Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 08 september 2020 om 16:00:
Gebruik in de eerste 3 wedstrijden gewoon Malen Gakpo Madueke en Romero en kijk daarna of en wat je wil betalen voor een extra optie. Maar een basiswaardige doelpuntenmaker met de nodige ervaring die je eigen jeugd niet in de weg loopt en die niet in de war raakt van op de bank zitten is niet haalbaar 3 weken voor het einde van de deadline. Geef eerst de jongens de kans die nu aan de beurt zijn een kans te krijgen a la Gakpo Romero en Madueke. Wellicht valt het 100 procent mee en kun je die 10 miljoen steken in een cv of cm of voor de winterstop versterking.
Dit bericht is gewijzigd op 8 september 2020, 16:49:56.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Favoriete opstelling: geen
Nogmaals, Romero is voor mij pas 4e keuze omdat ik Gakpo zie als 1 van de 2 spitsen en Mauro als linkshalf samen met Bruma. Als Schmidt dat ook zo ziet dan is er genoeg basis om het seizoen te beginnen, ziet hij Mauro Bruma en Gakpo alledrie als LM dan blijft er voorin te weinig over en moet je iemand halen.
En het is niet zo vanzelfsprekend dat je iemand gaat vinden die alle boxjes afvinkt. Dus ik vind Jahanbakhsh als multifunctionele aanvaller en bewezen doelpuntenmaker als huurspeler met optie tot koop een prima alternatief om aan te trekken en die als 2e spits of links of rechtsbuiten te gebruiken. Ook omdat we met voor het seizoen 21/22 heel erg weinig hebben vast liggen.
Dus Jahanbakhsh erbij voor 2e spits en back-up rechtsbuiten, en Kim als CV of Gudelj als CM erbij van het gaat van Lammers en ik ben tevreden met deze selectie.
Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Noord - PR
Forumreacties: 325
Reg.: 25 oktober 2012
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 08 september 2020 om 18:17:
Dus Jahanbakhsh erbij voor 2e spits en back-up rechtsbuiten, en Kim als CV of Gudelj als CM erbij van het gaat van Lammers en ik ben tevreden met deze selectie.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Nja met Teze hebben we wel een meer dan prima vervanger van Schwaab, maar het is war dunnetjes. Boscagli en Rosario zijn weer iets opgeschoven omdat ze het redelijk doen nu dus de noodzaak voor die posities zie ik alleen als er iets gehaald kan worden wat buiten elke discussie basisspeler is want middelmaat hebben we genoeg.
Maar de tijd begint zeker te dringen, gelukkig hebben we op Groningen uit na wel ruimte om met deze jongens te starten.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Hoezo is Jahanbaksh opeens een goede spits? Daar heeft hij nooit gespeeld. Zou een uitstekende optie zijn voor een van de vleugels, maar die zijn beiden ook al goed bezet. Gakpo heeft namelijk ook al laten zien dat hij centraal niet goed uit de voeten kan, terwijl hij een meer dan uitstekende linksbuiten is.
Vak: -
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
Bij het woord "spits" denk ook ik echt niet aan een Jahanbaksh.
Wel aan Luuk de Jong - het type spits dat we node missen - of aan Ruud van Nistelrooij,Ronaldo of Romario.
Dat we de kwaliteit van laatstgenoemden niet meer kunnen betalen begrijp ik.
Maar dat we met de huidige selectie te weinig zullen scoren om wedstrijden over de streep te kunnen trekken
lijkt me ook welhaast zeker.
Kijk naar de trend in binnen- en buitenland; alles potdicht houden en veel 0-0, 1-0, 0-1 of 1-1 uitslagen.
Met een killer als spits ben je dit seizoen spekkoper.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Als je met 2 spitsen speelt kun je prima met een Malen + Gakpo/Jahanbakhsh/Ihattaren/Madueke/Thomas spelen in mijn ogen. Romero is ook een echte spits zoals hierboven genoemd wordt maar die heeft het nog niet laten zien. Prima moment om hem die kans te geven als back-up van Malen.
