staat los van de nederlaag die PSV geheel aan zichzelf te wijten heeft.
Maar dat de VAR maar wat aan rotzooit is m.i. duidelijk.

 

+4/-1

Dat was toen. We leven nu in het nu. PSV levert gewoon een collectieve wanprestatie. Als je zo graag met de vingers wil wijzen wijs dan naar die faalhazen van ons. Het heeft geen zin al die theoriën erbij te halen. Het ligt gewoon volledig aan onszelf.

 

+2/-3

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 20 oktober 2019 om 16:56:

Dat was toen. We leven nu in het nu. PSV levert gewoon een collectieve wanprestatie. Als je zo graag met de vingers wil wijzen wijs dan naar die faalhazen van ons. Het heeft geen zin al die theoriën erbij te halen. Het ligt gewoon volledig aan onszelf.



We leven inderdaad in het nu; daarom wijs ik op de willekeur van de VAR ook dit weekend weer.
En volgens mij heb je mijn voorlaatste zin niet gelezen.

Voorts ben ik het eens met een groot deel van wat Bas Arnhem zegt en ook een paar suggesties van Hypo666crisy zijn niet slecht te noemen.

Dit bericht is gewijzigd op 20 oktober 2019, 17:57:39.

 

+4/-2

Het enige wat af valt te dingen op de rode kaarten is dat Utrecht 0 kaarten krijgt voor diverse geel/rode overtredingen, nadat Sadilek opzichtig gespaard werd.

Deze wedstrijd was helemaal ruk, maar we staan alsnog maar drie punten achter op het grote Ajax dat met veel mazzel niet op achterstand komt tegen RKC. Schema 78 punten met Ajax al gehad.. genoeg voor een van de twee bovenste plaatsen en nog genoeg rek in de ploeg.

Ik hoop wel dat Guti nu weer in de basis komt, met de schorsing van Hendrix, maar ook daarna. Die is veel completer dan Hendrix en Rosario bij elkaar.

 

+1/-1

VHTLsaw was jij op het oude forum onder een andere naam actief?! :huh

 

+1/-1

Door deze onnodige nederlaag mag je bijna eigenlijk geen punten meer laten liggen tot aan de winterstop en zal je bijvoorbeeld in de kuip waar we over het algemeen verliezen dit jaar de punten moeten meenemen.
Kwestie van bijblijven en in de 2de seizoenshelft erover heen gaan ! De competitie voor onze grootste concurrent begint echt pas vanaf speelronde 20 met zware reeks uitwedstrijden en de thuiswedstrijd tegen ons.
Sadilek is een geweldige gozer met een uitstekende mentaliteit maar komt veelste kort waardoor we een heel groot probleem hebben op die plek. Eigenlijk ook bizar dat Jorrit nooit op die plek is uitgeprobeerd is toch jarenlang ook verdediger geweest.
Mark moet bellen naar Manchester en smeken of hij Angelino voor half jaar kan huren die gozer zit niet eens bij de selectie.
Geweldige blok voor onze verdediging heeft vorig jaar niet gewerkt en zal nooit gaan werken. Als ze nou nog verdedigend zeer sterk waren konden we het nog voor lief nemen dit duo is zowel aanvallend en verdedigend zwaar onder het niveau van een club als PSV ! Vertragen het spel alleen maar , al die balletjes breed maar dit is iets wat iedereen ziet behalve Mark en zijn 2 kale dom oren naast hem.
Het duo Thomas en Afellay voor de verdediging dat lijkt mij wel wat. Allebei jongens die bal vooruitspelen waardoor het spel sneller gaat , je de tegenstander goed onder druk kan houden enzovoorts!
Ibi schijnt er echt bijna nu aan te komen en Thomas is al fit laat ie daar mee dan maar beginnen dan.
Onze Japanse vriend op de flank vond ik bij Groningen al niet zo denderend en daardoor vind ik het onbegrijpelijke aankoop. Zet gewoon Cody op die flanken die is stukken gevaarlijker en heb je veel meer aan op die positie. Een buitenspeler hoort in de aanval risico's te nemen maar Mark heeft liever iemand die zuinig en geen risico neemt waardoor je stukken minder dreigend bent.
Denk wel dat het een goede speler kan zijn of worden op 6 of 8.
Begin wel het gevoel te krijgen dat Mark onze keeper zat begint te raken begint af en toe hier daar sneertjes uit te delen en je zag hem bij de goal van Maher duidelijk zeggen dat die bal door het midden ging.
We komen maar niet van Jeroen en Jorrit af jongens van de club en echte psvers maar beginnen nu aardig in de weg te zitten en staan al een tijdje stil in hun ontwikkeling.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 oktober 2019, 19:51:17.

