Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 183 184 185 186 187

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 10 april 2022 om 08:46:

Nog even en sommigen gaan hier beweren dat het geen penalty was. Ze winnen de laatste weken met alle geluk van de wereld, maar dit was gewoon een zeldzaam domme actie om je arm de lucht in te steken.


Prima als dit voor jou een overduidelijke penalty is. Voor mij niet.

forumillustratie

 

+1/-0

Is het een penalty?
-Misschien.
Is het in lijn met het seizoen waarin vrijwel geen penalties voor hands worden gegeven?
-Dat zeker niet!

 

+1/-0

Dat is simpelweg geen pingel. Ik ben het vaak eens met RIS zijn betogen maar in deze absoluut niet.
Wat een cadeau weer.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 10 april 2022 om 08:46:

Nog even en sommigen gaan hier beweren dat het geen penalty was. Ze winnen de laatste weken met alle geluk van de wereld, maar dit was gewoon een zeldzaam domme actie om je arm de lucht in te steken.



Klopt, was inderdaad een zeldzaam domme actie, maar dat maakt het nog geen penalty. De bal komt in zijn oksel, dat is zeg maar de binnenkant van je schouder. Waarvan nou juist besloten is dat die geen hands meer is. Cadeautje pur sang.

 

+4/-0

Net nog ff gekeken naar de situatie die voorafging aan de vrije trap voor de penalty. Normaliter wordt alleen een vrije trap gegeven bij een overtreding. Maar blijkbaar volstaat blazen naar een speler van Ajax ook al om een vrije trap tegen te krijgen. Het is om moedeloos van te worden hoe makkelijk gefloten wordt tegen tegenstanders van Ajax en hoe eenvoudig Ajax overal mee weg komt. Rood-witte bril? Misschien.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:


Klopt, was inderdaad een zeldzaam domme actie, maar dat maakt het nog geen penalty. De bal komt in zijn oksel, dat is zeg maar de binnenkant van je schouder. Waarvan nou juist besloten is dat die geen hands meer is. Cadeautje pur sang.



Laat ik het er op houden dat ik de afgelopen maanden "duidelijkere" gevallen heb gezien en dat dat geen enkele keer een penalty was??
Om moedeloos van te worden:
RKC olie domme wel of niet penalty
Groningen hands Dankerlui, penalty
Sparta hands(?), penalty
3 keer toeval, 3 keer geluk, 3 keer bedenkelijk, noem het hoe je het noemen wil, ik zie alleen 9 punten onderaan de streep. Hoe was die kreet ook alweer "vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan" :kots

 

+1/-0

Dit is gewoon gezicht beschermen. Dat die bal er dan onder tegenaan komt is dan pech, en zeker geen pingel. Kom op zeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

the alchemist schreef op 10 april 2022 om 17:21:

Duidelijke oxelbal!


Het was toch altijd "drie keer oksel is penalty :) "

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 10 april 2022 om 11:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 10 april 2022 om 08:46:

Nog even en sommigen gaan hier beweren dat het geen penalty was. Ze winnen de laatste weken met alle geluk van de wereld, maar dit was gewoon een zeldzaam domme actie om je arm de lucht in te steken.


Prima als dit voor jou een overduidelijke penalty is. Voor mij niet.

forumillustratie



Als dit daadwerkelijk het moment is dat de bal ook de man raakt, is een penalty absoluut lachwekkend. Natuurlijk is het oliedom dat die speler zijn arm zo optrekt. Alleen met of zonder het optrekken van die arm, blokkeert hij altijd te bal. Daarnaast zie ik op de foto dat inderdaad hooguit zijn oksel wordt geraakt.

Blijft toch wel fijn als je met 12 of 13 tegen 11 mag spelen.

Dit bericht is gewijzigd op 11 april 2022, 11:19:51.

 

+3/-0

Ben benieuwd of dat gokken op dat cryptospel nog gevolgen gaat hebben voor de Ajax spelers die hier aan mee doen. Volgens mij mogen deze gasten namelijk helemaal niet op dit soort shit gokken.

 

+1/-0

Tijdens het nagenieten gisteren ook eens een blik op het Ajax forum geworpen. Als leedvermaak, maar vooral ook om eens te proeven hoe de moraal daar is the day after en de week ervoor. Twee dingen vielen mij op.

In aanloop naar de bekerfinale hadden maar weinig Ajacieden vertrouwen in een goede afloop. Dat hadden wij ook niet, dus dat is wel apart. Gelukkig hebben zij gelijk gekregen.

The day after was er uiteraard teleurstelling, maar vooral ook grote zorgen. Volgens velen is de titel in groot gevaar. Wordt er al maanden waardeloos gevoetbald, maar zijn ze er tot zondag iedere keer net mee weg gekomen.

Ajax heeft een moeilijker programma, plus de moeilijkste wedstrijd van PSV komt in een ander daglicht te staan nu Feyenoord 3 dagen daarvoor op bezoek moet in Zuid Frankrijk en wellicht de punten tegen die tijd niet meer nodig heeft (verzekerd van derde plek). Het legioen zal met genoegdoening gezien hebben dat wij feest vierden in hun stadion en zal ook niet onwelwillend staan tegenover een cadeautje op 8 mei als hun (en onze) aartsrivaal daarmee in de problemen komt.

 

+1/-0

Het is ook grappig om daar iedere keer te lezen hoe de media anti Ajax zou zijn. Laten we het netjes zeggen dat er bij de andere clubs een heel andere mening over is :D

 

+2/-0

De neuzen op mijn werk vonden het een 100% pingel en er was slecht gefloten....

Ik ben maar stilzwijgend weg gelopen, wat een dwazen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 19 april 2022 om 12:04:

De neuzen op mijn werk vonden het een 100% pingel en er was slecht gefloten....

Ik ben maar stilzwijgend weg gelopen, wat een dwazen.


Tsja wij vonden het een tijdje terug een 100 procent "uit" bal. Daar mochten we ook niet over piepen toch?
Hoe lekker zou het zijn als zij nu 2 punten minder hadden en wij eentje meer door die uit bal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 19 april 2022 om 12:04:

De neuzen op mijn werk vonden het een 100% pingel en er was slecht gefloten....

Ik ben maar stilzwijgend weg gelopen, wat een dwazen.



Vonden ze het dan ook geen rode kaart voor Gravenberch? Want Vertessen gaat als snelste man van het veld daar nooit meer ingehaald worden. ;)

 

+1/-0

Ik vond het trouwens wel wat weghebben van een penalty. Ja, Tadic duikt over een uitgestoken been, maar het been is wel uitgestoken.

Als er een penalty was gegeven, had de VAR hem vast niet teruggedraaid.

 

+1/-0

Ik heb er geen moeite mee dat ze klagen over pech want feitelijk heeft PSV ook eindelijk eens het nodige fortuin gehad. Maar wat Piere zei bij Studio Voetbal is precies hoe het is; Ze hebben met een zondagschot gewonnen in Cambuur in de laatste minuut, een hele rare pingel in de 89e minuut thuis tegen RKC, 2 goals in 6 minuten blessuretijd van de eerste helft in Groningen en een bal van Tadic die over die keeper vliegt tegen Feyenoord en dat geklungel van die keeper van Sparta vorige week. Dan hoor je ze niet over geluk en hogere machten maar nu het een keer tegen zit wel.

Dat ze het even wat pessimistisch in zien vind ik niet onlogisch maar als je heel realistisch bent moet er wel meer dan een wonder gebeuren wil Ajax minimaal 1x gelijk spelen en 1x verliezen in deze 5 wedstrijden + PSV uit bij Cambuur wint zonder V Ginkel, Gakpo, Vertessen, Madueke, Obispo, Mwene (ivm kunstgras) + uit bij Feyenoord wint. Ik reken voor PSV nergens meer op zodra Ajax wint van NEC en dat is geen makkelijke middag zo op zaterdag 16.30.

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 19 april 2022 om 13:09:

Ik vond het trouwens wel wat weghebben van een penalty. Ja, Tadic duikt over een uitgestoken been, maar het been is wel uitgestoken.

Als er een penalty was gegeven, had de VAR hem vast niet teruggedraaid.



Ik zei in de groepsapp meteen dat als dit bij PSV was gebeurd dat ik me echt in mijn schoenen gescheten zou voelen als dit geen penalty was geworden. Maar toch is er nog wel wat twijfel in medialand.

 

+1/-0

Ik snap ook niet, vanuit de kijkhoek van Makkelie, dat hij 'm niet gaf. Volgens mij bekeek hij Veerman ongeveer in de rug, dan ziet het er toch uit als een penalty?

Dan te bedenken dat Makkelie degene was die Milik er ooit een gaf, zonder iets gezien te hebben. Denk dat Tadic te vaak heeft gedoken, om geloofwaardig te zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 183 184 185 186 187

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax