Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 179 180 181 182 183

Tagliafico begint een beetje te mopperen in de media, hopelijk het begin van groeiende onvrede van de ajaxbank. Dat zie ik als de grootste bedreiging voor ajax, hun te grote selectie die niet tevreden te houden is.

Overigens is het al bijna tijd voor het tweeluik met Benfica. Zijn de topspelers van Benfica al geblesseerd geraakt (volgens goed gebruik), of een coronauitbraak ofzo. Gigantisch vormverlies ook een optie. Kan me toch niet voorstellen dat ajax een complete tegenstander in vorm gaat treffen.

 

+1/-0

Teleurgestelde reservespelers is inderdaad 1 van de risico's die ze hebben. Zo ben ik ook benieuwd wat ze met Brobbey gaan doen als Haller er toch weer 1 inknikt in de competitie. Dan is hij naar Amsterdam gekomen om op de bank te zitten?
Tagliafico heeft komende zomer nog 1 jaar contract: ze hebben destijds 4 miljoen exclusief bonussen voor hem betaald en Independiente heeft een doorverkooppercentage bedongen. Die gaat in elk geval geen enorme winst opleveren na nog een half jaar mopperend op de bank te zitten.

Wvb Benfica: daar is de coach weggestuurd (staan nu derde in de Liga op 12 punten van Porto). Ze zijn niet in topvorm, maar aan de andere kant wezen ze naar verluid nog een bod van 48(!) miljoen af op Nunez, die dit seizoen al 15 keer scoorde in 16 wedstrijden. Die is dus wel lekker in vorm. Toch lijkt me dat Ajax Benfica over 2 wedstrijden 'gewoon' moet kunnen pakken. Is niet alleen goed voor de coefficienten, maar ook voor het dubbele programma van Ajax.

 

+1/-0

Dat gigantisch vormverlies hebben ze al enige tijd te pakken. Woensdag in eigen huis nog verloren van Gil Vicente, achterstand op koploper Porto is inmiddels al 12 punten. De trainer is ook al ontslagen.

In de periode dat ze tegen ons speelden stonden ze nog bovenaan en wonnen ze de eerste zeven duels in de competitie, waarna ook nog Barcelona een hard pak slaag kreeg. Daarna kwam er al snel de klad in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 04 februari 2022 om 15:41:



In de periode dat ze tegen ons speelden stonden ze nog bovenaan en wonnen ze de eerste zeven duels in de competitie, waarna ook nog Barcelona een hard pak slaag kreeg. Daarna kwam er al snel de klad in.



Jep, dat tweeluik tegen ons heeft ze echt uitgeput :D

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 04 februari 2022 om 15:29:

Tagliafico begint een beetje te mopperen in de media, hopelijk het begin van groeiende onvrede van de ajaxbank. Dat zie ik als de grootste bedreiging voor ajax, hun te grote selectie die niet tevreden te houden is.

Overigens is het al bijna tijd voor het tweeluik met Benfica. Zijn de topspelers van Benfica al geblesseerd geraakt (volgens goed gebruik), of een coronauitbraak ofzo. Gigantisch vormverlies ook een optie. Kan me toch niet voorstellen dat ajax een complete tegenstander in vorm gaat treffen.



En dan een Ihattaren die straks na 3 wedstrijdjes in Jong gaat zeuren dat hij bij het 1e moet ...
En de blessures die ze nu al hebben na die interlands ... en bij een Brobbey, die ligt er toch ook een tijdje uit??
Mazraoui die alleen ng maar bezig is met een transfer, en hetzelfde gaat ook zo zijn voor Gravenberch (terwijl hij helemaal niets presteert!) ...

 

+1/-0

Hopelijk wordt het net zo'n groot succes als Aissati, Labyad en Bazoer. Want die hebben daar echt geschiedenis geschreven.

 

+1/-0

Nou bij de pijpenkrullen is de pleuris nu ook uitgebroken. Gaat het tenminste in de praatprogramma’s even een paar dagen niet over het gestuntel bij ons.

https://www.vi.nl/nieuws/overmars-per-direct-weg-bij-ajax-na-grensoverschrijdende-berichtenlink

 

+3/-0

Breaking: Overmars per direct weg als Ajax-directeur wegens grensoverschrijdend gedrag.


Die TVOH is pas het begin. Terwijl ik net dacht dat we een beetje klaar waren met die #metoo discussie.

 

+2/-0

Ai deze zag ik toch even niet aankomen. Al kan het natuurlijk geen verrassing zijn dat er ook in de voetbalwereld gore gluiperds rondlopen. Wat dat betreft zal hij niet de enige zijn.

Ik hoop niet dat ze Brands als zijn vervanger halen.

 

+1/-0

Zonde dat dit 2 1/2 week geleden al niet naar buiten kwam

 

+1/-0

Marcie O. vieze smeerpijp. Achterlijk volk daar in dat randstedelijke gebied. Denken boven alles verheven te staan. Hoop voor de dames in kwestie dat het ‘meevalt’.

