Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 14 november 2020 om 13:51:

Ik denk juist dat er eigenlijk maar 1 echte versterking nodig is, een linker CV. De zwakke plek van PSV. Die Boscagli is geen goede verdediger, Viergever te traag.

Linksback en rechtsback erbij mag natuurlijk ook nog wel, maar als er een linker CV komt heb je Boscagli en Viergever als noodoplossing (en Mauro ook nog). Als Dumfries niet speelt kan Teze op die positie (Baumgartl CV).

Er zijn 3 linker cv's en aan beide kanten maar één echte back tenzij je inderdaad Teze doorschuift maar dan verzwak je je centrum omwille van de back.

+1/-0

Ik denk dat PSV op de CV-positie de grootste directe kwaliteitsinjectie kan gebruiken. De eerste keuzes op de overige posities zijn in mijn ogen allemaal (potentieel) goed genoeg. Daarnaast hebben we, op Gakpo na, geen enkele echte buitenspeler. Zo'n type zou ons in de breedte sterker maken.

Ik heb echter niet de verwachting dat er iets gaat gebeuren. PSV zal problemen op de back-posities met noodverbanden blijven oplossen, tenzij er iets serieus gebeurt met Max of Dumfries. En ik denk dat de investeringsruimte dusdanig beperkt is dat een sterke CV niet haalbaar is.

+1/-0

Ik vind Thomas als rechtsback een prima (nood)oplossing, dan kan Teze gewoon centraal blijven staan. Béter dan de noodoplossingen Viergever of Boscagli op links.
Maar als je iemand kan halen die goed uit de voeten kan zowel als RCV als RB dan is dat zeker welkom. Of iemand als Brenet vroeger die zowel LB als RB kan spelen, ook prima.

Maar geen pure RB halen alleen maar als backup, tenzij dit al de beoogde opvolger van Dumfries is om volgend jaar in de basis te spelen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21