Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 179 180 181 182 183

Dat is het, je kan wel je hele selectie verkopen, maar je moet ook weer presteren. Daarom snap ik Ajax ook wel dat tegen Chelsea nee verkochten ondanks dat het een heel mooi bod was.

 

+2/-0

Maar ik snap Alvarez ook. Pure paniek natuurlijk van Chelsea maar zo'n kans krijgt hij nooit meer. Alvarez is namelijk geen speler van top PL niveau en dat weet hij zelf ook. Die kans, en het bijbehorende salaris, zijn hem dus in een klap definitief door zijn neus geboord.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psvsupottie.com schreef op 02 september 2022 om 13:21:

Maar ik snap Alvarez ook. Pure paniek natuurlijk van Chelsea maar zo'n kans krijgt hij nooit meer. Alvarez is namelijk geen speler van top PL niveau en dat weet hij zelf ook. Die kans, en het bijbehorende salaris, zijn hem dus in een klap definitief door zijn neus geboord.



Mee eens, bovendien heeft Chelsea al iemand anders gehaald voor die positie nu. Al weet je nooit wat een paar leuke wedstrijden op het WK kan doen. Ik moet dan altijd denken aan Royston Drenthe. Een paar leuke wedstrijden op een eindronde en de hoofdprijs ontvangen.

Benieuwd hoe de muiters de sfeer in de groep hebben aangetast of hun spelniveau.

 

+1/-0

Nu gaan we zien of Schreuder het type coach is dat dit soort jongens weer mentaal bij de groep kan trekken, zodat ze de knop omzetten en volle focus met Ajax de competitie en de CL in gaan. Alvarez vanaf het middenveld en Kudus vanaf de bank.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 02 september 2022 om 10:26:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 september 2022 om 03:49:

Ik had toch liever CL voetbal en 200 miljoen aan uitgaande transfers gehad. Neem ik die 3 muiters op de koop toe.




Dat kan hoor, lekker voor Ajax worden.



Als ik dan toch een transfer maak dan supporter ik wel City of zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 september 2022 om 15:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 02 september 2022 om 10:26:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 september 2022 om 03:49:

Ik had toch liever CL voetbal en 200 miljoen aan uitgaande transfers gehad. Neem ik die 3 muiters op de koop toe.




Dat kan hoor, lekker voor Ajax worden.



Als ik dan toch een transfer maak dan supporter ik wel City of zo.



Die hebben vooral miljoenen aan inkomende transfers en die winnen ook nooit de CL. Blijf maar gewoon bij PSV :)

 

+1/-0

Winnen hoeft voor mij ook niet. Ik teken al voor overwinteren in de EL.

 

+1/-0

Als zijn contract afloopt en hij tekent niet bij dan is het het recht van de speler, maar als hij een contract tekent en een club houdt hem daaraan dan is hij ineens zielig. Hou toch op! Gast verdient nu al 3 miljoen per jaar ofzo. Ga ergens anders zitten janken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 02 september 2022 om 11:13:

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 02 september 2022 om 10:45:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 september 2022 om 03:49:

Ik had toch liever CL voetbal en 200 miljoen aan uitgaande transfers gehad. Neem ik die 3 muiters op de koop toe.



Beide waren zeer welkom geweest




Ok. Hypothetisch. Je vangt 200 miljoen en je bent niet alleen Sangaré en Gakpo kwijt maar ook Veerman, Obispo en Mauro. Wat ga je doen met dat geld in de CL?


Nee joh.. mallerd :)

Voor die 200 mln hebben ze Max, van Ginkel en Dommel... de anders toppers houden we natuurlijk zelf :)

 

+1/-0

Zucht, inmiddels met twee vingers in de neus drie nul voor tegen de Rangers binnen 35 minuten🤔

 

+1/-0

Is gewoon een veel sterker team dan wij. Kunnen we heel vervelend vinden, maar zij halen een niveau waar wij niet eens bijna aan kunnen tippen. Met een beetje mazzel vergeten ze dat niveau nog weleens te halen in de competitie, en blijf je binnen handbereik.