 

+4/-3

open/sluit de onderstaande quote:

Zaka-Psv schreef op 20 oktober 2019 om 19:23:

Door deze onnodige nederlaag mag je bijna eigenlijk geen punten meer laten liggen tot aan de winterstop en zal je bijvoorbeeld in de kuip waar we over het algemeen verliezen dit jaar de punten moeten meenemen.
Kwestie van bijblijven en in de 2de seizoenshelft erover heen gaan ! De competitie voor onze grootste concurrent begint echt pas vanaf speelronde 20 met zware reeks uitwedstrijden en de thuiswedstrijd tegen ons.
Sadilek is een geweldige gozer met een uitstekende mentaliteit maar komt veelste kort waardoor we een heel groot probleem hebben op die plek. Eigenlijk ook bizar dat Jorrit nooit op die plek is uitgeprobeerd is toch jarenlang ook verdediger geweest.
Mark moet bellen naar Manchester en smeken of hij Angelino voor half jaar kan huren die gozer zit niet eens bij de selectie.
Geweldige blok voor onze verdediging heeft vorig jaar niet gewerkt en zal nooit gaan werken. Als ze nou nog verdedigend zeer sterk waren konden we het nog voor lief nemen dit duo is zowel aanvallend en verdedigend zwaar onder het niveau van een club als PSV ! Vertragen het spel alleen maar , al die balletjes breed maar dit is iets wat iedereen ziet behalve Mark en zijn 2 kale dom oren naast hem.
Het duo Thomas en Afellay voor de verdediging dat lijkt mij wel wat. Allebei jongens die bal vooruitspelen waardoor het spel sneller gaat , je de tegenstander goed onder druk kan houden enzovoorts!
Ibi schijnt er echt bijna nu aan te komen en Thomas is al fit laat ie daar mee dan maar beginnen dan.
Onze Japanse vriend op de flank vond ik bij Groningen al niet zo denderend en daardoor vind ik het onbegrijpelijke aankoop. Zet gewoon Cody op die flanken die is stukken gevaarlijker en heb je veel meer aan op die positie. Een buitenspeler hoort in de aanval risico's te nemen maar Mark heeft liever iemand die zuinig en geen risico neemt waardoor je stukken minder dreigend bent.
Denk wel dat het een goede speler kan zijn of worden op 6 of 8.
Begin wel het gevoel te krijgen dat Mark onze keeper zat begint te raken begint af en toe hier daar sneertjes uit te delen en je zag hem bij de goal van Maher duidelijk zeggen dat die bal door het midden ging.
We komen maar niet van Jeroen en Jorrit af jongens van de club en echte psvers maar beginnen nu aardig in de weg te zitten en staan al een tijdje stil in hun ontwikkeling.



Amen, volledig mee eens

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Zaka-Psv schreef op 20 oktober 2019 om 19:23:

