Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... 179 180 181 182 183

Die interviews na de wedstrijd moet je niet serieus nemen. Dat zijn verplichte ingehouden toneelstukjes voor de media. Al had Veerman dat een paar weken geleden nog niet helemaal begrepen.

Waar het uiteindelijk om gaat is wat er besproken wordt in de kleedkamer en dat zullen we toch nooit weten. Tenzij een ESPN (of Viaplay of andere partij in de toekomst) het ooit voor elkaar krijgt om te mogen filmen in de kleedkamer. Maar dat moet je eigenlijk helemaal niet willen.

Ik erger me vaak meer aan de insinuerende vragen van de journalisten (op zoek naar een rel of onrust) dan de zakelijk correct antwoorden van spelers en trainers.

 

+1/-0

Behalve de aanvoerder en de trainer moet de TV ook geen andere spelers willen interviewen. Het heeft inderdaad weinig tot geen toegevoegde waarde.
Nu vond ik die pipo na Ajax-Napoli echt wel de kroon spannen, die liep alleen met suggestieve vragen te stellen. Maar aan de andere kant, spelers gaan toch meestal niet zeggen wat ze echt vinden of willen zeggen.

En als ze dat wel doen, zoals Veerman, dan hebben ze weer weken lang gezeik van diezelfde media. En wat zei Veerman feitelijk nou wat zo'n opheft was?

 

+2/-0

En ook maar weer ff gelijk een wedstrijdje verplaatsen zonder enige aanhef of aankondiging.
En als wij het willen hadden we het 2 jaar van tevoren aan moeten vragen.
Bijzonder.

 

+1/-0

Een willekeurige competitiewedstrijd of een duel om de supercup die als hoogste risicowedstrijd staat bestempeld is inderdaad precies hetzelfde :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DieKaleMan schreef op 07 oktober 2022 om 21:50:

En ook maar weer ff gelijk een wedstrijdje verplaatsen zonder enige aanhef of aankondiging.
En als wij het willen hadden we het 2 jaar van tevoren aan moeten vragen.
Bijzonder.



Om zich voor te bereiden op een wedstrijd die er tegen die tijd vermoedelijk toch al niet meer toe doet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DieKaleMan schreef op 07 oktober 2022 om 21:50:

En ook maar weer ff gelijk een wedstrijdje verplaatsen zonder enige aanhef of aankondiging.
En als wij het willen hadden we het 2 jaar van tevoren aan moeten vragen.
Bijzonder.




Psv mocht dit ook, maar die vinden het niet nodig. Wat gewoon weer heel dom is en achteraf, gaan ze dan weer zeuren.Niet alles wat ajax doet. Moet je negatief bekijken. Het halen van bergwijn is bijvoorbeeld de beste aankoop voor psv geweest. Hoe kun je je beste speler, op een andere positie zetten en dat voor bergwijn🤣🤣🤣 Tadic is nog steeds met afstand de beste aan de linkerkant, nee hij is niet snel, maar dat is hij ook nooit geweest.

 

+1/-0

Niets van gezien, tot ik zag dat het 3-2 voor Ajax stond in de laatste minuut. Toen gaan kijken, en zag Volendam scoren. Helaas buitenspel 😅. Was het wel, geloof ik.

Ajax speelt net zo zwak als tweede seizoenshelft vorig jaar. Toen kwamen ze ook vaak goed weg, met wat goals in de laatste minuten na verspeelde 2-0 voorsprongen.

Als Ajax het hele seizoen zo blijft spelen, dan gaat een ander team bloed ruiken en die titel afsnoepen.

 

+1/-0

Ik heb ook niks gezien, maar zag dat de 0-1 viel uit na penalty voor hands en dat de 3-3 werd afgekeurd vanwege buitenspel. Lijkt me dus dat ze weer niet kunnen klagen over de arbitrage. Geen idee of deze beslissingen terecht waren, maar zelfs als ze terecht zijn moet je ze ook nog maar krijgen. Wel blij dat Tadic scoorde, wordt het nog lastiger om hem te passeren en zal de publieke druk dus hoog blijven hehe.

 

+1/-0

Buitenspel was minimaal, maar buitenspel is buitenspel.

Al zou het ook weleens lekker zijn als dan een scheids 'm "in de geest van de wedstrijd" toch toekent.

 

+2/-0

Het feit dat Bosz nu beschikbaar is gaat hopelijk tot nog meer drama leiden.

 

+1/-0

Laat Schreuder eerst nog maar een tijdje aanmodderen.. gaat prima zo. Zelfvertrouwen op een laag punt, ritmes en patronen doorbroken.. heerlijk.
Ben benieuwd vanavond.. hopelijk opnieuw met regelmaat de handjes op elkaar voor Napoli 😂

 

+3/-0

Chucky Lozanooooo

 

+3/-0

Ze zijn nu al gefrustreerd. Telert had wel een ander kleur kaartje kunnen krijgen.

 

+1/-0

Toch kan dit best een leuke wedstrijd voor ze worden, niemand verwacht meer wat van ze en Napoli gaat ervan uit dit al gewonnen te hebben. ajax kan alles of niets gaan spelen, als ze de aansluittreffer maken (al is het bij toeval) kan het zomaar omslaan.

 

+1/-0

Ik bedoel maar pffff

 

+1/-0

Als je dan ziet, de aankopen:
Bassie is echt de clown, weggegooid geld.
Wijndal blijkbaar niet goed genoeg (anders speelt die wel), weggegooid geld.
Bergwijn dartelt lekker in de wei, maar meer doet die ook niet.
Berghuis, oh, doet die mee dan?

is toch aardig wat miljoentjes bij elkaar zo, en dat is dan excl. de miljoenen salaris.
Best lekker dat Vieze Marrekkie pleite is daar.

 

+1/-0

zo, ook in de CL krijgen ze cadeautjes...

 

+1/-0

Oh jongens, wat een actie van Blind... :X :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psv-freak schreef op 12 oktober 2022 om 20:34:

Oh jongens, wat een actie van Blind... :X :D



Lachen man …
Alleen wel jammer, want nu staat ie waarschijnlijk niet meer in de basis .. worden ze alleen maar sterker door.
En dan ook nog te bedenken dat ze voor hem een aankoop van 10 of 12 miljoen op de bank laten …

 

+1/-0

Kunnen wij Wijndal niet overnemen in de winter, zij gebruiken hem toch niet.

Vier wedstrijden in de CL, 3 keer terecht verloren/weggespeeld, en mocht Liverpool niet winnen vandaag hebben ze gewoon nog een redelijke kans om door te gaan ook. Volgende wedstrijd is thuis tegen Liverpool en die zijn ook niet bepaald in vorm, en Liverpool moet daarna nog tegen Napoli. Wij waren met meer punten na 4 wedstrijden vaak al uitgeschakeld.

Dit bericht is gewijzigd op 12 oktober 2022, 21:52:35.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax