lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Someren
Vak: -
Forumreacties: 18.662
Reg.: 7 maart 2002
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:SouBavaria schreef op 22 oktober 2019 om 12:34:
Ik vind het bijzonder dat er op dit "nieuwe" Forum vooralsnog relatief weinig gepost is en dat er opeens een trending topic ontstaat als we eens met 3-0 verliezen...
Het was inderdaad dramatisch wat we zaterdag hebben mogen aanschouwen, maar ik vraag me echt af met welke verwachtingen eenieder hier naar ONS PSV gaat zitten kijken?
Tot op heden viel het allemaal heel erg mee en veel balletjes vielen er net in, maar nu zit het even tegen. Laten we de mannen nu ook steunen.
Ook ik zie wel dat Zoet nooit een afstandsschot pakt en dat ons middenveld voetballend chronisch tekort schiet. We proberen het op basis van opportunisme en zoals hierboven al gemeld: als onze 4 cowboys het niet hebben, kunnen we zeker uit tegen het hele linker rijtje problemen verwachten. PSV heeft nu ook nog een relatief makkelijk programma gehad en hopelijk loopt de achterstand zondag niet al op naar 6 punten.
Ik loop al te lang mee als supporter om te zien dat het dit seizoen gewoon heel lastig wordt om te concurreren met Abcoude Noord. We gaan het uiteraard WEL proberen. Maar ik denk dat het "nieuwe realisme" lees GELD de stand op de ranglijst grotendeels bepaalt!
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:lindsaywilson schreef op 23 oktober 2019 om 08:14:
Ook moet ik lachen dat er mensen zijn die roepen dat we Hendrix, Rosario en Sadilek maar moeten laten staan omdat we op dit moment blijkbaar niets beters hebben. Tsja, als je niets probeert dan zul je dat ook nooit weten. Waarom krijgt Lato niet een keer de kans ? Waarom mag je die jongen in een thuiswedstrijd zelfs niet bij een 3-0 voorsprong een keer een half uur meedoen ? Is een reservelinksback van Valencia echt zoveel zwakker dan wat er nu staat ? Ik kan het me echt niet voorstellen.
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Someren
Forumreacties: 18.662
Reg.: 7 maart 2002
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 23 oktober 2019 om 12:09:
Ik proef hier op het forum bij veel mensen een sfeer van "laten we maar wat proberen". Zoet eruit, Ruiter of Unnerstall basis. Lato erin. Thomas in plaats van Rosario. Etc. En dan? Vervolgens maakt de andere keeper ook een paar foutjes. Volgende doelman dan maar proberen? Ik hoor de argumenten al: "we hebben vast ook nog wel wat in de A1 lopen, die is vast niet minder dan wat er nu staat".
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:lindsaywilson schreef op 23 oktober 2019 om 08:14:
Nee, ik zie het niet rooskleurig in voor de toekomst gelet op de starheid van onze trainer. Het gros van de wedstrijden in de eredivisie zullen we wel winnen puur omdat we veel meer kwaliteit hebben, welke opstelling onze trainer ook het veld in stuurt. Maar het is gewoon weer een kwestie van tijd dat we weer een uitglijder in een uitwedstrijd gaan maken.
open/sluit de onderstaande quote:VHTLsaw schreef op 23 oktober 2019 om 15:25:
Nee, ik zie het niet rooskleurig in voor de toekomst gelet op de starheid van onze trainer. Het gros van de wedstrijden in de eredivisie zullen we wel winnen puur omdat we veel meer kwaliteit hebben, welke opstelling onze trainer ook het veld in stuurt. Maar het is gewoon weer een kwestie van tijd dat we weer een uitglijder in een uitwedstrijd gaan maken.
Is dit niet een erg somber beeld van onze toekomst?
Heeft de starre trainer vorig jaar niet 83 punten gehaald?
En staat hij nu niet op slechts drie punten van het "grote" Ajax?
En ongeslagen op kop in de EL?
Het wekelijks roepen om andere namen, dan links achter, dan rechts op het middenveld enzovoorts lijkt me ook niet de oplossing.
Er zijn veel verbeterpunten te noemen aan het huidige PSV, technisch,tactisch,mentaal.
Maar vastigheden in een team en zelfvertrouwen bij individuele spelers bereik je niet met wekelijks een andere opstelling.
Er moet al genoeg gerouleerd worden door schorsingen en blessures.
Nogmaals, Utrecht uit was een drama. Maar tevens slechts eén van de 34 duels.
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:VHTLsaw schreef op 23 oktober 2019 om 15:25:
Is dit niet een erg somber beeld van onze toekomst?
Heeft de starre trainer vorig jaar niet 83 punten gehaald?
En staat hij nu niet op slechts drie punten van het "grote" Ajax?
En ongeslagen op kop in de EL?
Het wekelijks roepen om andere namen, dan links achter, dan rechts op het middenveld enzovoorts lijkt me ook niet de oplossing.
Er zijn veel verbeterpunten te noemen aan het huidige PSV, technisch,tactisch,mentaal.
Maar vastigheden in een team en zelfvertrouwen bij individuele spelers bereik je niet met wekelijks een andere opstelling.
Er moet al genoeg gerouleerd worden door schorsingen en blessures.
Nogmaals, Utrecht uit was een drama. Maar tevens slechts eén van de 34 duels.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:lindsaywilson schreef op 23 oktober 2019 om 12:34:
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 23 oktober 2019 om 12:09:
Ik proef hier op het forum bij veel mensen een sfeer van "laten we maar wat proberen". Zoet eruit, Ruiter of Unnerstall basis. Lato erin. Thomas in plaats van Rosario. Etc. En dan? Vervolgens maakt de andere keeper ook een paar foutjes. Volgende doelman dan maar proberen? Ik hoor de argumenten al: "we hebben vast ook nog wel wat in de A1 lopen, die is vast niet minder dan wat er nu staat".
Ja, als je zo redeneert hoef je nooit een speler te vervangen die niet presteert .
Over lik-m'n-vestje argument gesproken. En dat jij je wat Lato baseert op 45 minuten tegen Wolfsburg 2,5 maand geleden is ook al zo'n kul argument. Die jongen was destijds niet fit en net in Nederland. Die situatie is inmiddels wel anders.
En het is niet zo dat ik na 1 wedstrijdje roep dat spelers vervangen moeten worden, het gaat hier om structureel falende spelers. Dus dan zet je er een ander neer.
Lato zit sinds enige tijd weer bij de selectie en is dus weer fit. Waarom dan niet proberen ? Als van Bommel hem echt niet goed genoeg vindt zet hij hem ook niet op de bank neer lijkt me. En hetzelfde geldt voor Thomas en Unnerstall.
Maar goed, blijkbaar vind jij dat het allemaal prima verloopt zo en wil jij het zo maar door laten modderen. Ik stel iets hogere eisen.
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Eredivisie] FC Utrecht - PSV