Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
jakoetsk1
Fan van PSV
Mister PSV
Runner-up Eredivisie VoVo PSV.Supporters.nl 2020/2021
Uit: Lelijkstad
Vak: -
Forumreacties: 1.625
Reg.: 27 augustus 2004
Favoriete opstelling: geen
Na gisteren maar verder kijken, terugkijken wordt je al helemaal niet vrolijk van.
Enige hoop (tevergeefs, vrees ik) die ik heb, is dat MvB de broodnodige vervangingen doet om de kans op goals te vergroten. Als de kans op tegengoals er ook kleiner van wordt zou dat mooi helpen. Dus ik hoop op:
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
Dit wordt nu al de week van de waarheid. Winnen we niet van Sparta en Willem II, en minstens gelijk bij Linz, is het seizoen al zo goed als voorbij.
Met deze selectie compleet al lastig genoeg, zonder Malen en Bergwijn, gaat het helemaal lastig worden. Wie moet er gaan scoren? Wie in de spits? Het is niet onmogelijk natuurlijk, natuurlijk zijn wij beter, maar in deze vorm, met deze absenties geen makkelijk verhaal.
Hopelijk doet Malen gewoon weer mee (eigenlijk belachelijk dat we nu al afhankelijk zijn van een 20-jarige), en doet Van Bommel nog wat betere keuzes. Dan winnen we gewoon . 1-3.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
berkelforever
Mister PSV
Uit: Tilburg
Vak: West - JJ
Forumreacties: 25
Reg.: 24 januari 2002
waarom hoor ik hier niemand over Guttierez praten? Man man wat is die slecht de afgelopen weken met als triest dieptepunt de wedstrijd tegen AZ. Huppelt de hele wedstrijd over het veld, wint geen duel en passt bijna alles naar achter i.p.v. naar voor. Heeft geluk dat Thomas is gschorst want hij heeft totaal geen recht op een basisplaats.
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Someren
Forumreacties: 18.662
Reg.: 7 maart 2002
open/sluit de onderstaande quote:berkelforever schreef op 29 oktober 2019 om 13:41:
waarom hoor ik hier niemand over Guttierez praten? Man man wat is die slecht de afgelopen weken met als triest dieptepunt de wedstrijd tegen AZ. Huppelt de hele wedstrijd over het veld, wint geen duel en passt bijna alles naar achter i.p.v. naar voor. Heeft geluk dat Thomas is gschorst want hij heeft totaal geen recht op een basisplaats.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Malen en Bergwijn er dus nog niet bij, als ze dat nu al weten dan denk ik dat donderdags Linz ook lastig wordt. Dat is flink balen.
Ik denk Zoet, Dumfries, Schwaab, Baumi, Sadilek, Rosario, Guti, Ihattaren, Doan, Gakpo, Bruma
Ik hoop Unnerstall, Dumfries, Schwaab, Baumi, Lato, Ihattaren, Guti, Doan, Bruma, Mitro, Gakpo
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 29 oktober 2019 om 14:55:
Malen en Bergwijn er dus nog niet bij, als ze dat nu al weten dan denk ik dat donderdags Linz ook lastig wordt. Dat is flink balen.
Ik denk Zoet, Dumfries, Schwaab, Baumi, Sadilek, Rosario, Guti, Ihattaren, Doan, Gakpo, Bruma
Ik hoop Unnerstall, Dumfries, Schwaab, Baumi, Lato, Ihattaren, Guti, Doan, Bruma, Mitro, Gakpo
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 29 oktober 2019 om 14:55:
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 30 oktober 2019 om 09:35:
Dus je wil met een linksback gaan spelen die bij Jong PSV al niet kon overtuigen, zonder controlerende middenvelder gaan spelen en een spits opstellen die aantoont het fysiek geen hele wedstrijd te kunnen belopen. Vrij bijzonder ...
Ach, die linksback die er nu staat lijdt 42 keer balverlies in een wedstrijd dus dat risico kun je best een keer nemen. Onze spits hoeft maar een uurtje vol te houden, daarna kun je hem toch wisselen ? Ben het wel met je eens dat je een controlerende middenvelder nodig hebt, en als je Lato opstelt misschien wel 2.
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar:
Unnerstall
Dumf-Baumi-Schwaab-Lato
Rosario-Ihattaren-Sadilek
Bruma-Mitro-Gakpo
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Ik ben zelf al lang klaar met dat punt-naar-voren op het middenveld. Dat werkte onder Cocu ook al niet en werkt ook al hele lange tijd niet meer onder Van Bommel. Inmiddels hebben afgelopen jaar zeven (!!) verschillende spelers op tien gestaan in de basis.
Wat mij betreft gaan we weer terug naar het systeem waarmee we onder Cocu ook speelden in het laatste seizoen.
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 30 oktober 2019 om 09:58:
Je ziet nu eigenlijk ook pas hoe middelmatig de selectie is op moment als Bergwijn en Malen er niet bij zijn
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 30 oktober 2019 om 09:58:
Ik ben zelf al lang klaar met dat punt-naar-voren op het middenveld. Dat werkte onder Cocu ook al niet en werkt ook al hele lange tijd niet meer onder Van Bommel. Inmiddels hebben afgelopen jaar zeven (!!) verschillende spelers op tien gestaan in de basis.
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
Zucht, dit is weer gewoon zwaar kut. Om een of andere reden wil ons centrale duo alleen spartanen aanspelen en dan gaat het uiteindelijk mis. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit niet op het conto van vBommel kan worden geschreven. De hoeveelheid individuele fouten van ons centrale duo is echt schrikbarend. Wat moet je als trainer dan?
open/sluit de onderstaande quote:NeedPants schreef op 02 november 2019 om 20:19:
Zucht, dit is weer gewoon zwaar kut. Om een of andere reden wil ons centrale duo alleen spartanen aanspelen en dan gaat het uiteindelijk mis. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit niet op het conto van vBommel kan worden geschreven. De hoeveelheid individuele fouten van ons centrale duo is echt schrikbarend. Wat moet je als trainer dan?
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [ERE] Sparta-PSV zat 2-11-2019 19.45 uur