Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 51 52 53 54 55

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 08 september 2020 om 16:00:

Gebruik in de eerste 3 wedstrijden gewoon Malen Gakpo Madueke en Romero en kijk daarna of en wat je wil betalen voor een extra optie. Maar een basiswaardige doelpuntenmaker met de nodige ervaring die je eigen jeugd niet in de weg loopt en die niet in de war raakt van op de bank zitten is niet haalbaar 3 weken voor het einde van de deadline. Geef eerst de jongens de kans die nu aan de beurt zijn een kans te krijgen a la Gakpo Romero en Madueke. Wellicht valt het 100 procent mee en kun je die 10 miljoen steken in een cv of cm of voor de winterstop versterking.


Wat zie jij het allemaal positief in?
Romero heeft de hele voorbereiding niets laten zien,niks waarvan je kan denken..dat gaat hem worden.
Psv is verplicht aan zijn achterban en status om kampioen te spelen en el te overwinteren.
Met dit elftal spelen we voor plek 3 tot 5.
En met Luuk de Jong,Bergwijn,Lozano,Pereiro en nu miss Lammers hebben we wel een jasje uitgedaan kwa goals.
Als Lammers vertrekt moet er een spits bij.
Concurrentie moet er zijn op elke positie .
Met deze jonge voorhoede gaan we het niet redden.
Aan het werk JdJ!

Dit bericht is gewijzigd op 8 september 2020, 16:49:56.

 

+1/-0

Nogmaals, Romero is voor mij pas 4e keuze omdat ik Gakpo zie als 1 van de 2 spitsen en Mauro als linkshalf samen met Bruma. Als Schmidt dat ook zo ziet dan is er genoeg basis om het seizoen te beginnen, ziet hij Mauro Bruma en Gakpo alledrie als LM dan blijft er voorin te weinig over en moet je iemand halen.

En het is niet zo vanzelfsprekend dat je iemand gaat vinden die alle boxjes afvinkt. Dus ik vind Jahanbakhsh als multifunctionele aanvaller en bewezen doelpuntenmaker als huurspeler met optie tot koop een prima alternatief om aan te trekken en die als 2e spits of links of rechtsbuiten te gebruiken. Ook omdat we met voor het seizoen 21/22 heel erg weinig hebben vast liggen.

Dus Jahanbakhsh erbij voor 2e spits en back-up rechtsbuiten, en Kim als CV of Gudelj als CM erbij van het gaat van Lammers en ik ben tevreden met deze selectie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 08 september 2020 om 18:17:


Dus Jahanbakhsh erbij voor 2e spits en back-up rechtsbuiten, en Kim als CV of Gudelj als CM erbij van het gaat van Lammers en ik ben tevreden met deze selectie.



Daar zou ik zeker tevreden mee zijn.
En inderdaad, anders beginnen met wat we hebben. Een spits die aan alle eisen voldoet (ervaren, kopsterk, er direct staan en een duidelijke versterking) vind je 3 weken voor het einde van de transferperiode toch niet voor de bedragen welke PSV zich kan veroorloven.

Zorgwekkender is het dat er een paar dagen voor het competitiebegin nog steeds niets is gedaan aan CV en CM.......dat kost al direct punten in Groningen vrees ik.

 

+1/-0

Nja met Teze hebben we wel een meer dan prima vervanger van Schwaab, maar het is war dunnetjes. Boscagli en Rosario zijn weer iets opgeschoven omdat ze het redelijk doen nu dus de noodzaak voor die posities zie ik alleen als er iets gehaald kan worden wat buiten elke discussie basisspeler is want middelmaat hebben we genoeg.

Maar de tijd begint zeker te dringen, gelukkig hebben we op Groningen uit na wel ruimte om met deze jongens te starten.

 

+1/-0

Hoezo is Jahanbaksh opeens een goede spits? Daar heeft hij nooit gespeeld. Zou een uitstekende optie zijn voor een van de vleugels, maar die zijn beiden ook al goed bezet. Gakpo heeft namelijk ook al laten zien dat hij centraal niet goed uit de voeten kan, terwijl hij een meer dan uitstekende linksbuiten is.