Door deze onnodige nederlaag mag je bijna eigenlijk geen punten meer laten liggen tot aan de winterstop en zal je bijvoorbeeld in de kuip waar we over het algemeen verliezen dit jaar de punten moeten meenemen.
Kwestie van bijblijven en in de 2de seizoenshelft erover heen gaan ! De competitie voor onze grootste concurrent begint echt pas vanaf speelronde 20 met zware reeks uitwedstrijden en de thuiswedstrijd tegen ons.
Sadilek is een geweldige gozer met een uitstekende mentaliteit maar komt veelste kort waardoor we een heel groot probleem hebben op die plek. Eigenlijk ook bizar dat Jorrit nooit op die plek is uitgeprobeerd is toch jarenlang ook verdediger geweest.
Mark moet bellen naar Manchester en smeken of hij Angelino voor half jaar kan huren die gozer zit niet eens bij de selectie.
Geweldige blok voor onze verdediging heeft vorig jaar niet gewerkt en zal nooit gaan werken. Als ze nou nog verdedigend zeer sterk waren konden we het nog voor lief nemen dit duo is zowel aanvallend en verdedigend zwaar onder het niveau van een club als PSV ! Vertragen het spel alleen maar , al die balletjes breed maar dit is iets wat iedereen ziet behalve Mark en zijn 2 kale dom oren naast hem.
Het duo Thomas en Afellay voor de verdediging dat lijkt mij wel wat. Allebei jongens die bal vooruitspelen waardoor het spel sneller gaat , je de tegenstander goed onder druk kan houden enzovoorts!
Ibi schijnt er echt bijna nu aan te komen en Thomas is al fit laat ie daar mee dan maar beginnen dan.
Onze Japanse vriend op de flank vond ik bij Groningen al niet zo denderend en daardoor vind ik het onbegrijpelijke aankoop. Zet gewoon Cody op die flanken die is stukken gevaarlijker en heb je veel meer aan op die positie. Een buitenspeler hoort in de aanval risico's te nemen maar Mark heeft liever iemand die zuinig en geen risico neemt waardoor je stukken minder dreigend bent.
Denk wel dat het een goede speler kan zijn of worden op 6 of 8.
Begin wel het gevoel te krijgen dat Mark onze keeper zat begint te raken begint af en toe hier daar sneertjes uit te delen en je zag hem bij de goal van Maher duidelijk zeggen dat die bal door het midden ging.
We komen maar niet van Jeroen en Jorrit af jongens van de club en echte psvers maar beginnen nu aardig in de weg te zitten en staan al een tijdje stil in hun ontwikkeling.



In mijn ogen het perfecte voorbeeld van dom gezwans. Je gaat er zonder enige kennis van feiten ZOMAAR van uit dat Ibi en Thomas er zomaar even meteen staan. Ik verwacht ook veel van Thomas, maar ik besef me tenminste dat dat puur op gevoel is gebaseerd. Jij weet helemaal NIKS van het leiden van een team op dat niveau, net zoals ik. Doan noem je een onbegrijpelijke aankoop, terwijl die jongen nu al een basisplaats heeft verdiend obv wat hij in wedstrijden heeft laten zien.

Dit forum is er om onzin neer te kladden dat niemand van de club verder ooit zal lezen. Maar zo negatief na 1 wedstrijd waarin de tegenstander niet eens beter was (ja, als ze tegen 9 man mogen spelen), is eigenlijk meer lachwekkend dan serieus te nemen.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 20 oktober 2019 om 18:28:

VHTLsaw was jij op het oude forum onder een andere naam actief?! :huh



Je gaat haast denken dat Tirzah onder een nieuw account actief is

 

+1/-2

2 rode kaarten die je kunt geven. Het waren beide geen bewuste overtredingen. De scheids/var geeft m dan ook maar al te graag tegen PSV. 1 maal een van richting veranderd schot en 1 maal opperkneus Maher die recht op jeroentje schiet die m weer laat glippen.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Revolinho schreef op 20 oktober 2019 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Zaka-Psv schreef op 20 oktober 2019 om 19:23:

Door deze onnodige nederlaag mag je bijna eigenlijk geen punten meer laten liggen tot aan de winterstop en zal je bijvoorbeeld in de kuip waar we over het algemeen verliezen dit jaar de punten moeten meenemen.
Kwestie van bijblijven en in de 2de seizoenshelft erover heen gaan ! De competitie voor onze grootste concurrent begint echt pas vanaf speelronde 20 met zware reeks uitwedstrijden en de thuiswedstrijd tegen ons.
Sadilek is een geweldige gozer met een uitstekende mentaliteit maar komt veelste kort waardoor we een heel groot probleem hebben op die plek. Eigenlijk ook bizar dat Jorrit nooit op die plek is uitgeprobeerd is toch jarenlang ook verdediger geweest.
Mark moet bellen naar Manchester en smeken of hij Angelino voor half jaar kan huren die gozer zit niet eens bij de selectie.
Geweldige blok voor onze verdediging heeft vorig jaar niet gewerkt en zal nooit gaan werken. Als ze nou nog verdedigend zeer sterk waren konden we het nog voor lief nemen dit duo is zowel aanvallend en verdedigend zwaar onder het niveau van een club als PSV ! Vertragen het spel alleen maar , al die balletjes breed maar dit is iets wat iedereen ziet behalve Mark en zijn 2 kale dom oren naast hem.
Het duo Thomas en Afellay voor de verdediging dat lijkt mij wel wat. Allebei jongens die bal vooruitspelen waardoor het spel sneller gaat , je de tegenstander goed onder druk kan houden enzovoorts!
Ibi schijnt er echt bijna nu aan te komen en Thomas is al fit laat ie daar mee dan maar beginnen dan.
Onze Japanse vriend op de flank vond ik bij Groningen al niet zo denderend en daardoor vind ik het onbegrijpelijke aankoop. Zet gewoon Cody op die flanken die is stukken gevaarlijker en heb je veel meer aan op die positie. Een buitenspeler hoort in de aanval risico's te nemen maar Mark heeft liever iemand die zuinig en geen risico neemt waardoor je stukken minder dreigend bent.
Denk wel dat het een goede speler kan zijn of worden op 6 of 8.
Begin wel het gevoel te krijgen dat Mark onze keeper zat begint te raken begint af en toe hier daar sneertjes uit te delen en je zag hem bij de goal van Maher duidelijk zeggen dat die bal door het midden ging.
We komen maar niet van Jeroen en Jorrit af jongens van de club en echte psvers maar beginnen nu aardig in de weg te zitten en staan al een tijdje stil in hun ontwikkeling.



In mijn ogen het perfecte voorbeeld van dom gezwans. Je gaat er zonder enige kennis van feiten ZOMAAR van uit dat Ibi en Thomas er zomaar even meteen staan. Ik verwacht ook veel van Thomas, maar ik besef me tenminste dat dat puur op gevoel is gebaseerd. Jij weet helemaal NIKS van het leiden van een team op dat niveau, net zoals ik. Doan noem je een onbegrijpelijke aankoop, terwijl die jongen nu al een basisplaats heeft verdiend obv wat hij in wedstrijden heeft laten zien.

Dit forum is er om onzin neer te kladden dat niemand van de club verder ooit zal lezen. Maar zo negatief na 1 wedstrijd waarin de tegenstander niet eens beter was (ja, als ze tegen 9 man mogen spelen), is eigenlijk meer lachwekkend dan serieus te nemen.



Niks op gevoel gebaseerd maar op de waarheid ! Geen enkele topclub heeft 2 middenvelders staan die het spel vertragen , nauwelijks ballen veroveren , geen inzicht hebben , bijna alles breed spelen en ga zo maar door ! Hoe komt het dat we over het algemeen alleen maar zo stroef, saai en sloom voetballen.
Je hebt daar veel meer creativiteit nodig op die plekken waardoor je je aanvallers ook veel makkelijker kan bereiken en je het ze makkelijker maakt. Afgelopen seizoenen speelde we de bal lang op Luuk waardoor we veel sneller aan de andere kant kwamen dit seizoen moeten we er door heen voetballen of het van de omschakeling hebben.
Het middenveld van Utrecht is sterker dan dat van ons dat zegt al genoeg !
Als je dat niet inziet dan ben je toch niet zo een geweldige trainer als dat je denkt chef.
Ben er ook van overtuigd dat Mark dat uiteindelijk toch gaat inzien en de boel gaat aanpassen op die plekken.
Doan heeft geen actie , geen snelheid maar is goed in de combinatie en is vrij balvast . Hele degelijke voorspelbare speler die we helemaal niet nodig hadden.
Een Berghuis en een Ziyech spelen ook allebei op die plek allebei links leiden veel meer bal verlies wat onze Mark niet kan hebben maar zijn stukken gevaarlijker. Hebben allebei een actie , goed schot , inzicht en een veel hoger rendement.
Zie hem zelden iets speciaals doen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 oktober 2019, 21:58:55.

 

+1/-2

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Eredivisie] FC Utrecht - PSV