https://www.telegraaf.nl/sport/335045273/ajax-akkoord-met-sao-paulo-over-antonylink
Als dit bericht van toen klopt hebben ze 29M betaalt destijds incl bonussen.
Bij een verkoop van 100M zou dat 70M winst zijn. Doorverkoop percentage dat Sao Paolo afgedwongen heeft is 20% vd winst. Dat is 14M dat ze nog eens moeten afstaan.
100-14-29= 57M overhouden. Als je het zo bekijkt zit je met 50M voor Gakpo niet ver onder het bedrag wat Ajax overhoud na aftrek van alle kosten en investeringen.
ShinyAzurill
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:michelos schreef op 29 augustus 2022 om 14:39:
https://www.telegraaf.nl/sport/335045273/ajax-akkoord-met-sao-paulo-over-antonylink
Als dit bericht van toen klopt hebben ze 29M betaalt destijds incl bonussen.
Bij een verkoop van 100M zou dat 70M winst zijn. Doorverkoop percentage dat Sao Paolo afgedwongen heeft is 20% vd winst. Dat is 14M dat ze nog eens moeten afstaan.
100-14-29= 57M overhouden. Als je het zo bekijkt zit je met 50M voor Gakpo niet ver onder het bedrag wat Ajax overhoud na aftrek van alle kosten en investeringen.
PSVeldhoven42
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Veldhoven
Vak: -
Forumreacties: 114
Reg.: 7 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:PSVeldhoven42 schreef op 29 augustus 2022 om 21:17:
Haha humor, hoor net van n ajaxfan dat ajaks n bod wil uitbrengen op Xavi Simons
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
Alfred Schreuder heeft een update over Mohamed Ihattaren gegeven. De middenvelder annex buitenspeler van Ajax hoeft er niet op te rekenen dat hij spoedig zijn rentree in de hoofdmacht maakt.
Ihattaren speelde twee oefenwedstrijden in de voorbereiding, maar raakte daarna uit beeld. Hij zou banden hebben met het criminele milieu en traint individueel. "Of hij weer kan aansluiten? Voorlopig nog niet", stelt Schreuder in het Ziggo-programma Rondo. "Er is niet zoveel nieuws te melden. Het ligt nu bij de club en Mo. Naar wat ik begrepen heb, is er deze week weer een gesprek."
Ajax moet op korte termijn de lijst met namen voor de Champions League-groepsfase indienen. "Ik denk niet dat hij wordt ingeschreven voor de Champions League", aldus Schreuder over Ihattaren. "Of ik teleurgesteld ben? Ja. Hij deed het heel goed in de voorbereiding. Het was mooi om te zien hoe hij groeide. Ik denk dat we allemaal teleurgesteld zijn. Hijzelf ook."
PSVeghel
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Veghel
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 29
Reg.: 14 maart 2022
open/sluit de onderstaande quote:Koen073 schreef op 31 augustus 2022 om 09:10:
RvC van 020 houdt de aankoop van Ocampos tegen.
Dat scheelt weer blessures voor onze spelers in de onderlinge duels waarbij niet wordt opgetreden door scheids/VAR.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Lijkt me inderdaad een heel realistische transfer als ze het bij Ajax onverantwoord vinden nadat ze 100 miljoen voor een speler krijgen dat PSV hem wel kan halen als Gakpo eventueel voor 50 miljoen vertrekt Los van het feit dat hij bij PSV geen CL zou spelen en hij qua salaris minder zou kunnen krijgen.
PSVeghel
Fan van PSV
Basisspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Brenetjes schreef op 31 augustus 2022 om 10:15:
Lijkt me inderdaad een heel realistische transfer als ze het bij Ajax onverantwoord vinden nadat ze 100 miljoen voor een speler krijgen dat PSV hem wel kan halen als Gakpo eventueel voor 50 miljoen vertrekt Los van het feit dat hij bij PSV geen CL zou spelen en hij qua salaris minder zou kunnen krijgen.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 01 september 2022 om 22:16:
Kijkend naar hoe het er in amsterdam toegaat ben ik toch wel weer heel tevreden met mn clubje.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 01 september 2022 om 22:26:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 01 september 2022 om 22:16:
Kijkend naar hoe het er in amsterdam toegaat ben ik toch wel weer heel tevreden met mn clubje.
Ik lees zelfs op het Ajax forum dat men zich afvraagt hoe het komt dat hun spelers muiten, terwijl de onze gewoon doorspelen en wedstrijden beslissen..
Wij hebben een mooie(re) club.. (alleen jammer dat zij zoveel meer geld vangen)
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 01 september 2022 om 22:27:
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 01 september 2022 om 22:26:
Ik lees zelfs op het Ajax forum dat men zich afvraagt hoe het komt dat hun spelers muiten, terwijl de onze gewoon doorspelen en wedstrijden beslissen..
Wij hebben een mooie(re) club.. (alleen jammer dat zij zoveel meer geld vangen)
Lees jij het ajaxforum ?
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 02 september 2022 om 03:49:
Ik had toch liever CL voetbal en 200 miljoen aan uitgaande transfers gehad. Neem ik die 3 muiters op de koop toe.
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 02 september 2022 om 03:49:
Ik had toch liever CL voetbal en 200 miljoen aan uitgaande transfers gehad. Neem ik die 3 muiters op de koop toe.
PSVeghel
Fan van PSV
Basisspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 02 september 2022 om 10:45:
Beide waren zeer welkom geweest
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax