Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: Etten-Leur
Vak: -
Forumreacties: 324
Reg.: 16 juni 2013
Favoriete opstelling: geen
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 07 september 2020 om 21:41:
Geen paniek, ook als Lammers weg gaat hebben we genoeg spitsen. Dost.... mijn god nee.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 07 september 2020 om 23:12:
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 07 september 2020 om 21:41:
Geen paniek, ook als Lammers weg gaat hebben we genoeg spitsen. Dost.... mijn god nee.
Sorry, maar als Lammers vertrekt en wij na oktober alleen nog Malen, Noni, Romero en Piroe tot onze beschikking dan vrees ik ervoor.. Ik weet dat je Gakpo een aantal keer hebt geopperd als spits, maar die jongen scoort vrijwel al z'n goals vanaf de linkerflank naar binnen trekkend. Bovendien heeft die in de voorbereiding nauwelijks als spits gespeeld, sporadisch een paar minuten hier en daar.
Zelfs al zou je Gakpo als spits reken, wie gaat dan de vleugels bekleden? Voor die voorste vier posities heb je minimaal negen man nodig en zonder Lammers zullen dat alleen Malen, Noni, Romero, Piroe, Mo, Gakpo en Bruma zijn. Mauro is nog een optie, maar is ook onze reserve-LB, same voor Thomas, die wellicht hier en daar op de vleugels kan acteren, maar in principe gewoon een optie is voor CM. Zeven man (waarvan zeker Piroe en Romero weer geen indruk hebben weten te maken) en twee 0.5jes is echt veel te weinig.
Wellicht dat er dan toch waarheid zit in die berichten omtrent die Israelier. Kan me wel voorstellen dat ze in die categorie gaan kijken, want jonge spitsen hebben we meer dan genoeg.
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Someren
Forumreacties: 18.662
Reg.: 7 maart 2002
Ik ben niet zo rouwig om een vertrek van Lammers mits er een een transferbedrag van minimaal 10 mljoen tegenover staat. Lammers is namelijk veels te soft om te slagen in het profvoetbal. Die gaat het echt niet redden in Italie. Die is binnen 2 jaar met hangende pootjes weer terug in Nederland.
Met het geld dat vrijkomt inderdaad een sterke CV binnenhalen en een ervaren, kopsterke spits kopen of huren.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:lindsaywilson schreef op 08 september 2020 om 07:47:
Ik ben niet zo rouwig om een vertrek van Lammers mits er een een transferbedrag van minimaal 10 mljoen tegenover staat. Lammers is namelijk veels te soft om te slagen in het profvoetbal. Die gaat het echt niet redden in Italie. Die is binnen 2 jaar met hangende pootjes weer terug in Nederland.
Met het geld dat vrijkomt inderdaad een sterke CV binnenhalen en een ervaren, kopsterke spits kopen of huren.
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 08 september 2020 om 08:25:
open/sluit de onderstaande quote:lindsaywilson schreef op 08 september 2020 om 07:47:
Waarop baseer je dat? Zijn hoofd? Of ken je hem?
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 08 september 2020 om 08:22:
Atalanta ziet het de laatste jaren toch meestal wel goed. Hateboer en De Roon waren ook geen blikvangers, maar zijn voor hen ook voltreffers gebleken.
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 08 september 2020 om 08:44:
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 08 september 2020 om 08:22:
Atalanta ziet het de laatste jaren toch meestal wel goed. Hateboer en De Roon waren ook geen blikvangers, maar zijn voor hen ook voltreffers gebleken.
Dit dus. Ook die Duitser van Heracles was een voltreffer.
Kortom, ze weten daar heel goed voor minimale bedragen spelers te halen die perfect in hun systeem en visie passen.
Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Noord - PR
Forumreacties: 325
Reg.: 25 oktober 2012
Wat kan 't jeuken of Atalanta er een goede aankoop aan heeft? Ik wens 'm veel succes daar en ben niet rauwig om zijn vertrek.
Het is een prima oplossing voor een probleem wat als een donderwolk boven de aanval hangt, namelijk enkele ontevreden, muitende spelers.
Tot gisteren hadden we 6 aanvallende spelers welke allemaal op een basisplek rekenen die ze niet allemaal gaan krijgen.
(Gakpo, Bruma, Malen, Lammers, Ihattaren, Thomas) en ook nog Madueke en Romero.
Dan kan het geen kwaad als er eentje opkrast die volgens mij bij bankzitten zijn kont tegen de krib zou zijn gaan gooien gewoon omdat hij in een situatie zit dat hij moét spelen. Hij is immers al eerder uitgeleend.
Belangrijker is wat we nu met die poen gaan doen, kijken naar een kopsterke, ervaren spits is prima maar prio ligt nu nog even bij de CV en CM vind ik. Hou je het vanachter goed dicht dan ziet het leven er al een stuk rooskleuriger uit dan met die gatenkaas die er stond.
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 07 september 2020 om 23:51:
Als Lammers vertrekt moet er een goede aanvaller bij. Of denken we nu dat Bruma en Romero opeens enorm goed gaan worden.
Overigens kostten die miskopen meer dan wat PSV nu misschien krijgt voor een basisspeler. Het is tekenend voor het zwakke financiele beleid bij PSV.
open/sluit de onderstaande quote:Guppie schreef op 08 september 2020 om 09:32:
Wat kan 't jeuken of Atalanta er een goede aankoop aan heeft? Ik wens 'm veel succes daar en ben niet rauwig om zijn vertrek.
Het is een prima oplossing voor een probleem wat als een donderwolk boven de aanval hangt, namelijk enkele ontevreden, muitende spelers.
Tot gisteren hadden we 6 aanvallende spelers welke allemaal op een basisplek rekenen die ze niet allemaal gaan krijgen.
(Gakpo, Bruma, Malen, Lammers, Ihattaren, Thomas) en ook nog Madueke en Romero.
Dan kan het geen kwaad als er eentje opkrast die volgens mij bij bankzitten zijn kont tegen de krib zou zijn gaan gooien gewoon omdat hij in een situatie zit dat hij moét spelen. Hij is immers al eerder uitgeleend.
Belangrijker is wat we nu met die poen gaan doen, kijken naar een kopsterke, ervaren spits is prima maar prio ligt nu nog even bij de CV en CM vind ik. Hou je het vanachter goed dicht dan ziet het leven er al een stuk rooskleuriger uit dan met die gatenkaas die er stond.
Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
Als die jonge talenten echt wat in hun mars hebben, moeten ze er maar gelijk staan ook.
We pretenderen toch vaderlandse top te zijn? Enne, we hebben het over de eredivisie, niet Engeland of Spanje.
Voorbeelden te over van spitsen van 18-19 jaar die gelijk scoorden.
Ik vind dat PSV vaak een té lang traject van klaarstomen hanteert. Gooi ze gewoon in het diepe.
Kunnen ze dan niet mee, jammer en weer door(selecteren.
Bij vrijwel elke andere eredivisieclub was een speler als Madueke allang vast bij het eerste elftal.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:Guppie schreef op 08 september 2020 om 11:20:
Als die jonge talenten echt wat in hun mars hebben, moeten ze er maar gelijk staan ook.
We pretenderen toch vaderlandse top te zijn? Enne, we hebben het over de eredivisie, niet Engeland of Spanje.
Ik vind dat PSV vaak een té lang traject van klaarstomen hanteert. Gooi ze gewoon in het diepe.
Bij vrijwel elke andere eredivisieclub was een speler als Madueke allang vast bij het eerste elftal.
Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 08 september 2020 om 12:50:
open/sluit de onderstaande quote:Guppie schreef op 08 september 2020 om 11:20:
Er zijn ook voorbeelden te over van spelers die ver na hun 20ste doorbraken.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Gebruik in de eerste 3 wedstrijden gewoon Malen Gakpo Madueke en Romero en kijk daarna of en wat je wil betalen voor een extra optie. Maar een basiswaardige doelpuntenmaker met de nodige ervaring die je eigen jeugd niet in de weg loopt en die niet in de war raakt van op de bank zitten is niet haalbaar 3 weken voor het einde van de deadline. Geef eerst de jongens de kans die nu aan de beurt zijn een kans te krijgen a la Gakpo Romero en Madueke. Wellicht valt het 100 procent mee en kun je die 10 miljoen steken in een cv of cm of voor de winterstop versterking.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21