 

+1/-0

Bij het woord "spits" denk ook ik echt niet aan een Jahanbaksh.
Wel aan Luuk de Jong - het type spits dat we node missen - of aan Ruud van Nistelrooij,Ronaldo of Romario.
Dat we de kwaliteit van laatstgenoemden niet meer kunnen betalen begrijp ik.
Maar dat we met de huidige selectie te weinig zullen scoren om wedstrijden over de streep te kunnen trekken
lijkt me ook welhaast zeker.
Kijk naar de trend in binnen- en buitenland; alles potdicht houden en veel 0-0, 1-0, 0-1 of 1-1 uitslagen.
Met een killer als spits ben je dit seizoen spekkoper.

 

+1/-1

Als je met 2 spitsen speelt kun je prima met een Malen + Gakpo/Jahanbakhsh/Ihattaren/Madueke/Thomas spelen in mijn ogen. Romero is ook een echte spits zoals hierboven genoemd wordt maar die heeft het nog niet laten zien. Prima moment om hem die kans te geven als back-up van Malen.

Gakpo en Jahanbakhsh kunnen doelpunten maken met hun snelheid en doelgerichtheid, dat hoeft niet perse als links of rechtsbuiten.

Mocht je toch een spits willen halen moet ie beter zijn als echte nr 9 dan Romero, snelheid hebben om in dit elftal en speelwijze mee te kunnen en hij moet een bewezen doelpuntenmaker zijn. Succes met die vinden. Het worst case scenario is weer een halve Romero of Mitroglu halen, dat moet toch iedereen met me eens zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 09 september 2020 om 12:44:

Kijk naar de trend in binnen- en buitenland; alles potdicht houden en veel 0-0, 1-0, 0-1 of 1-1 uitslagen.



Dat is een trend die denk ik alleen in jouw hoofd bestaat. Volgens mij zien we de laatste jaren vooral meer doelpunten.

Even checken:
Eredivisie:
https://www.voetbal.com/statistieken/ned-eredivisie/1/link


Serie-A:
https://www.voetbal.com/statistieken/ita-serie-a/1/link

Primera Division:
https://www.voetbal.com/statistieken/esp-primera-division/1/link hier wel een beetje...

Premier League:
https://www.voetbal.com/statistieken/eng-premier-league/1/link In de 21ste eeuw werd er niet zo veel gescoord als in 2018-2019...

Budesliga:
https://www.voetbal.com/statistieken/bundesliga/1/link In de 21ste eeuw werd er niet zo veel gescoord als in 2019-2020 en 2018-2019...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 09 september 2020 om 13:30:

Als je met 2 spitsen speelt kun je prima met een Malen + Gakpo/Jahanbakhsh/Ihattaren/Madueke/Thomas spelen in mijn ogen. Romero is ook een echte spits zoals hierboven genoemd wordt maar die heeft het nog niet laten zien. Prima moment om hem die kans te geven als back-up van Malen.

Gakpo en Jahanbakhsh kunnen doelpunten maken met hun snelheid en doelgerichtheid, dat hoeft niet perse als links of rechtsbuiten.

Mocht je toch een spits willen halen moet ie beter zijn als echte nr 9 dan Romero, snelheid hebben om in dit elftal en speelwijze mee te kunnen en hij moet een bewezen doelpuntenmaker zijn. Succes met die vinden. Het worst case scenario is weer een halve Romero of Mitroglu halen, dat moet toch iedereen met me eens zijn.



Is experimenteren met een dure speler die nog nooit in de spits heeft gespeeld wel een goed plan dan? Waar komt vandaan dat Gakpo een goede optie is om in de spits te spelen? De paar keer dat hij in de spits stond, maakte hij een zeer zwakke indruk. Terwijl hij op zijn beste plek aan de linkerkant laat zien bij de top van de Eredivisie te horen.

Indien Lammers vertrekt zal er gewoon een echte spits moeten komen. En dan geen vleugelaanvaller die als noodoplossing maar in het centrum gaat spelen.

 

+1/-0

@Klompje;
Als ik kijk naar de wedstrijden in de Nations League en de uitslagen van de oefenwedstrijden de afgelopen tijd heb ik toch de indruk dat doelpunten steeds duurder worden. En ons eigen PSV liet dat ook vorig seizoen al zien.

 

+1/-1

66 doelpunten deze week in de Nations League in 27 wedstrijden, valt wel mee hoe duur het is

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 09 september 2020 om 18:11:

@Klompje;
Als ik kijk naar de wedstrijden in de Nations League en de uitslagen van de oefenwedstrijden de afgelopen tijd heb ik toch de indruk dat doelpunten steeds duurder worden. En ons eigen PSV liet dat ook vorig seizoen al zien.




Frankrijk-Kroatie 4-2
Belgie - IJsland 5-1
Noord Ierland - Noorwegen 1-5

Zomaar 3 wedstrijden met 6 doelpunten en dan zijn dit ook nog eens ploegen die gelijkwaardig zijn. Dus Niet Duitsland - Gibraltar.

 

+3/-0

Barca-Bayern 2-8..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 09 september 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 09 september 2020 om 18:11:

@Klompje;
Als ik kijk naar de wedstrijden in de Nations League en de uitslagen van de oefenwedstrijden de afgelopen tijd heb ik toch de indruk dat doelpunten steeds duurder worden. En ons eigen PSV liet dat ook vorig seizoen al zien.




Frankrijk-Kroatie 4-2
Belgie - IJsland 5-1
Noord Ierland - Noorwegen 1-5

Zomaar 3 wedstrijden met 6 doelpunten en dan zijn dit ook nog eens ploegen die gelijkwaardig zijn. Dus Niet Duitsland - Gibraltar.



Zal ik nu de 34 wedstrijden van de afgelopen dagen in dit "gelijkwaardige" toernooi hier op een rijtje zetten waar maximaal twee doelpunten werden gescoord?
Aangevuld met de laatste vijf oefenwedstrijden waarin PSV vier keer slechts eén doelpunt scoorde?
Gaarne nog een ervaren spits erbij voór zondag a.s.

 

+1/-3

Sinds wanneer doen de resultaten in een oefenwedstrijd er toe dan?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 09 september 2020 om 21:51:

Sinds wanneer doen de resultaten in een oefenwedstrijd er toe dan?



Nations league wedstrijden zijn toch veredelde oefenpotjes? ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 09 september 2020 om 21:51:

Sinds wanneer doen de resultaten in een oefenwedstrijd er toe dan?



Volgens mij noemde ik in totaal 39 wedstrijden waarin weinig gescoord werd om aan te geven dat het maken van doelpunten niet zo gemakkelijk is.

Maar we zullen zondag zien hoe het gaat.
Ik hoop vurig dat ik te pessimistisch ben en dat we er in de Euroborg vier of vijf inknallen.
Inkoppen mag ook. ;)

 

+1/-3

0-1 lijkt me genoeg voor de 3 punten...

 

+1/-0

PSV heeft al tijden een gebrek aan scorend vermogen en niet alleen voorin. Bij het aantrekken van de middenvelder en centrale verdediger moet daar echt op gelet worden. Met het aantrekken van Max hebben ze daar in ieder geval al op gelet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 09 september 2020 om 21:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 09 september 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 09 september 2020 om 18:11:

@Klompje;
Als ik kijk naar de wedstrijden in de Nations League en de uitslagen van de oefenwedstrijden de afgelopen tijd heb ik toch de indruk dat doelpunten steeds duurder worden. En ons eigen PSV liet dat ook vorig seizoen al zien.




Frankrijk-Kroatie 4-2
Belgie - IJsland 5-1
Noord Ierland - Noorwegen 1-5

Zomaar 3 wedstrijden met 6 doelpunten en dan zijn dit ook nog eens ploegen die gelijkwaardig zijn. Dus Niet Duitsland - Gibraltar.



Zal ik nu de 34 wedstrijden van de afgelopen dagen in dit "gelijkwaardige" toernooi hier op een rijtje zetten waar maximaal twee doelpunten werden gescoord?
Aangevuld met de laatste vijf oefenwedstrijden waarin PSV vier keer slechts eén doelpunt scoorde?
Gaarne nog een ervaren spits erbij voór zondag a.s.


Ja maar die uitslagen zijn van alle tijden. Het verschil is juist dat er vaker meer doelpunten zijn.
Dat PSV in het laatste jaar een probleem voorin heeft zal ik verder niet ontkennen, maar het is geen algemene trend.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21