Gakpo en Jahanbakhsh kunnen doelpunten maken met hun snelheid en doelgerichtheid, dat hoeft niet perse als links of rechtsbuiten.
Mocht je toch een spits willen halen moet ie beter zijn als echte nr 9 dan Romero, snelheid hebben om in dit elftal en speelwijze mee te kunnen en hij moet een bewezen doelpuntenmaker zijn. Succes met die vinden. Het worst case scenario is weer een halve Romero of Mitroglu halen, dat moet toch iedereen met me eens zijn.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:VHTLsaw schreef op 09 september 2020 om 12:44:
Kijk naar de trend in binnen- en buitenland; alles potdicht houden en veel 0-0, 1-0, 0-1 of 1-1 uitslagen.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 09 september 2020 om 13:30:
Als je met 2 spitsen speelt kun je prima met een Malen + Gakpo/Jahanbakhsh/Ihattaren/Madueke/Thomas spelen in mijn ogen. Romero is ook een echte spits zoals hierboven genoemd wordt maar die heeft het nog niet laten zien. Prima moment om hem die kans te geven als back-up van Malen.
Gakpo en Jahanbakhsh kunnen doelpunten maken met hun snelheid en doelgerichtheid, dat hoeft niet perse als links of rechtsbuiten.
Mocht je toch een spits willen halen moet ie beter zijn als echte nr 9 dan Romero, snelheid hebben om in dit elftal en speelwijze mee te kunnen en hij moet een bewezen doelpuntenmaker zijn. Succes met die vinden. Het worst case scenario is weer een halve Romero of Mitroglu halen, dat moet toch iedereen met me eens zijn.
@Klompje;
Als ik kijk naar de wedstrijden in de Nations League en de uitslagen van de oefenwedstrijden de afgelopen tijd heb ik toch de indruk dat doelpunten steeds duurder worden. En ons eigen PSV liet dat ook vorig seizoen al zien.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:VHTLsaw schreef op 09 september 2020 om 18:11:
@Klompje;
Als ik kijk naar de wedstrijden in de Nations League en de uitslagen van de oefenwedstrijden de afgelopen tijd heb ik toch de indruk dat doelpunten steeds duurder worden. En ons eigen PSV liet dat ook vorig seizoen al zien.
Uit: Doetinchem
Forumreacties: 446
Reg.: 3 augustus 2002
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 09 september 2020 om 20:43:
@Klompje;
Frankrijk-Kroatie 4-2
Belgie - IJsland 5-1
Noord Ierland - Noorwegen 1-5
Zomaar 3 wedstrijden met 6 doelpunten en dan zijn dit ook nog eens ploegen die gelijkwaardig zijn. Dus Niet Duitsland - Gibraltar.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.165
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:Brenetjes schreef op 09 september 2020 om 21:51:
Sinds wanneer doen de resultaten in een oefenwedstrijd er toe dan?
open/sluit de onderstaande quote:Brenetjes schreef op 09 september 2020 om 21:51:
Sinds wanneer doen de resultaten in een oefenwedstrijd er toe dan?
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Someren
Forumreacties: 18.662
Reg.: 7 maart 2002
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:VHTLsaw schreef op 09 september 2020 om 21:44:
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 09 september 2020 om 20:43:
@Klompje;
Frankrijk-Kroatie 4-2
Belgie - IJsland 5-1
Noord Ierland - Noorwegen 1-5
Zomaar 3 wedstrijden met 6 doelpunten en dan zijn dit ook nog eens ploegen die gelijkwaardig zijn. Dus Niet Duitsland - Gibraltar.
Zal ik nu de 34 wedstrijden van de afgelopen dagen in dit "gelijkwaardige" toernooi hier op een rijtje zetten waar maximaal twee doelpunten werden gescoord?
Aangevuld met de laatste vijf oefenwedstrijden waarin PSV vier keer slechts eén doelpunt scoorde?
Gaarne nog een ervaren spits erbij voór zondag a.s.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21