Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 18 19 20 21 22

Nu het duidelijk is geworden dat PSV voor komend seizoen meer dan voldoende budget heeft om spelers te kopen en de eerste aankoop met Drommel al gerealiseerd is vraag ik mij af wat de selectie voor volgend jaar moet gaan worden.
Waarschijnlijk gaan er een hoop spelers weg en zijn er linies die dit jaar niet goed genoeg functioneren.
Wat kan er beter en wie zouden we moeten aantrekken.

Selectie:
Mvogo zal waarschijnlijk niet als tweede keeper willen blijven.
Dumfries heeft al aangegeven weg te gaan na dit jaar.
Baumgartl proberen te slijten en kijken wat de gek er voor geeft.
Teze zal nog zeker blijven na zijn sterke ontwikkeling van dit jaar. Kan nog genoeg leren.
Boscagli heeft goed gespeeld en moet je zeker nog een jaar houden. Belangrijke schakel.
Viergever Mag vertrekken. Blijft een bruikbare speler maar we moeten inzetten op een hoger niveau.
Obispo mag zeker nog blijven. Kijken of als hij fit is een toevoeging is.
Max heeft er een goed jaar opzitten en PSV kan zeker interesse in hem verwachten.Hopen dat hij blijft.
Rosario mag van mij uitkijken naar een nieuwe club. Te vaak net niet goed genoeg.
Sangare mag blijven maar zal meer moeten brengen creatief gezien
Guti zal waarschijnlijk willen vertrekken naar weer een teleurstellend seizoen van hem
Mo zal waarschijnlijk gaan vertrekken. Past helaas niet in het systeem en lijkt zijn kop er niet meer bij te hebben.
Mauro is dit jaar een bruikbare speler geweest maar de lat moet omhoog. Bij een goed bod laten gaan.
Thomas is het zelfde als Mauro. De lat moet omhoog.
Gakpo zal nog gaan blijven.
Malen zal waarschijnlijk weg gaan. Madueke kan zijn plek overnemen.
Zahavi mag blijven maakt een goede indruk
Madueke blijft en kan Malen vervangen.
Götze hopen dat hij blijft. Als hij speelt is hij belangrijk.
Van Ginkel mag eindelijk eens een contract tekenen bij PSV
Vertessen kan zich ontwikkelen en zal meer miniuten krijgen als Malen gaat. Mag met Madueke vechten om de plek.
Romero mag verkocht worden want is alleen maar geblesseerd.
Adrian Fein kan terug naar Munchen.

Ik hoop dat wij met de miljoenen die we hebben een nieuwe middenvelder halen voor de plek van Rosario, Een type Alex voor de verdediging, een goede rechtsback, een Reserve linksback en een betrouwbare 2de keeper.

 

+2/-0

Ik hoop vooral dat het dan niet bij vier nieuwe spelers blijft als je alle reserves eruit wil zetten. Met 15/16 spelers zal het lastig zat worden om het een seizoen vol te houden.

 

+1/-0

Zou Kenneth Vermeer geen optie als 2e keeper?
Zit zonder club lees ik.

 

+1/-0

Vergeet niet dat veel clubs rode cijfers draaien dit seizoen. De transfer carrousel zal dit jaar (door rode cijfers en EK) later of helemaal niet op gang komen.

Daarbij komt dat er ieder jaar minder spelers vertrekken dan we aanvankelijk hadden gedacht. Er moet maar net een club komen die het juiste bedrag betaalt en matcht met de speler. Ik ben ervan overtuigd dat Malen, Dumfries en Ihattaren niet alledrie gaan. Ik denk dat er nog eerder twee blijven dan dat er drie gaan.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Peer71 schreef op 17 april 2021 om 10:03:

Zou Kenneth Vermeer geen optie als 2e keeper?
Zit zonder club lees ik.



Hij vertrekt bij zijn club in Amerika omdat hij meer speeltijd wil, dan lijkt het me niet dat hij 2e keeper bij PSV wil zijn? Zou wel een prima 2e keeper zijn overigens.

 

+1/-0

Met de aankopen Drommel Alderweireld, Kim, Kampl of Veerman en Arias zouden we een heel eind komen. Het mooiste zou zijn wanneer ze Malen nog een jaartje binnenboord weten te houden.
Bruma, Mauro, Baumgartl, Viergever, Guti en Dumfries mogen vertrekken wat mij betreft.

 

+1/-0

Viergever hoeft van mij niet te vertrekken. Niet voor de basis maar prima als backup voor CV en LB positie. Staat er wanneer het team hem nodig heeft en is betrouwbaar. Daarbij ook gewoon een sympathieke normale vent die weet wat er gevraagd wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 18 april 2021 om 17:38:

Viergever hoeft van mij niet te vertrekken. Niet voor de basis maar prima als backup voor CV en LB positie. Staat er wanneer het team hem nodig heeft en is betrouwbaar. Daarbij ook gewoon een sympathieke normale vent die weet wat er gevraagd wordt.



Prima vent en gemotiveerd, maar draagt een vloek bij zich. :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RoRoNistelillis schreef op 18 april 2021 om 18:13:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 18 april 2021 om 17:38:

Viergever hoeft van mij niet te vertrekken. Niet voor de basis maar prima als backup voor CV en LB positie. Staat er wanneer het team hem nodig heeft en is betrouwbaar. Daarbij ook gewoon een sympathieke normale vent die weet wat er gevraagd wordt.



Prima vent en gemotiveerd, maar draagt een vloek bij zich. :B



Vloeken zijn er om verbroken te worden. ;)
Prima backup als hij het nog prima vindt om die rol te vervullen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 18 april 2021 om 09:58:

Vergeet niet dat veel clubs rode cijfers draaien dit seizoen. De transfer carrousel zal dit jaar (door rode cijfers en EK) later of helemaal niet op gang komen.




En normaal gesproken had PSV bij dat groepje gehoord. Maar als die cashinjectie op korte termijn plaats gaat vinden kun je snel handelen en juist gebruik maken van de financiële struggles bij andere clubs.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 19 april 2021 om 10:55:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 18 april 2021 om 09:58:

Vergeet niet dat veel clubs rode cijfers draaien dit seizoen. De transfer carrousel zal dit jaar (door rode cijfers en EK) later of helemaal niet op gang komen.




En normaal gesproken had PSV bij dat groepje gehoord. Maar als die cashinjectie op korte termijn plaats gaat vinden kun je snel handelen en juist gebruik maken van de financiële struggles bij andere clubs.



Juist. Eerst was hij niet haalbaar, maar ik zou zeggen, koop Meiners. ;)

AZ zal een hoog bedrag vragen in eerste instantie, maar als je hem voor 10-12 miljoen kan halen, doen. Natuurlijk, veel AZ spelers mislukken ergens anders, maar niet allemaal, zie bijv. Weghorst. En Koopmeiners zou precies de speler voor het middenveld bij PSV kunnen zijn. Loper die kan scoren, met aanvoerderskwaliteiten.

Als Van Ginkel weer op zijn oude nivo terug komt heb je hem misschien niet nodig. Maar het is de vraag of hij wel een heel seizoen fit blijft. En misschien kunnen Van Ginkel en Koopmeiners wel samen op het middenveld spelen.

Mits PSV 2e wordt is het voor hem nog altijd een stap vooruit.

Vervolgens nog een ervaren CV erbij en het elftal ziet er alweer een stuk beter uit.

 

+1/-0

Weg:
Unnerstall, Mvogo, Baumgartl, Luckassen, Dumfries, Fein, Rosario, Guti, Malen, Doan, Bruma --> ± 60 miljoen aan opbrengsten.

Basis:
Drommel

Teze
Bazoer
Boscagli
Max

Sangaré
Van Ginkel / Veerman

Götze
Gakpo

Zahavi
Madueke

Reserves:
Müller

Daverveld / Sambo
Obispo
Viergever
Mauro Junior / Sadilek

Thomas / Sadilek
Veerman / Van Ginkel

Vertessen / Mauro Junior
Ihattaren / Ledezma

Romero
Piroe

 

+1/-3

Nou, doe maar niet

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 19 april 2021 om 10:55:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 18 april 2021 om 09:58:

Vergeet niet dat veel clubs rode cijfers draaien dit seizoen. De transfer carrousel zal dit jaar (door rode cijfers en EK) later of helemaal niet op gang komen.




En normaal gesproken had PSV bij dat groepje gehoord. Maar als die cashinjectie op korte termijn plaats gaat vinden kun je snel handelen en juist gebruik maken van de financiële struggles bij andere clubs.


Die cashinjectie zorgt niet voor zwarte cijfers (wel voor cashflow). Het blijft een lening.

 

+1/-0

Tuurlijk. Maar het was notabene de lening verstrekker die aanstuurde op het halen van versterkingen met dat geld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RoRoNistelillis schreef op 18 april 2021 om 15:20:

Met de aankopen Drommel Alderweireld, Kim, Kampl of Veerman en Arias zouden we een heel eind komen. Het mooiste zou zijn wanneer ze Malen nog een jaartje binnenboord weten te houden.
Bruma, Mauro, Baumgartl, Viergever, Guti en Dumfries mogen vertrekken wat mij betreft.



Ik denk niet dat we Malen nog een seizoen hier in Eindhoven moeten willen houden. Je merkt tijdens de wedstrijden ook dat Dumfries/Malen/Ihattaren/Rosario een groepje vrienden is die maar wat graag elkaar zoeken in een wedstrijd. Het wordt tijd dat PSV weer eens een hecht team wordt wat voor elkaar strijd en door het vuur gaat, met een goede mix van ervaring (ex-Europese top) en toptalenten. Met de benoemde namen gaan we in ieder geval die kant op van een goede mix met ervaring.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVehv schreef op 20 april 2021 om 00:06:

open/sluit de onderstaande quote:

RoRoNistelillis schreef op 18 april 2021 om 15:20:

Met de aankopen Drommel Alderweireld, Kim, Kampl of Veerman en Arias zouden we een heel eind komen. Het mooiste zou zijn wanneer ze Malen nog een jaartje binnenboord weten te houden.
Bruma, Mauro, Baumgartl, Viergever, Guti en Dumfries mogen vertrekken wat mij betreft.



Ik denk niet dat we Malen nog een seizoen hier in Eindhoven moeten willen houden. Je merkt tijdens de wedstrijden ook dat Dumfries/Malen/Ihattaren/Rosario een groepje vrienden is die maar wat graag elkaar zoeken in een wedstrijd. Het wordt tijd dat PSV weer eens een hecht team wordt wat voor elkaar strijd en door het vuur gaat, met een goede mix van ervaring (ex-Europese top) en toptalenten. Met de benoemde namen gaan we in ieder geval die kant op van een goede mix met ervaring.



Met het vertrek van Dumfries en Ihattaren heb je dat probleem getackeld. Zag dat ik Mo niet aan het lijstje had toegevoegd, maar het lijkt me dat er weinig kans is dat hij blijft. Een gelijkwaardige spits halen lijkt me een lastige. Ik denk dat bij hem volgend seizoen de ketchup fles los gaat..

 

+1/-0

Ik hoop op zoiets. Gewoon weer terug naar 4-3-3. Daar hebben we de spelers voor. Op het middenveld een verdedigende, aanvallende en dynamische speler (type Van Ginkel). Twee buitenspelers en een echte afmaker in het centrum (Zahavi).


--------------------- Drommel -------------------

-- Sambo/Aankoop --- Teze --- Aankoop --- Max --

--- Van Ginkel/Aankoop --- Boscagli/Sangare ---

---------------------- Gotze ---------------------

-- Madueke/Aankoop -- Zahavi/Aankoop -- Gakpo --


"/" = concurrende speler

Verkopen: Malen, Dumfries en Ihattaren (niet naar Ajax). Moet meer dan 50 miljoen opleveren.

Verder weg: Bruma, Baumgartl, Doan, Rosario, Guti, Fein, Mvogo

Voor de breedte houden: Viergever, Thomas, Mauro, Obispo, Vertessen, backup-linksback, 2e keeper, extra middenvelder etc

Wil niet zeggen dat dit allemaal zo gebeurt. Als Malen en/of Dumfries blijven ook prima. Wat vooral belangrijk is een ervaren CV en een loper op het middenveld, waarbij er vooral gekeken moet worden naar leiderstypes en potentiele aanvoerders voor dit jonge team.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 april 2021, 13:55:53.

 

+1/-0

Ik geloof wat minder in dubbele posities bezet maar wat meer in een solide groep van 16 (a 17 met keeper) spelers basisspelers met multifunctionele kwaliteiten. Teze, Boscagli, van Ginkel, Viergever en Madueke zijn prima spelers voor verschillende posities. Als ze back-up zijn voor 2 posities dan spelen ze sowieso wekelijks minimaal 90 minuten en dan kun je ook wat meer wisselen zonder veel kwaliteit te verliezen. Dan heb je het over 2 keepers, 6 verdedigers, 4 middenvelders en 5 aanvallers.

Mvogo
Drommel

Dumfries
Teze
Min-Jae Kim
Alderweireld
Viergever
Max

Sangare
Rosario
Boscagli
Van Ginkel

Götze
Gakpo
Madueke
Zahavi
Malen

Dan hebben we niet eens zoveel transferuitgaven gedaan en toch een stevige brede groep basisspelers die allemaal 90 minuten per week spelen met een dubbel programma. En dan heb je nog Ihattaren, Mauro, Thomas, Obispo en Vertessen voor de breedte van de selectie.

Als iemand Dumfries Rosario en of Malen komt ophalen zijn ze welkom. Die kunnen we gewoon 1 op 1 vervangen.

Stap 1: Drommel
Stap 2: Van Ginkel
Stap 3: Kim
Stap 4: Een ervaren centrale verdediger die leiderschap en pure kwaliteit mee brengt. Het liefst iemand die links en rechts kan.

 

+1/-0

Een speler die ik interessant zou vinden voor PSV aankomend seizoen is André Ayew van Swansea City. Werd in 2017 nog voor 22 miljoen losgewerkt door west ham van swansea, een jaar later betaalde swansea weer 20 miljoen terug om hem terug te hebben. Bakken aan ervaring in de PL. En tevens 2e aanvoeder van swansea op dit moment uitkomend in de championship. Heeft in 40 wedstrijden 16 goals gescoord en contract loopt af aan her eind van het seizoen. Is tevens de zoon van Abedi Pele. Kan uit de voeten als spits maar ook achter de spits of aan de zijkanten, een leider op het veld ook. Ik zeg doen!
Afscheid nemen van Ihattaren en hem ervoor aantrekken. Past ook in het systeem van Schmidt, is meters Maken gewend.
In het 4-2-2-2 systeem, zal hij in de spits kunnen of als in van de 2 10"s.
Malen vertrekt volgensmij, Ihattaren ook. Ayew halen en Madueke basisspeler maken natuurlijk. Ayew voor de bank/basis want gotze niet altijd fit. Contract loopt af en psv kan toeslaan
Google anders even André Ayew op voor de gene die hem niet kennen)

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 18 19 20 21 22

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22