Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 51 52 53 54 55

Mocht Lammers vertrekken, dan vind ik Bas Dost wel een mooie optie voor PSV. Heeft alles in een spits wat PSV nu mist. Koelbloedig, kopsterk, een echte killer......

 

+1/-0

Geen paniek, ook als Lammers weg gaat hebben we genoeg spitsen. Dost.... mijn god nee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 07 september 2020 om 21:41:

Geen paniek, ook als Lammers weg gaat hebben we genoeg spitsen. Dost.... mijn god nee.



Sorry, maar als Lammers vertrekt en wij na oktober alleen nog Malen, Noni, Romero en Piroe tot onze beschikking dan vrees ik ervoor.. Ik weet dat je Gakpo een aantal keer hebt geopperd als spits, maar die jongen scoort vrijwel al z'n goals vanaf de linkerflank naar binnen trekkend. Bovendien heeft die in de voorbereiding nauwelijks als spits gespeeld, sporadisch een paar minuten hier en daar.

Zelfs al zou je Gakpo als spits reken, wie gaat dan de vleugels bekleden? Voor die voorste vier posities heb je minimaal negen man nodig en zonder Lammers zullen dat alleen Malen, Noni, Romero, Piroe, Mo, Gakpo en Bruma zijn. Mauro is nog een optie, maar is ook onze reserve-LB, same voor Thomas, die wellicht hier en daar op de vleugels kan acteren, maar in principe gewoon een optie is voor CM. Zeven man (waarvan zeker Piroe en Romero weer geen indruk hebben weten te maken) en twee 0.5jes is echt veel te weinig.

Wellicht dat er dan toch waarheid zit in die berichten omtrent die Israelier. Kan me wel voorstellen dat ze in die categorie gaan kijken, want jonge spitsen hebben we meer dan genoeg.

 

+1/-0

Als Lammers vertrekt moet er een goede aanvaller bij. Of denken we nu dat Bruma en Romero opeens enorm goed gaan worden. :)

Overigens kostten die miskopen meer dan wat PSV nu misschien krijgt voor een basisspeler. Het is tekenend voor het zwakke financiele beleid bij PSV.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 07 september 2020 om 23:12:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 07 september 2020 om 21:41:

Geen paniek, ook als Lammers weg gaat hebben we genoeg spitsen. Dost.... mijn god nee.



Sorry, maar als Lammers vertrekt en wij na oktober alleen nog Malen, Noni, Romero en Piroe tot onze beschikking dan vrees ik ervoor.. Ik weet dat je Gakpo een aantal keer hebt geopperd als spits, maar die jongen scoort vrijwel al z'n goals vanaf de linkerflank naar binnen trekkend. Bovendien heeft die in de voorbereiding nauwelijks als spits gespeeld, sporadisch een paar minuten hier en daar.

Zelfs al zou je Gakpo als spits reken, wie gaat dan de vleugels bekleden? Voor die voorste vier posities heb je minimaal negen man nodig en zonder Lammers zullen dat alleen Malen, Noni, Romero, Piroe, Mo, Gakpo en Bruma zijn. Mauro is nog een optie, maar is ook onze reserve-LB, same voor Thomas, die wellicht hier en daar op de vleugels kan acteren, maar in principe gewoon een optie is voor CM. Zeven man (waarvan zeker Piroe en Romero weer geen indruk hebben weten te maken) en twee 0.5jes is echt veel te weinig.

Wellicht dat er dan toch waarheid zit in die berichten omtrent die Israelier. Kan me wel voorstellen dat ze in die categorie gaan kijken, want jonge spitsen hebben we meer dan genoeg.



Ten eerste vind ik dat we nog steeds heel veel opties hebben en dat ik het best nog een paar wedstrijden wil aankijken nu anderen die kans gaan krijgen want ik ben niet overtuigd dat Lammers wel de basis had gehaald. Roger is fan van Madueke en heeft hem altijd opgesteld wanneer beschikbaar, en vooral als spits. Gakpo heeft alles om in de omschakeling de perfecte aanvulling te zijn op Malen, waarbij Madueke met zijn fysiek en snelheid ook heel goed zou passen maar die is nog wat jong om nu voor de leeuwen te gooien. Romero als 4e optie moet toch ook gewoon kunnen lijkt me. Dat hij nu niet fit is blijft eeuwig zonde maar als 4e optie durf ik dat best aan. Daarnaast is hij een type wat we dus verder niet hebben. Piroe als 5e optie komt waarschijnlijk niet aan de bak.

Op de flanken zitten we eigenlijk ook wel prima. Met Mauro Thomas en Bruma links en Ihattaren Thomas rechts is het wel wat dunnetjes maar Mauro en Thomas kunnen op beide posities spelen wat het weer wat flexibeler maakt. Madueke zou je ook kunnen gebruiken in nood. Maybe was het behouden van Doan achteraf niet zo n overbodige luxe.

Ik weet dat het geen argument mag zijn om niets te halen maar toch wil ik het wel aankaarten. Waar we last van hebben op ons centraal middenveld is ook een probleem voorin. Als je echt een versterking zoekt dan heb je een wensenlijstje wat zo lang is dat die spelers er niet zijn of niet haalbaar zijn voor ons. Als we ons kwalitatief willen versterken dan hebben we een doelpuntenmaker nodig die kan koppen, die wel de snelheid en wendbaarheid heeft om in dit seizoen snel te kunnen omschakelen en hij moet goedkoop zijn om hem nu te kunnen halen. Daarnaast moet de nieuwe spits weg mogen, weg willen en moet ie fit zijn. De hamvraag is; is die er überhaupt?

Is een spits huren op korte termijn handig, maar niet heel duur op de lange termijn omdat je kapitaal dan op de bank zit?

Kunnen we nier beter met die zal geld van Lammers toch die Koreaan halen? Of een echt goede middenvelder?

 

+1/-0

Die laatste zin slaat de spijker op zijn kop, 10 miljoen voor Lammers beuren en die direct in de komst van het Zuid-Koreaanse monster centraal achterin steken. Je kunt winnen door meer goals te maken dan je tegenstander, maar ook door er minder tegen te krijgen.

 

+1/-0

Ik ben niet zo rouwig om een vertrek van Lammers mits er een een transferbedrag van minimaal 10 mljoen tegenover staat. Lammers is namelijk veels te soft om te slagen in het profvoetbal. Die gaat het echt niet redden in Italie. Die is binnen 2 jaar met hangende pootjes weer terug in Nederland.

Met het geld dat vrijkomt inderdaad een sterke CV binnenhalen en een ervaren, kopsterke spits kopen of huren.

 

+1/-0

Atalanta ziet het de laatste jaren toch meestal wel goed. Hateboer en De Roon waren ook geen blikvangers, maar zijn voor hen ook voltreffers gebleken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lindsaywilson schreef op 08 september 2020 om 07:47:

Ik ben niet zo rouwig om een vertrek van Lammers mits er een een transferbedrag van minimaal 10 mljoen tegenover staat. Lammers is namelijk veels te soft om te slagen in het profvoetbal. Die gaat het echt niet redden in Italie. Die is binnen 2 jaar met hangende pootjes weer terug in Nederland.

Met het geld dat vrijkomt inderdaad een sterke CV binnenhalen en een ervaren, kopsterke spits kopen of huren.


Waarop baseer je dat? Zijn hoofd? Of ken je hem?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 08 september 2020 om 08:25:

open/sluit de onderstaande quote:

lindsaywilson schreef op 08 september 2020 om 07:47:

Ik ben niet zo rouwig om een vertrek van Lammers mits er een een transferbedrag van minimaal 10 mljoen tegenover staat. Lammers is namelijk veels te soft om te slagen in het profvoetbal. Die gaat het echt niet redden in Italie. Die is binnen 2 jaar met hangende pootjes weer terug in Nederland.

Met het geld dat vrijkomt inderdaad een sterke CV binnenhalen en een ervaren, kopsterke spits kopen of huren.


Waarop baseer je dat? Zijn hoofd? Of ken je hem?




Zijn spel de laatste jaren, hoe hij overkomt in de media, hoe hij zich gedraagt op het veld. Veels te braaf en dus ongeschikt voor het harde profvoetbal in Italie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 08 september 2020 om 08:22:

Atalanta ziet het de laatste jaren toch meestal wel goed. Hateboer en De Roon waren ook geen blikvangers, maar zijn voor hen ook voltreffers gebleken.



Dit dus. Ook die Duitser van Heracles was een voltreffer.
Kortom, ze weten daar heel goed voor minimale bedragen spelers te halen die perfect in hun systeem en visie passen.

Ik had wel het vertrouwen dat Lammers kon uitgroeien tot een basisspeler die 20+ goals maakt voor PSV. Dan is het jammer dat zo'n speler voor wisselgeld de deur uitloopt en met name de manier waarop is zuur. Juist onze jonge spelers zouden grof geld op moet leveren om de financiële achterstand op Ajax te verkleinen. Op zo'n manier wordt die achterstand alleen maar groter.
Laten we hopen dat er een dubbelcijferig bedrag uitrolt met wellicht een doorverkooppercentage.

Versterking voorin lijkt me dan wel gewenst. Dat zou huur mogen zijn om de jonge jongens niet in de weg te staan.

Primair kijken naar CV en CM.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 08 september 2020 om 08:44:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 08 september 2020 om 08:22:

Atalanta ziet het de laatste jaren toch meestal wel goed. Hateboer en De Roon waren ook geen blikvangers, maar zijn voor hen ook voltreffers gebleken.



Dit dus. Ook die Duitser van Heracles was een voltreffer.
Kortom, ze weten daar heel goed voor minimale bedragen spelers te halen die perfect in hun systeem en visie passen.





Atalanta had een topteam afgelopen 2 seizoenen maar dat is geen garantie dat ze daar nu weer in slagen. PSV had rond 2005 ook een topteam maar vaak is dat voor dit soort ploegen toch een eenmalig iets. Ik moet nog maar zien dat, als er een leegloop plaatsvindt, ze daar wederom in slagen.

 

+1/-0

Wat kan 't jeuken of Atalanta er een goede aankoop aan heeft? Ik wens 'm veel succes daar en ben niet rauwig om zijn vertrek.
Het is een prima oplossing voor een probleem wat als een donderwolk boven de aanval hangt, namelijk enkele ontevreden, muitende spelers.
Tot gisteren hadden we 6 aanvallende spelers welke allemaal op een basisplek rekenen die ze niet allemaal gaan krijgen.
(Gakpo, Bruma, Malen, Lammers, Ihattaren, Thomas) en ook nog Madueke en Romero.
Dan kan het geen kwaad als er eentje opkrast die volgens mij bij bankzitten zijn kont tegen de krib zou zijn gaan gooien gewoon omdat hij in een situatie zit dat hij moét spelen. Hij is immers al eerder uitgeleend.

Belangrijker is wat we nu met die poen gaan doen, kijken naar een kopsterke, ervaren spits is prima maar prio ligt nu nog even bij de CV en CM vind ik. Hou je het vanachter goed dicht dan ziet het leven er al een stuk rooskleuriger uit dan met die gatenkaas die er stond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 07 september 2020 om 23:51:

Als Lammers vertrekt moet er een goede aanvaller bij. Of denken we nu dat Bruma en Romero opeens enorm goed gaan worden. :)

Overigens kostten die miskopen meer dan wat PSV nu misschien krijgt voor een basisspeler. Het is tekenend voor het zwakke financiele beleid bij PSV.



Exact. PSV geeft veel uit voor weinig en krijgt echt het minimale terug in teveel gevallen (Pereiro? Zoet?).

Ajax krijgt 10m voor Marin!!

Waardeloos.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 08 september 2020 om 09:32:

Wat kan 't jeuken of Atalanta er een goede aankoop aan heeft? Ik wens 'm veel succes daar en ben niet rauwig om zijn vertrek.
Het is een prima oplossing voor een probleem wat als een donderwolk boven de aanval hangt, namelijk enkele ontevreden, muitende spelers.
Tot gisteren hadden we 6 aanvallende spelers welke allemaal op een basisplek rekenen die ze niet allemaal gaan krijgen.
(Gakpo, Bruma, Malen, Lammers, Ihattaren, Thomas) en ook nog Madueke en Romero.
Dan kan het geen kwaad als er eentje opkrast die volgens mij bij bankzitten zijn kont tegen de krib zou zijn gaan gooien gewoon omdat hij in een situatie zit dat hij moét spelen. Hij is immers al eerder uitgeleend.

Belangrijker is wat we nu met die poen gaan doen, kijken naar een kopsterke, ervaren spits is prima maar prio ligt nu nog even bij de CV en CM vind ik. Hou je het vanachter goed dicht dan ziet het leven er al een stuk rooskleuriger uit dan met die gatenkaas die er stond.



Maar je levert ook weer doelpunten in. Niet dat hij tot nu toe bij PSV veel heeft gescoord, maar behalve Malen is hij de enige die bewezen heeft meer dan 10x te kunnen scoren. De rest zijn jonge talenten die nog moeten doorgroeien of miskopen. Wat als Malen weer geblesseerd raakt, blijft er echt weinig over. Er moet nog een bewezen spits bij. Naast een CV en middenvelder natuurlijk.

 

+1/-0

Als die jonge talenten echt wat in hun mars hebben, moeten ze er maar gelijk staan ook.
We pretenderen toch vaderlandse top te zijn? Enne, we hebben het over de eredivisie, niet Engeland of Spanje.
Voorbeelden te over van spitsen van 18-19 jaar die gelijk scoorden.
Ik vind dat PSV vaak een té lang traject van klaarstomen hanteert. Gooi ze gewoon in het diepe.
Kunnen ze dan niet mee, jammer en weer door(selecteren.
Bij vrijwel elke andere eredivisieclub was een speler als Madueke allang vast bij het eerste elftal.

 

+2/-0

PSV moet weer zo snel mogelijk kampioen worden. Met alleen maar talenten word je dat niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 08 september 2020 om 11:20:

Als die jonge talenten echt wat in hun mars hebben, moeten ze er maar gelijk staan ook.
We pretenderen toch vaderlandse top te zijn? Enne, we hebben het over de eredivisie, niet Engeland of Spanje.
Voorbeelden te over van spitsen van 18-19 jaar die gelijk scoorden.
Ik vind dat PSV vaak een té lang traject van klaarstomen hanteert. Gooi ze gewoon in het diepe.
Kunnen ze dan niet mee, jammer en weer door(selecteren.
Bij vrijwel elke andere eredivisieclub was een speler als Madueke allang vast bij het eerste elftal.




Er zijn ook voorbeelden te over van spelers die ver na hun 20ste doorbraken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 08 september 2020 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 08 september 2020 om 11:20:

Als die jonge talenten echt wat in hun mars hebben, moeten ze er maar gelijk staan ook.
We pretenderen toch vaderlandse top te zijn? Enne, we hebben het over de eredivisie, niet Engeland of Spanje.
Voorbeelden te over van spitsen van 18-19 jaar die gelijk scoorden.
Ik vind dat PSV vaak een té lang traject van klaarstomen hanteert. Gooi ze gewoon in het diepe.
Kunnen ze dan niet mee, jammer en weer door(selecteren.
Bij vrijwel elke andere eredivisieclub was een speler als Madueke allang vast bij het eerste elftal.




Er zijn ook voorbeelden te over van spelers die ver na hun 20ste doorbraken.




Natuurlijk zijn die er ook zat maar daar gaat mijn betoog niet over, we zitten NU met Madueke, Romero enz. die jong zijn.
Als die het in zich hebben moet je ze NU brengen.
Hebben ze het niet, dan doorselecteren. Doe je dit als ze nog erg jong zijn, dan kun je ze ook nog wel slijten. Ajax doet niet anders.
Je kunt ook weer een ervaren spits halen en vrolijk verder gaan met het met invalbeurtjes klaarstomen voor 2023....Ook dan presteren ze nooit als ze hét niet hebben. Wat goed is, komt snel.

Als je dan toch ervaring haalt, haal dat dan in eerste instantie voor achterin en middenveld. Heb je daar een meevaller en nog wat middelen over, kijk dan nog voor een ervaren spits.
Als je er niet de hoofdprijs voor over hebt, zal het toch altijd een 2e garnituur zijn of een huurconstructie en is er ook niet direct haast mee geboden. Dat is toch einde transfertijd-actie,

 

+2/-0

Gebruik in de eerste 3 wedstrijden gewoon Malen Gakpo Madueke en Romero en kijk daarna of en wat je wil betalen voor een extra optie. Maar een basiswaardige doelpuntenmaker met de nodige ervaring die je eigen jeugd niet in de weg loopt en die niet in de war raakt van op de bank zitten is niet haalbaar 3 weken voor het einde van de deadline. Geef eerst de jongens de kans die nu aan de beurt zijn een kans te krijgen a la Gakpo Romero en Madueke. Wellicht valt het 100 procent mee en kun je die 10 miljoen steken in een cv of cm of voor de winterstop versterking.

 

+2/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21