Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Sfeer in het Philips Stadion » Sfeertopic 2019/2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Nieuw forum, nieuw sfeertopic! :pul

De wedstrijd tegen Basel zal helaas niet representatief zijn voor de rest van het seizoen. Hopelijk heeft de doorstroming op de sfeervakken effect. Ik ben in ieder geval benieuwd!

 

+2/-0

Ik heb het topic verplaatst naar het Sfeer in het Philips Stadion-forum

 

+2/-0

Tegen Basel thuis was het inderdaad vrij goed. Wie weet wat het seizoen zal brengen. Duidelijk lijkt wel dat er qua fanatisme ook op Oost veel mensen zijn die vrij rustig zijn, en op andere delen dus nog minder.

 

+1/-0

Blijf het jammer vinden dat het als we winnen het wel massaal kan maar als het echt nodig is er nog geen 100 man zingt. Na de wedstrijd stond heel oost te springen. Dit moeten we tijdens de wedstrijd doen. Zal helaas wel een utopie blijven bij ons.

 

+1/-0

Wel zonde hoor dat het even duurt voor een tegenstander a la Basel weer tegenkomen. Werkt toch verslavend zo lekker sfeertje. Ajax, Feyenoord thuis lukt meestal wel maar dan houdt het voor de Eredivisie wel snel op qua sfeer. Het lage niveau qua voetval hier in NL werkt ook nie bepaald mee. Het blijft dan vaak bij het bekende groepje op OOST, terwijl de rest van het stadion vooral toekijkt. Is er nog hoop op Noord (vak U)?
Mijn hoop is gevestigd op een paar mooie avonden in de Europa League.

 

+1/-0

Aan het publiek ligt het tot nu toe niet. Dit is dan wel een armoedig bedankje 🤣.

https://m.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=16641link

 

+1/-0

Voor de volgende thuiswedstrijd stel ik voor om twee spandoeken te maken en uit te rollen op noord. Eerst eentje met "10, 10, 10" en even later een paar rijen hoger eentje met de tekst "Bergwijn is geen".

 

+2/-0

Sfeer komt vanzelf als de prestaties goed zijn.

 

+1/-0

Sfeer komt niet vanzelf.
Sfeer moet je maken.
Zoals de Oost deed, zelfs tijdens het drama tegen Haugesund en ook bij het heerlijke avondje tegen Apollon Limassol.
Hulde aan de Oost.
Nu de drie andere tribunes nog wakker zien te krijgen.

 

+1/-0

Ik ben benieuwd naar de sfeer tegen Sporting donderdag. Vaak is het wel goed zo met Europese wedstrijden, misschien omdat die net een wat ander publiek trekken dan alleen maar de SCC-houders.

 

+1/-0

De sfeer heeft dit seizoen nog een flinke boost gekregen nu ze met de trommel onderaan op Oost zijn gaan staan in plaats van halverwege de tribune. Het lijkt nu veel sneller over te slaan op de rest.

 

+1/-0

Graag en slotje voor de topic. Er is geen sfeer en komt geen sfeer. De sfeer is dood de steun is weg. Andere zaken zijn belangrijker!

 

+1/-3

Genante vertoning vandaag, je club uitfluiten en uitjoelen, terwijl we al in zulk zwaar weer zitten. Met zulke vrienden...

 

+8/-0

Achteraf bezien zou ik wensen dat het daarbij gebleven was:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3144631/PSV-supporters-bestormen-hoofdingang-stadion-ME-voert-charges-uitlink

We zijn nu bij het niveau pantoffeldiertjes aangeland.

 

+5/-0

Rellen buiten , supporters eisen vertrek de Jong, ME voert charges uit.

Enigste manier helaas om PSV te redden.
Bergwijn hoe gaat dat opgelost worden ?
Hij vertrekt zonder toestemming naar Londen , die kan niet meer spelen zo....

Word de volgende rel

 

+1/-5

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 26 januari 2020 om 19:35:

Rellen buiten , supporters eisen vertrek de Jong, ME voert charges uit.

Enigste manier helaas om PSV te redden.
Bergwijn hoe gaat dat opgelost worden ?
Hij vertrekt zonder toestemming naar Londen , die kan niet meer spelen zo....

Word de volgende rel


Oppakken die supporters en stadiontoegang ontzeggen. Alsof John de Jong door het bestormen van het stadion en het bevechten van de ME wél weggaat.... Jezus man.
Ik wil John de Jong ook weg, maar deze rellen door eencelligen helpt PSV geen ene moer (integendeel, het bewerkstelligt zelfs het tegenovergestelde) en zoals gezegd John de Jong gaat hier ook echt niet eerder van weg.

 

+3/-0

Dus in Eindhoven hebben we ook hersenloze tokkies die denken dat je hier iets mee bereikt; ja, je bereikt ermee dat heel Nederland je uitlacht en de spelers de volgende wedstrijd met nog harder knikkende knietjes op het veld staan.

Kansloze figuren

 

+7/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 26 januari 2020 om 20:12:

Dus in Eindhoven hebben we ook hersenloze tokkies die denken dat je hier iets mee bereikt; ja, je bereikt ermee dat heel Nederland je uitlacht en de spelers de volgende wedstrijd met nog harder knikkende knietjes op het veld staan.

Kansloze figuren



Het hoort niet maar je zal een seizoenskaart hebben en een godsvermogen betalen voor dit afbraak voetbal, tegen Twente uit vorm kunnen we niet eens van winnen. Als het zo doorgaat eindigen we in het rechterrijtje , en ik had de voorgaande 3 duels de toto goed.
Ajax PSV kan zo maar 7 a 8-0 gaan worden als Ajax er op klapt ook zonder Ziyech.

Nu van Aanholt is gewoon een lachertje, dit is gewoon voor de buhn om de achterban te pleasen

 

+1/-2

Supporter ben je in voor-en tegenspoed, niet alleen als je kampioen wordt of daar kans op maakt. Juist in moeilijke tijden, kan de club (en vooral het team) de steun hard gebruiken.

Ik schaam me dat er bij onze warme club dit soort acties plaatsvinden, warbij de capuchonhooligans weer vooraan staan om rotzooi te trappen.

 

+8/-0

Voor zover deze gasten nog geen stadionverbod hebben, lijkt het me dat PSV dit soort gasten nooit meer toe hoeft te laten in het stadion.

 

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Sfeer in het Philips Stadion » Sfeertopic 2019/2020