Maar dat we ons op de tweede plek moeten richten, was mij al duidelijk.

 

+1/-0

Ajax durft gewoon te voetballen, Ruud stuurde ze de wei in met de opdracht de cv's zolang mogelijk de bal over te tikken in eigen 16.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 07 september 2022 om 19:24:

Is gewoon een veel sterker team dan wij. Kunnen we heel vervelend vinden, maar zij halen een niveau waar wij niet eens bijna aan kunnen tippen. Met een beetje mazzel vergeten ze dat niveau nog weleens te halen in de competitie, en blijf je binnen handbereik.

Maar dat we ons op de tweede plek moeten richten, was mij al duidelijk.



Dit heeft vrij weinig met niveau van Ajax te maken. Rangers kan er nog steeds vrij weinig van. Bij PSV is het probleem al jarenlang motivatie in grote wedstrijden, ongeacht wie de tegenstander is. Gewoon 0 komma 0 strijdlust en met poep in de broek jezelf weg laten tikken, ook tegen een ploeg als Rangers. Ze stappen nooit het veld op met de overtuiging: deze gasten zijn voor ons. De laatste keer dat ik dat gezien heb was een paar jaar geleden in de kampioenswedstrijd tegen 020.

Het feit dat wij door deze gasten zijn uitgeschakeld is gewoon ultra en ultra droevig.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tylan schreef op 07 september 2022 om 19:34:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 07 september 2022 om 19:24:

Is gewoon een veel sterker team dan wij. Kunnen we heel vervelend vinden, maar zij halen een niveau waar wij niet eens bijna aan kunnen tippen. Met een beetje mazzel vergeten ze dat niveau nog weleens te halen in de competitie, en blijf je binnen handbereik.

Maar dat we ons op de tweede plek moeten richten, was mij al duidelijk.



Dit heeft vrij weinig met niveau van Ajax te maken. Rangers kan er nog steeds vrij weinig van.



Als het een incident was, geef ik je gelijk. Maar vorig jaar pakken ze 18 punten in de CL poule, en ook de jaren ervoor presteren ze veel beter dan wij in Europa. Op een gegeven moment is het verschil dan niet motivatie, maar simpelweg kwaliteit.

 

+5/-0

Ajax laat duidelijk zien dat Rangers maar een heel matige ploeg is.
PSV had nooit door Rangers mogen worden uitgeschakeld, ondanks het feit dat we niet het niveau hebben van ajax.
Doodzonde, want door de gemiste miljoenen wordt de kloof niet kleiner.

 

+2/-0

Je kan er lang of kort over praten, maar in Amsterdam rollen ze wel gewoon ff die Rangers op.
En die 3e goal is gewoon een schitterend doelpunt.
Terecht opgemerkt van Sneijder net, totaal onnodig verloren thuis.

 

+2/-0

PSV liet de tweede helft op Ibrox zien dat ze dit elftal in hun zak hadden. Ze hadden het nota bene daar al kunnen (moeten?) beslissen. Het feit dat ze het alsnog verkloot hebben in eigen huis zegt alles over de mentaliteit van sommige spelers.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 07 september 2022 om 19:22:

Zucht, inmiddels met twee vingers in de neus drie nul voor tegen de Rangers binnen 35 minuten🤔



Ik vind het wel lekker voor van Bronckhorst met zijn gezeur over vuurwerk en verder onzin terwijl ze gewoon door domme blunders van ons door zijn.

 

+3/-0

Ik was na de wedstrijd tegen Rangers al behoorlijk gefrustreerd, en als ik Ajax deze ploeg met gemak zie wegvagen, is het nog onbegrijpelijk dat we ons door deze houthakkers hebben laten ringeloren. Een regelrechte schande

 

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax