Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 183 184 185 186 187

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 21 maart 2022 om 11:47:

Ik heb ze nu 3x in de slotfase zien winnen en dat maakt me echt niet gelukkiger. Sterker nog, ik ga gewoon niet meer kijken en zie het wel.
Waar ik 2 weken geleden had verwacht dat Ajax makkelijk 9 uit 3 zou halen met thuiswedstrijden tegen RKC Feyenoord en uit bij Cambuur. Groningen AZ en Vitesse uit zijn nou niet echt lekkere wedstrijden als je het thuis al lastig hebt met RKC of uit bij Cambuur.

Wie kan zich nog herinneren dat we het in september/oktober hadden over dat Ajax de Eredivisie ontgroeid zou zijn. Dat ze zich niet meer kunnen opladen tegen Heracles uit of Fortuna thuis. Je zou je helemaal kapot moeten schamen als je supporter bent van die schijtclub.

Laat PSV zich maar focussen op zichzelf en zorgen dat ze alle 8 wedstrijden nog winnen en dan heb ik vrede met welke eindstand dan ook. PSV heeft het dit jaar niet laten liggen tegen Heerenveen/Willem II of eventueel uit bij Twente/Feyenoord maar in de wedstrijden tegen de top 4.



Precies - als PSV de laatste wedstrijden nog alle 7 wint, eindig je met 85 punten. Dan heb je, als je al kunt zeggen dat je met 85 punten het ergens hebt laten liggen, het in de topwedstrijden gedaan. Een gelijkspel tegen Ajax thuis ipv verlies had al 3 punten tov de onderlinge stand nu uitgemaakt.

Wat dat betreft zijn de wedstrijden tegen Twente en Feyenoord straks graadmeters om te laten zien dat ze ook op dat vlak gegroeid zijn en 'gewoon' de 3 punten mee te nemen.

Ik ben ook geneigd om de wedstrijden niet meer live te volgen en te hopen, maar gewoon de uitslagen wel te zien. Prima ook dat Schmidt daar niet op hapte en zei dat PSV naar PSV moet kijken en niet naar de andere wedstrijden.

Dit bericht is gewijzigd op 21 maart 2022, 13:32:07.

 

+2/-0

Antwerp-manager Sven Jaecques: “Marc Overmars matcht met onze eigen waarden en normen”


:denk Oke.....dan weten wij genoeg.

Dit bericht is gewijzigd op 21 maart 2022, 15:11:43.

 

+5/-0

Haha, hoe krijg je het uit je strot!? 🤣

Wat een held. Neem aan dat er geen vrouwen werken, en anders zouden die heel snel weg moeten.

 

+2/-0

Ik zie dat toneelstukje van Ajax hier voor het eerst, maar gadverdamme. Die gasten moet je de rest van het seizoen schorsen.

 

+4/-0

En nou dit weer, het houdt maar niet op met spelers en/of andere personen betrokken bij onze concurrent, die in het nieuws komen...

https://nos.nl/artikel/2422236-onana-betrokken-bij-auto-ongeluk-in-kameroen-maar-ajax-doelman-is-ongedeerd

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 22 maart 2022 om 13:58:

En nou dit weer, het houdt maar niet op met spelers en/of andere personen betrokken bij onze concurrent, die in het nieuws komen...

https://nos.nl/artikel/2422236-onana-betrokken-bij-auto-ongeluk-in-kameroen-maar-ajax-doelman-is-ongedeerd


Maar ja.. het weerhoudt ze er niet van gewoon maximale punten te blijven pakken.. helaas..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 22 maart 2022 om 13:58:

En nou dit weer, het houdt maar niet op met spelers en/of andere personen betrokken bij onze concurrent, die in het nieuws komen...

https://nos.nl/artikel/2422236-onana-betrokken-bij-auto-ongeluk-in-kameroen-maar-ajax-doelman-is-ongedeerd



Maar hij heeft niet zelf gereden ... duuuhhh

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 20 maart 2022 om 19:25:

So, mag ik even kotsen?

Wat is die blonde van Ajax toch een misselijk iemand.
Gelukkig een rode kaart.



Ik zie het nog steeds voor me ... die reacties van die Anita (of Anthonya, of hoe heet dat nep blond ding ook al weer?), als een andere speler hem (haar?) aanraakte ... was net een jongetje van 5 jaar dat z'n zin niet krijgt ...

En die koekerd van een Ten Hag nog zeggen dat hij die spirit wil zien bij spelers?! Dan spoor je als trainer toch ook niet!

Scheids had trouwens die Tadic ook geel moeten geven voor het "omduwen" van die speler ... was gewoon spelbederf!

Eigenlijk toch ook best zielig wat ze de laatste jaren allemaal doen om te winnen ... en iedere keer zijn het dezelfde spelers die erbij betrokken zijn ... zeker die Tadic en Martinez!

Ik vind het echt een zielig zootje worden ...
.. en ik zou me diep schamen als onze spelers zo zouden acteren.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 22 maart 2022 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 20 maart 2022 om 19:25:

So, mag ik even kotsen?

Wat is die blonde van Ajax toch een misselijk iemand.
Gelukkig een rode kaart.



Ik zie het nog steeds voor me ... die reacties van die Anita (of Anthonya, of hoe heet dat nep blond ding ook al weer?), als een andere speler hem (haar?) aanraakte ... was net een jongetje van 5 jaar dat z'n zin niet krijgt ...



Een belediging voor vrouwen en kinderen, deze posting. Hoewel die vergelijking met het kind nog best accuraat is, maar toch.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 22 maart 2022 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 20 maart 2022 om 19:25:

Ik vind het echt een zielig zootje worden ...
.. en ik zou me diep schamen als onze spelers zo zouden acteren.


Nee joh, als we zo 2x van Ajax zouden winnen en we daardoor kampioen zouden worden, dan kijk ik ook wel even een paar minuten de andere kant op hoor ;)

Dan noemen wij dat ook “winnaarsmentaliteit” en vinden we ook dat de arbitrage de grenzen bepaald.
Wij zijn ook niet roomser dan de paus ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 22 maart 2022 om 21:24:

En nou dit weer, het houdt maar niet op met spelers en/of andere personen betrok

Maar hij heeft niet zelf gereden ... duuuhhh


Hij mocht niet rijden. Staat in de bijsluiter van die slaappillen.

 

+4/-0

Quote
Eigenlijk toch ook best zielig wat ze de laatste jaren allemaal doen om te winnen ... en iedere keer zijn het dezelfde spelers die erbij betrokken zijn ... zeker die Tadic en Martinez!

Ik vind het echt een zielig zootje worden ...
Unquote

Het is idd en zielig zooitje en de wijze waarop gewonnen moet worden is ook van een zielig niveau. Maar het werkt wel! Het doel heiligt alle middelen! Met dit gedrag wordt het maximale resultaat bereikt. En de KNVB, scheidsrechters en var staan erbij en kijken ernaar. Slaan, natrappen, staan op het been van de tegenstander die op de grond ligt, scheidsrechters en var doen elke keer niets (daar waar spelers van ‘kleine’ clubs rood krijgen wordt zo’n actie van een Ajacied met de mantel der liefde bedekt onder het mom van ‘niet hard genoeg, niet de intentie om iemand te blesseren'). Ajacied Blind speelt de bal over de zijlijn, doorspelen. Ajacied Martinez deelt aan Dessers in het strafschopgebied met kracht een elleboogstoot uit, doorspelen.

Na de commotie die ontstond toen het doelpunt van Ajax werd goedgekeurd nadat Blind de bal over de zijlijn had gepeeld kwam de KNVB in de persoon van scheidsrechterbaas Van Egmond met de verklaring dat hij blij was dat het doelpunt was goedgekeurd want Ajax en de media hadden terecht om bewijs gevraagd zouden hebben dat de bal over de lijn was als het doelpunt zou zijn afgekeurd. Maar hoewel overduidelijk uit de beelden viel op te maken dat Martinez een zware elleboogstoot uitdeelde heb ik afgelopen zondag Van Egmond zich niet druk horen maken over Feijenoord en de media en het geven van bewijs dat het ernstig gemeen spel van Martinez GEEN overtreding was die met een penalty en rood bestraft had moeten worden. De KNVB beschermt Ajax en met de belangen van andere clubs wordt gesold.

Het zou mij niet verbazen als er gekke dingen (lees: bevoordelen van Ajax) gebeuren in de resterende competitiewedstrijden en bekerfinale.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TammyW42 schreef op 23 maart 2022 om 08:20:

Het is idd een zielig zooitje en de wijze waarop gewonnen moet worden is ook van een zielig niveau. Maar het werkt wel! Het doel heiligt alle middelen! Met dit gedrag wordt het maximale resultaat bereikt.


Klopt. Maar laten we niet de illusie hebben dat wij hetzelfde moeten gaan. Ten eerste walgt heel Nederland ervan en ten tweede zullen we er dan achter komen dat deze speciale spelregels niet voor ons gelden.

open/sluit de onderstaande quote:

TammyW42 schreef op 23 maart 2022 om 08:20:

Het zou mij niet verbazen als er gekke dingen (lees: bevoordelen van Ajax) gebeuren in de resterende competitiewedstrijden en bekerfinale.


Het zou mij verbazen als er geen gekke dingen gebeuren. De onderlinge duels met Ajax worden al jaren ontsierd door arbitrale dwalingen ten faveure van die ene club. Zo opzichtig dat wij een nieuwe trainer aanstellen, die denkt dat hij in een of ander corrupt land is beland en het zelfs zo erg vindt dat hij het publiekelijk aan de kaak stelt. Daar gaan nog wel een aantal momenten aan vooraf waarbij je het denkt, maar het niet zegt.

Uiteindelijk kunnen we dit maar op één manier stoppen en dat is door zelf punten te verspelen.

 

+1/-0

Je bedoelt toen hij volgens jou op staande voet ontslagen moest worden vanwege het in diskrediet brengen van de club? :denk

 

+2/-2

Zo'n Tadic en Anthony werden als ze bij PSV speelden allang kapot gemaakt met hun irritante spel. Het was bij Toivonen, Lozano, Guardado en zelfs Kezman destijds vele malen minder erg en binnen de regels maar toch kregen wij voor iedere zwaaiende of afduwende arm een rode kaart of nader onderzoek van de aanklager... Maar goed het is wel duidelijk hoe de complete willekeur regeert in Zeist en in de media. Dat begint al bij het uitnodigen van scheidsrechters in kroegpraatprogramma's, de enige reden dat bijvoorbeeld Bas Nijhuis van Egmond wel half steunt, want dan weet ie zeker dat zijn 2.500 euro iedere week bij Vandaag Inside gegarandeerd is...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 22 maart 2022 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 20 maart 2022 om 19:25:

So, mag ik even kotsen?

Wat is die blonde van Ajax toch een misselijk iemand.
Gelukkig een rode kaart.



Ik zie het nog steeds voor me ... die reacties van die Anita (of Anthonya, of hoe heet dat nep blond ding ook al weer?), als een andere speler hem (haar?) aanraakte ... was net een jongetje van 5 jaar dat z'n zin niet krijgt ...

En die koekerd van een Ten Hag nog zeggen dat hij die spirit wil zien bij spelers?! Dan spoor je als trainer toch ook niet!

Scheids had trouwens die Tadic ook geel moeten geven voor het "omduwen" van die speler ... was gewoon spelbederf!

Eigenlijk toch ook best zielig wat ze de laatste jaren allemaal doen om te winnen ... en iedere keer zijn het dezelfde spelers die erbij betrokken zijn ... zeker die Tadic en Martinez!

Ik vind het echt een zielig zootje worden ...
.. en ik zou me diep schamen als onze spelers zo zouden acteren.




Ik zou zo een voetballer zijn die zo een speler gewoon echt een keer laat janken.
Dan maar 10 wedstrijden schorsing.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psver2012 schreef op 23 maart 2022 om 11:38:

Zo'n Tadic en Anthony werden als ze bij PSV speelden allang kapot gemaakt met hun irritante spel. Het was bij Toivonen, Lozano, Guardado en zelfs Kezman destijds vele malen minder erg en binnen de regels maar toch kregen wij voor iedere zwaaiende of afduwende arm een rode kaart of nader onderzoek van de aanklager...


Je vergeet nog van Bommel die al geel kreeg als hij een grasspriet aankeek.

Het probleem is ook gewoon dat het niet aangepakt wordt en zo'n speler zich onsterfelijk waant. Ze hadden Anthony direct rood moeten geven bij zijn eerste keer natrappen, dan had hij het daarna niet nog 7x gedaan. Het tegenovergestelde gebeurt; ze passen de regels aan, zodat die Zuid en Midden Amerikaanse mannetjes bij Ajax hun gang kunnen gaan.

 

+2/-0

'Ajax gaat zich harder opstellen bij aflopende contracten'

Het is of bijtekenen of verkocht worden. Nu weten we allemaal dondersgoed dat dit gewoon grootspraak is, want een Gravenberch met een eenjarig contract brengt niet veel geld op en daarnaast wilt hij als hij verlengd een topsalaris ontvangen.

Het kaartenhuis is aan he wankelen daar. Zeker na de recente gebeurtenissen ook buiten het veld. Wat zou het toch mooi zijn als wij het kaartenhuis dit seizoen nog om kunnen gooien en ze aan het eind van de competitie achter ons laten.

Dan komt er ineens heel veel druk op die voorrondes te liggen en wie weet loten ze dan weer een of ander goor ploegje zoals wij Benfica hebben geloot.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 23 maart 2022 om 12:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 22 maart 2022 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 20 maart 2022 om 19:25:

So, mag ik even kotsen?

Wat is die blonde van Ajax toch een misselijk iemand.
Gelukkig een rode kaart.



Ik zie het nog steeds voor me ... die reacties van die Anita (of Anthonya, of hoe heet dat nep blond ding ook al weer?), als een andere speler hem (haar?) aanraakte ... was net een jongetje van 5 jaar dat z'n zin niet krijgt ...

En die koekerd van een Ten Hag nog zeggen dat hij die spirit wil zien bij spelers?! Dan spoor je als trainer toch ook niet!

Scheids had trouwens die Tadic ook geel moeten geven voor het "omduwen" van die speler ... was gewoon spelbederf!

Eigenlijk toch ook best zielig wat ze de laatste jaren allemaal doen om te winnen ... en iedere keer zijn het dezelfde spelers die erbij betrokken zijn ... zeker die Tadic en Martinez!

Ik vind het echt een zielig zootje worden ...
.. en ik zou me diep schamen als onze spelers zo zouden acteren.




Ik zou zo een voetballer zijn die zo een speler gewoon echt een keer laat janken.
Dan maar 10 wedstrijden schorsing.



Ik sta ook te kijken van de zelfbeheersing van hun tegenstanders. Maar ja, je zou ze het liefst allemaal een gebroken enkel geven, dus wie zoek je uit?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 23 maart 2022 om 13:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 23 maart 2022 om 12:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 22 maart 2022 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 20 maart 2022 om 19:25:

So, mag ik even kotsen?

Wat is die blonde van Ajax toch een misselijk iemand.
Gelukkig een rode kaart.



Ik zie het nog steeds voor me ... die reacties van die Anita (of Anthonya, of hoe heet dat nep blond ding ook al weer?), als een andere speler hem (haar?) aanraakte ... was net een jongetje van 5 jaar dat z'n zin niet krijgt ...

En die koekerd van een Ten Hag nog zeggen dat hij die spirit wil zien bij spelers?! Dan spoor je als trainer toch ook niet!

Scheids had trouwens die Tadic ook geel moeten geven voor het "omduwen" van die speler ... was gewoon spelbederf!

Eigenlijk toch ook best zielig wat ze de laatste jaren allemaal doen om te winnen ... en iedere keer zijn het dezelfde spelers die erbij betrokken zijn ... zeker die Tadic en Martinez!

Ik vind het echt een zielig zootje worden ...
.. en ik zou me diep schamen als onze spelers zo zouden acteren.




Ik zou zo een voetballer zijn die zo een speler gewoon echt een keer laat janken.
Dan maar 10 wedstrijden schorsing.



Ik sta ook te kijken van de zelfbeheersing van hun tegenstanders. Maar ja, je zou ze het liefst allemaal een gebroken enkel geven, dus wie zoek je uit?



Had je Slot niet zien lachen als een boer met kiespijn?! Die had hem ook het liefsts een flinke schop gegeven, denk ik ...

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 183 184 185 186 187

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax