Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 50 pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50

Over linksbenige Nederlanders gesproken, Rekik heeft ook geen basisplaats bij Sevilla en is pas 26, misschien is hij wel te porren voor een terugkeer?
Ake ook bij City, maar die zal vast onhaalbaar zijn.

+1/-0

Persoonlijk zie ik meer in het halen van een RCV van het postuur Alex, waardoor Boscagli wederom centraal achterin terecht zal komen en Teze naar de rechtsback positie zal verkassen.

Echter, indien een speler als Rekik (of inderdaad Ake) haalbaar blijken te zijn dan ben ik er absoluut voor te porren om een van hen binnen te halen en Boscagli op het middenveld te laten staan naast een speler als Propper.

Wat ik mijzelf inmiddels al meerdere weken afvraag, zal Sangare niet een rol als RCV kunnen vervullen in het nieuwe seizoen? Mede vanwege zijn gebrekkige voetballende vermogen lijkt mij dit voor het elftal minder gevaarlijk dan op het middenveld.

+1/-0

Aké onhaalbaar lijkt me nogal een understatement :D

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 09 mei 2021 om 11:01:

Persoonlijk zie ik meer in het halen van een RCV van het postuur Alex, waardoor Boscagli wederom centraal achterin terecht zal komen en Teze naar de rechtsback positie zal verkassen.

Echter, indien een speler als Rekik (of inderdaad Ake) haalbaar blijken te zijn dan ben ik er absoluut voor te porren om een van hen binnen te halen en Boscagli op het middenveld te laten staan naast een speler als Propper.

Wat ik mijzelf inmiddels al meerdere weken afvraag, zal Sangare niet een rol als RCV kunnen vervullen in het nieuwe seizoen? Mede vanwege zijn gebrekkige voetballende vermogen lijkt mij dit voor het elftal minder gevaarlijk dan op het middenveld.

Ja zie er ook wel een centrale verdediger in..
Fysiek kan een bal afpakken.
Heb begin dit seizoen al gezegd een Rosario 2.0.
Vind het een beetje een onhandige jongen.. soms zie je hem bezig en denk je..dit gaat maar net goed.
Te zwak op het middenveld ...denk dat hij wat meer rust heeft als het spel voor hem ligt dan om hem heen..

+1/-0

Het zou Sangare inderdaad goed doen vermoedelijk indien hij het spel wat meer voor zich heeft. Is daarnaast fysiek zoals vermeld inderdaad een beest, terwijl zijn balverovering ook enorm sterk is. Uiteraard zal een RCV rol voor hem, gepaard gaan met de nodigde aanpassingstijd, maar Schmidt heeft ook met Mauro JR. op LB een wijziging doorgevoerd.

Mij zou het in principe niets verbazen indien Schmidt aankomende zomer zal gaan schuiven met de posities van zowel Jordan Teze alsmede die van Ibrahim Sangare.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 11 mei 2021 om 15:49:
Uiteraard zal een RCV rol voor hem, gepaard gaan met de nodigde aanpassingstijd,

Gelukkig hebben we tijd zat. Voorrondes CL zijn om te experimenteren. ;)

Anders kunnen we altijd nog Luckassen weer terug halen.

Wat dit PSV nodig heeft is minimaal een ervaren CV en een topmiddenvelder erbij. Er moet eindelijk weer eens CL gehaald worden en weer voor de titel worden gespeeld. Geen rare fratsen of vreemde systemen wat niet bij de spelersgroep past, maar een elftal wat klopt en er gelijk staat. Geen excuses meer over elftal heeft tijd nodig etc, want zoveel zal er ook wel weer niet gaan veranderen. Presteren. Punt. Doelstellingen zijn er om gehaald te worden.

Dat is tenminste het PSV wat ik ken.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 mei 2021, 20:29:24.

+1/-0

Rik Elfrink @RikElfrink

Van Ginkel speelt nu in een wat offensievere rol in een 4-3-3 bij PSV en ook dat gaat hem goed af. Prima rol voorafgaand aan de goal van Zahavi, die een voorzet van Malen met het hoofd binnen kan werken. PSV heeft geen kind aan dit PEC.

Kijk, zo zien we het graag ook volgend jaar. Normaal systeem, en spelers op hun goede posities. Voor PSV is Van Ginkel een topspeler.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 50 pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21