Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 197 pagina's: 1 2 3 4 ... 193 194 195 196 197

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wel gelezen dat het onverdiend was. En er zijn meer (vooral competitie) wedstrijden waar dat het geval was. Dat hou je niet vol. Bij aanvang van het seizoen leek Feyenoord de concurrent en dat lijkt nu, onverwacht, Ajax te zijn. Maar het zal vooral aan PSV zelf liggen. Als we eens een tijdje geen/heel weinig geblesseerden hebben, dan is zoals Bosz zelf zegt eigenlijk niemand in staat om PSV te stoppen. Laat je het liggen, dan moet je naar jezelf kijken.

+1/-0

Tsja, 3 xG tegen minder dan 1 zegt genoeg. Maar goed, dan blijft het nog een soort van spannend. Het zal me benieuwen tegen Utrecht. Het zou met niet verazen als beide teams nog flink wegzakken in de stand later in het seizoen.

+1/-0

We vinden dat we aan een prima seizoen bezig zijn, terecht overigens. Ik neem aan dat ajax thuis gewoon wint van utrecht (utrecht scoort/creëert moeizaam en blijkbaar heb je tig kansen nodig om tegen hun te scoren).
Dan is het verschil gewoon maar 4 punten.

En dan even bedenken dat we heel blij mogen zijn met die zeperd van ze tegen NAC aan het begin, die wedstrijd zouden ze nu niet meer verliezen denk ik, en dan zou het verschil maar 1 punt geweest zijn. Hoe slecht ze ook spelen dit seizoen.

Normaal gesproken zou je denken dat ze niet veel slechter kunnen dan ze nu spelen dus kan het eigenlijk alleen maar beter gaan worden. En nu winnen ze al bijna alles. maar goed, gelukkig werkt voetbal niet zo.

+1/-0

Qua voetbal kan het beter. Qua resultaat kan het ook wel eens de andere kant op vallen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 02 december 2024 om 13:55:

Tsja, 3 xG tegen minder dan 1 zegt genoeg. Maar goed, dan blijft het nog een soort van spannend. Het zal me benieuwen tegen Utrecht. Het zou met niet verazen als beide teams nog flink wegzakken in de stand later in het seizoen.

Ajax zal vast wel bovenaan mee blijven draaien. Utrecht kan inderdaad zomaar 5e worden of zo. Die gaan echt nog genoeg punten laten liggen. Dat is vaak het lot van een subtopper.

+1/-0

Ik heb zondag 5 minuten zitten kijken, maar toen heel snel afgezet! Wat werd ik misselijk van al dat theater zeg ... en dan zeker die Brobbey, want een aansteller! En het ergste is nog dat iedere keer weer de scheidsrechters erin trappen.

Die Farioli heeft echt het geluk dat ze toch de puntjes binnensprokkelen, anders was hem dit spel niet vergeven door de fans.

+2/-0

FC Utrecht heeft zowel tegen Feyenoord als tegen PSV een duidelijke nederlaag geleden, en belangrijker, gezien dat het voetballend echt niet mee kan met de topploegen in Nederland. Hopelijk hebben ze tegen een Ajax, dat meestal ook wat stroever oogt, een betere kans op een resultaat.

Het probleem is dat Ajax, door ons eigen toedoen door de onnodige nederlaag in de Arena, slechts op 4 puntjes afstand staat. Bij de minste of geringste misstap aan onze kant, hebben ze dus de kans heel erg dichtbij te komen. En met wedstrijden tegen Twente en Feyenoord in het vooruitzicht, is het bij ons nog geenszins een zekerheidje dat we de wedstrijden tot de winterstop zonder puntverlies doorkomen.

Voetballend heeft Ajax het zowel tegen Feyenoord als tegen ons heel goed gedaan. Echter, als je ze in sommige andere wedstrijden ziet harken en prutsen, dan is het een godswonder dat ze zoals dit weekend in Nijmegen drie punten halen.

+1/-0

Utrecht scoort gewoon moeilijk, dus ik neem aan dat ajax (onterecht) vanavond weer in onze nek loopt te hijgen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 197 pagina's: 1 2 3 4 ... 193 194 195 196 197

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax