Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 19 september 2019 om 21:51:

Haal aub heel snel die unlike optie eruit. Alleen nog maar liken. Er zijn hier echt een aantal hele kleine kleutertjes die geen leven hebben en super goede postings van leden maar gaan unliken. Stelletje droeftoeters!



Nu als je termen als kleine kleuters of droeftoeters gebruikt tegenover je medeposters vind ik de unlike functie een prima instriment om mijn ergernis daarover te uiten zonder dat ik erover in dsicussie hoef.
Maar je hebt wel gelijk, goede inhoudelijke posts zouden niet moeten worden geunliked. Als je dat ziet kun je ze natuurlijk ter compensatie weer liken. Uiteindelijk komen de inhoudelijke posts zo toch wel boven lijkt me.

 

+1/-0

Zouden de wedstrijdtopics eerder online kunnen komen Stefan? Heb al zin om wat over PSV-Gro te posten en dat duel staat alweer binnen 48 uur op de rol. Jij maakt ze mooi, daarom wacht ik:p

 

+2/-0

Mijn excuses, ik ben helemaal vergeten dat topic aan te maken.

Iedereen is overigens vrij om zelf een topic aan te maken mocht hij/zij iets willen bespreken :)

 

+1/-0

Misschien even de code achter de ideale opstelling eens checken. Dumfries staat nu op meer dan 100 %. Tis niet veel maar ja, gaat alles dan wel goed.

Niet erg belangrijk maar ik denk meld het toch even :)

 

+1/-0

Bedankt voor de signalering. We gaan uitzoeken waar het mis gaat :)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Justifier schreef op 29 september 2019 om 21:54:

Misschien even de code achter de ideale opstelling eens checken. Dumfries staat nu op meer dan 100 %. Tis niet veel maar ja, gaat alles dan wel goed.

Niet erg belangrijk maar ik denk meld het toch even :)


101,3% vandaag al. Die kerel is populair! :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 29 september 2019 om 23:53:

Bedankt voor de signalering. We gaan uitzoeken waar het mis gaat :)



Sommige dingen hebben ook hun charme, denk ik dan ;). Niets zo saai als perfectie!

 

+1/-0

Is het enigszins handig te realiseren om het aantal "recente" topics bladerbaar te maken? Ik weet niet hoe het met andere gebruikers zit, maar door die functie gebruik ik de oude structuur niet echt meer, en wil ik gewoon zien waarover men aan het bomen is. Nu krijg je dus maar 5 recente topics, maar dit mag van mij wel (met pagina's) tot een stuk of 30 worden verhoogd.

 

+1/-0

Ga in het menu naar "Forums", klik in het uitklapenu op "Recente Topics".
Done :-)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 01 oktober 2019 om 17:13:

Ga in het menu naar "Forums", klik in het uitklapenu op "Recente Topics".
Done :-)



Thanks :).

 

+1/-0

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.

 

+3/-0

Heel content mee. Klasse besluit :pul

 

+1/-1

Jammer, ik vind het like/dislike juist wel een volwassen functie. Daarmee kon ik juist “de kleuters en droeftoeters” disliken. Tis maar hoe je bekijkt. Het werkt de andere kant op ook in je voordeel.

Hoe gaat er gemeten worden of het de forummers bevalt? Een poll op de homepage?

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 06 november 2019 om 11:26:

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.



Goede zaak , prima zo :ja

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 06 november 2019 om 11:26:

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.



Kun je de likes dan ook niet weghalen? Zeker zo eerlijk dan.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Justifier schreef op 06 november 2019 om 21:32:

Jammer, ik vind het like/dislike juist wel een volwassen functie. Daarmee kon ik juist “de kleuters en droeftoeters” disliken. Tis maar hoe je bekijkt. Het werkt de andere kant op ook in je voordeel.

Hoe gaat er gemeten worden of het de forummers bevalt? Een poll op de homepage?


Mee eens, ik vind het ook jammer. Hier moet iedereen toch volwassen mee om kunnen gaan?

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

antonh schreef op 06 november 2019 om 22:11:
Mee eens, ik vind het ook jammer. Hier moet iedereen toch volwassen mee om kunnen gaan?


Idem hier. Ik vind het ook jammer. Zoals justifier al opmerkte, je kan zo de droeftoeters en kleuters disliken en bv trollen laten weten dat hun reacties niet gewaardeerd worden.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Justifier schreef op 06 november 2019 om 21:32:

Jammer, ik vind het like/dislike juist wel een volwassen functie. Daarmee kon ik juist “de kleuters en droeftoeters” disliken. Tis maar hoe je bekijkt. Het werkt de andere kant op ook in je voordeel.

Hoe gaat er gemeten worden of het de forummers bevalt? Een poll op de homepage?




:D :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JaPo schreef op 06 november 2019 om 21:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 06 november 2019 om 11:26:

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.



Kun je de likes dan ook niet weghalen? Zeker zo eerlijk dan.



Waarom een positief punt weghalen? Positief is prima. Dat negatieve pubergedrag juist niet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

PSV Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic