psvsupottie.com
Mister PSV
Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Forumreacties: 4.834
Reg.: 18 maart 2000
Favoriete opstelling: geen
Doan wordt hier toch onderschat m.i., want hij heeft het in zijn eerste seizoen bij PSV niet slecht gedaan vind ik, ondanks dat dat een rampseizoen was. Afgelopen seizoen goed gespeeld in de Bundesliga. Hij is nog jong, kan op de drie aanvallende middenveldposities uit de voeten en is een jongen die gemotiveerd en gedisciplineerd is. Zou ik er altijd bij houden. Met Vertessen en Bruma is er dan voldoende bezetting voor deze posities.
Een spits is bittere noodzaak, dat is duidelijk. Internationaal voldoet Zahavi, onze enige spits momenteel, niet eens. Op Romero kunnen we niet gokken.
Een controleur erbij is ook wel belangrijk, Sangaré blijft toch vraagtekens bij mij oproepen. Een rechtsback van niveau Arias zou prettig zijn. Anderzijds is het ook jammer als Teze, toch een talentvolle verdediger, op de bank blijft zitten.
Ik hoop op minimaal 2 versterkingen, die we ook gewoon nodig zullen hebben.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
John de Big spender
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 30
Reg.: 31 juli 2017
Uit: Doetinchem
Forumreacties: 446
Reg.: 3 augustus 2002
John de Big spender
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Het blijft gewoon moeilijk om een selectie als Psv zijnde samen te stellen met 18 gelijkwaardige spelers.
Overmars vertelde vandaag, bij Barcelona en Bayern München zitten ze lachend op de bank maar bij Ajax niet.
Kon me ook niet voorstellen dat Luuk de Jong 20 wedstrijden per jaar vanaf de bank ging beginnen bij Psv.
Als er nog een rechtsback komt dan is het banken voor Teze het hele seizoen en die heeft het vorig jaar toch goed gedaan.
Lastig beleid voeren.
1913PSV.
Fan van PSV
Vedette
Winnaar PSV.Supporters.nl Pool 2020/2021
Derde plaats Eredivisie VoVo PSV.Supporters.nl 2020/2021
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2021/2022
Derde plaats PSV.Supporters.nl Pool 2021/2022
Runner-up PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Derde plaats PSV.Supporters.nl Pool 2021/2022
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Forumreacties: 597
Reg.: 27 januari 2010
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:
Voetbalvisie
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Lissabon
Vak: Oost - X
Forumreacties: 341
Reg.: 28 juli 2017
Een spits, de rest zal afhankelijk zijn van wat er weg gaat in de aankomende dagen. De gekte is overal nog los aan het barsten en vele clubs zullen nog in 'paniek' gaan jagen op versterkingen. Verschillende PSV spelers staan ongetwijfeld op de radar van andere clubs en zullen nog mogen vertrekken. Daar zal vervolgens slim op ingespeeld dienen te worden.
De telefoon van John de Jong zal de aankomende twee dagen non-stop overgaan vermoed ik zo...
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
Het is te hopen dat Luckassen en Ihattaren nog vertrekken.
Doan wil ik nog wel zien spelen bij PSV tenzij hij een goed bedrag oplevert. Dan heeft PSV ook nog Guti rondlopen die gewoon prima kan voetballen maar ook pech heeft gekend. Ik heb twijfels over zijn fysieke gesteldheid.
Romero is jammer genoeg sinds zijn komst de man van glas met ernstige blessures. Ik denk dat zijn lichaam topsport niet aan kan.
Er moet wat mij betreft versterking komen op 3 plekken. Rechtsback, verdedigende middenvelder en absoluut een nieuwe spits.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Je verwacht niet dat het zo moelijk is om met een volle beurs een spits te kopen die nu al goed genoeg is om te starten, die over een jaar helemaal ready moet zijn om samen met Luuk het gat van Zahavi op te vullen. Dat er geen spits bij komt zie ik echt niet gebeuren maar dan ga je wel afvragen of we niet te lang op Luuk hebben gewacht.
John de Big spender
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Wordt het niet tijd, dat john de jong plaats gaat maken voor een andere td. Groningen vangt voor een speler 6 miljoen. Psv heeft voor rosario verkocht voor een bedrag, dat niet niet eens in de buurt van 6 komt. Terwijl hij elke wedstrijd in de basis speelt bij nice. En bij psv in de basis speelde. Waarom ging rosario voor zo weinig weg. En zo heb je wel meer spelers, die echt voor bedragen weg gaan, die ze ook hanteren bij clubs buiten de top 5 vd eredivisie.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Glasman01 schreef op 30 augustus 2021 om 13:02:
Wordt het niet tijd, dat john de jong plaats gaat maken voor een andere td. Groningen vangt voor een speler 6 miljoen. Psv heeft voor rosario verkocht voor een bedrag, dat niet niet eens in de buurt van 6 komt. Terwijl hij elke wedstrijd in de basis speelt bij nice. En bij psv in de basis speelde. Waarom ging rosario voor zo weinig weg. En zo heb je wel meer spelers, die echt voor bedragen weg gaan, die ze ook hanteren bij clubs buiten de top 5 vd eredivisie.
Uw financieel adviseur
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Helmond
Vak: West - K
Forumreacties: 1.928
Reg.: 19 juni 1999
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Uit: Doetinchem
Forumreacties: 446
Reg.: 3 augustus 2002
open/sluit de onderstaande quote:Uw financieel adviseur schreef op 30 augustus 2021 om 14:32:
Kunnen ze niet een last minute poging wagen voor Weghorst. Wolfsburg heeft de vervanger al gehaald, lukebakio.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22