 

+2/-0

Schijnt over gestuurde grensoverschrijdende berichten te gaan. Weet niet precies wat ik me daarbij moet voorstellen trouwens. Zijn opmerkingen als "wat zie je er geil uit" al grensoverschrijdend? Of hebben we het over foto's van zn "junior"? Wat het ook was, het is kennelijk ernstig genoeg om per direct op te stappen. Zie ik gelukkig onze Toon niet doen, keurige nette vent.

 

+1/-0

Maar wat heeft die geschreven dan? Want dat wordt nergens duidelijk.
Tegenwoordig maak je je al snel schuldig aan grensoverschrijdend gedrag natuurlijk. Je hoeft maar te zeggen je hebt sexy benen en je gaat al een stap te ver.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 07 februari 2022 om 00:45:

Zonde dat dit 2 1/2 week geleden al niet naar buiten kwam



Zo gaat het altijd, gek genoeg. Toelaten supporters, dit nieuws. Allemaal net te laat.

 

+1/-0

Boevenbende is het ook.
Labyad mept aannemers, Promes steekt in het rond, Tadic rolt in het rond en beukt tegenstanders zonder reden een whiplash, Antony trapt altijd na, Onana gebruikt doping, Ihattaren liegt en bedriegt, ten Hag overtreedt coronaregels en praat het op belachelijke wijze goed, Danny Blind drinkt en veroorzaakt een ongeluk, en Overmars is een viezerik.

Je zou er maar fan van zijn... kan nu echt alleen nog maar vanwege de prijzen zijn 🤭.

 

+3/-0

Wij hadden Fons....

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 07 februari 2022 om 07:44:

Wij hadden Fons....



Ik bedoel maar, toen belde je nog in met een piepende modem. Ik heb Patje Kluivert ook niet genoemd. En van Fons hebben we het ook jarenlang moeten horen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Robmeister schreef op 07 februari 2022 om 05:54:

Maar wat heeft die geschreven dan? Want dat wordt nergens duidelijk.
Tegenwoordig maak je je al snel schuldig aan grensoverschrijdend gedrag natuurlijk. Je hoeft maar te zeggen je hebt sexy benen en je gaat al een stap te ver.



Dat gaat inderdaad al te ver..
Verbazingwekkend wat sommige mannen denken te kunnen/mogen/moeten zeggen tegen vrouwelijke collega’s / vrouwen in z’n algemeenheid.
Of een vrouw al dan niet een “geil jurkje” aan heeft, “sexy benen heeft”, “een shirtje heeft waarin je haar tieten goed kunt zien”, doet er allemaal niet toe.

Blijf fatsoenlijk/zakelijk, dan heb je hier allemaal geen last van.
Beoordeel collega’s op kwaliteit van hun werk, dan voorkom je heel deze ellende.

Heb zelf een vriendin die ook regelmatig “slachtoffer” is van “mannengedrag”, dus heb voorbeelden in overvloed. Overmars is met dit walgelijk gedrag zeker geen uitzondering

 

+5/-0

Hopelijk gaan ze (g)een poging doen om John de Jong weg te halen bij PSV :D :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 07 februari 2022 om 08:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Robmeister schreef op 07 februari 2022 om 05:54:

Maar wat heeft die geschreven dan? Want dat wordt nergens duidelijk.
Tegenwoordig maak je je al snel schuldig aan grensoverschrijdend gedrag natuurlijk. Je hoeft maar te zeggen je hebt sexy benen en je gaat al een stap te ver.



Dat gaat inderdaad al te ver..
Verbazingwekkend wat sommige mannen denken te kunnen/mogen/moeten zeggen tegen vrouwelijke collega’s / vrouwen in z’n algemeenheid.
Of een vrouw al dan niet een “geil jurkje” aan heeft, “sexy benen heeft”, “een shirtje heeft waarin je haar tieten goed kunt zien”, doet er allemaal niet toe.

Blijf fatsoenlijk/zakelijk, dan heb je hier allemaal geen last van.
Beoordeel collega’s op kwaliteit van hun werk, dan voorkom je heel deze ellende.

Heb zelf een vriendin die ook regelmatig “slachtoffer” is van “mannengedrag”, dus heb voorbeelden in overvloed. Overmars is met dit walgelijk gedrag zeker geen uitzondering




Blijkbaar weet jij meer dan ik dan anders kan je niet beweren dat die walgelijk gedrag vertoond. Blijkbaar weet jij dus wat die heeft gezegd of geschreven. Er is geen standaard van gedrag en alles wat daar van afwijkt dan grensoverschrijdend zou zijn. Uiteindelijk bepaald de vrouw in kwestie dat.

Bv als je tegen een vrouw zou zeggen wat heb je sexy benen ik noem maar iets. De ene vrouw vat dat op als compliment en een anders vat dat op als seksistisch. Maar we leven toch niet in een maatschappij waarin je als man niets meer tegen vrouwen kan zeggen?

Zolang ik niet weet wat Overmars zou hebben gezegd of geschreven kan ik het niet beoordelen. Jij blijkbaar wel.

 

+1/-5

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax