shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Favoriete opstelling: geen
Die interviews na de wedstrijd moet je niet serieus nemen. Dat zijn verplichte ingehouden toneelstukjes voor de media. Al had Veerman dat een paar weken geleden nog niet helemaal begrepen.
Waar het uiteindelijk om gaat is wat er besproken wordt in de kleedkamer en dat zullen we toch nooit weten. Tenzij een ESPN (of Viaplay of andere partij in de toekomst) het ooit voor elkaar krijgt om te mogen filmen in de kleedkamer. Maar dat moet je eigenlijk helemaal niet willen.
Ik erger me vaak meer aan de insinuerende vragen van de journalisten (op zoek naar een rel of onrust) dan de zakelijk correct antwoorden van spelers en trainers.
PSV Oisterwijk
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Tilburg
Vak: Zuid - F
Forumreacties: 15.727
Reg.: 9 december 1999
Behalve de aanvoerder en de trainer moet de TV ook geen andere spelers willen interviewen. Het heeft inderdaad weinig tot geen toegevoegde waarde.
Nu vond ik die pipo na Ajax-Napoli echt wel de kroon spannen, die liep alleen met suggestieve vragen te stellen. Maar aan de andere kant, spelers gaan toch meestal niet zeggen wat ze echt vinden of willen zeggen.
En als ze dat wel doen, zoals Veerman, dan hebben ze weer weken lang gezeik van diezelfde media. En wat zei Veerman feitelijk nou wat zo'n opheft was?
DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Vak: -
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:DieKaleMan schreef op 07 oktober 2022 om 21:50:
En ook maar weer ff gelijk een wedstrijdje verplaatsen zonder enige aanhef of aankondiging.
En als wij het willen hadden we het 2 jaar van tevoren aan moeten vragen.
Bijzonder.
open/sluit de onderstaande quote:DieKaleMan schreef op 07 oktober 2022 om 21:50:
En ook maar weer ff gelijk een wedstrijdje verplaatsen zonder enige aanhef of aankondiging.
En als wij het willen hadden we het 2 jaar van tevoren aan moeten vragen.
Bijzonder.
Niets van gezien, tot ik zag dat het 3-2 voor Ajax stond in de laatste minuut. Toen gaan kijken, en zag Volendam scoren. Helaas buitenspel 😅. Was het wel, geloof ik.
Ajax speelt net zo zwak als tweede seizoenshelft vorig jaar. Toen kwamen ze ook vaak goed weg, met wat goals in de laatste minuten na verspeelde 2-0 voorsprongen.
Als Ajax het hele seizoen zo blijft spelen, dan gaat een ander team bloed ruiken en die titel afsnoepen.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik heb ook niks gezien, maar zag dat de 0-1 viel uit na penalty voor hands en dat de 3-3 werd afgekeurd vanwege buitenspel. Lijkt me dus dat ze weer niet kunnen klagen over de arbitrage. Geen idee of deze beslissingen terecht waren, maar zelfs als ze terecht zijn moet je ze ook nog maar krijgen. Wel blij dat Tadic scoorde, wordt het nog lastiger om hem te passeren en zal de publieke druk dus hoog blijven hehe.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
Als je dan ziet, de aankopen:
Bassie is echt de clown, weggegooid geld.
Wijndal blijkbaar niet goed genoeg (anders speelt die wel), weggegooid geld.
Bergwijn dartelt lekker in de wei, maar meer doet die ook niet.
Berghuis, oh, doet die mee dan?
is toch aardig wat miljoentjes bij elkaar zo, en dat is dan excl. de miljoenen salaris.
Best lekker dat Vieze Marrekkie pleite is daar.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Kunnen wij Wijndal niet overnemen in de winter, zij gebruiken hem toch niet.
Vier wedstrijden in de CL, 3 keer terecht verloren/weggespeeld, en mocht Liverpool niet winnen vandaag hebben ze gewoon nog een redelijke kans om door te gaan ook. Volgende wedstrijd is thuis tegen Liverpool en die zijn ook niet bepaald in vorm, en Liverpool moet daarna nog tegen Napoli. Wij waren met meer punten na 4 wedstrijden vaak al uitgeschakeld.
Dit bericht is gewijzigd op 12 oktober 2022, 21:52:35.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax