Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... 179 180 181 182 183

Ik vraag me echt af wat er nu dan gaande is met Ihattaren. Het grote interview van een paar weken geleden was mooi. Je hoopt dat deze jongen met zijn talent dit weer gaat laten zien. Dat wil je als liefhebber van voetbal toch?

Je kan naar een andere club gaan maar je neemt altijd jezelf met je eigen bagage mee. Ik weet zeker dat zowel PSV als Ajax zichzelf niets kwalijk hoeven te nemen als Ihattaren niet slaagt. Dat ligt aan hem zelf. Ergens gun ik het Ajax ook niet als hij daar wel slaagt want met name hun supporters als de media zullen dan wijzen naar PSV en dat het aan de club heeft gelegen.

Verder ben ik benieuwd wat Ajax dit seizoen gaat laten zien. Ik vind dat ze toch ook uitstekend ingekocht hebben maar de bedragen zijn wel enorm. Ik ben meer benieuwd of PSV een hoger level gaat halen dan de afgelopen seizoenen want alleen dan kun je net als Ajax deed harder groeien.

 

+2/-0

Ik geniet hiervan.... Meer heb ik er eigenlijk niet op te zeggen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Rickardoko schreef op 27 juli 2022 om 13:29:

Je hoopt dat deze jongen met zijn talent dit weer gaat laten zien. Dat wil je als liefhebber van voetbal toch?


Dat hoop ik ook, maar niet bij zijn huidige club.

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 27 juli 2022 om 19:33:

Ik geniet hiervan.... Meer heb ik er eigenlijk niet op te zeggen.


Ik geniet er ook van. En dan lees ik uitspraken als "We zijn allemaal bezorgd om Mo", "Sommige dingen gaan verder dan voetbal" en "Het allerbelangrijkste is dat het goed met hem gaat". Wat is het toch een gemoedelijke club hè.

Wat had PSV Mootje toch belachelijk behandeld en wat was Schmidt toch een onmenselijke randdebiel. Bij Ajax zouden ze wel even laten zien hoe je met zo'n jongen omgaat. Binnen no time had de parel zijn glans terug en mocht hij zijn debuut maken uitgerekend tegen PSV in de bekerfinale. Niet omdat hij er klaar voor was, maar om een statement te maken hoe makkelijk je zo'n jongen op de rit krijgt met een goede behandeling, om een steek in de rug te geven bij de PSV leiding en om het PSV publiek te jennen.

Dan is het toch prettig om te zien dat boontje om zijn loontje komt. Ik hoop dat hij hopeloos faalt in Amsterdam, voor flinke onrust zorgt, zonder doorverkoop percentage voor weinig geld verkocht wordt en dan mag hij van mij in het buitenland succesvol worden. Ondanks dat hij zich bij PSV ronduit belachelijk heeft gedragen, hoop dat ik dat hij zijn derde kans in het buitenland grijpt. Maar zijn tweede kans niet, dat gun ik die arrogante hypocriete club uit Amsterdam niet.

 

+11/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 28 juli 2022 om 11:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Rickardoko schreef op 27 juli 2022 om 13:29:

Je hoopt dat deze jongen met zijn talent dit weer gaat laten zien. Dat wil je als liefhebber van voetbal toch?


Dat hoop ik ook, maar niet bij zijn huidige club.

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 27 juli 2022 om 19:33:

Ik geniet hiervan.... Meer heb ik er eigenlijk niet op te zeggen.


Ik geniet er ook van. En dan lees ik uitspraken als "We zijn allemaal bezorgd om Mo", "Sommige dingen gaan verder dan voetbal" en "Het allerbelangrijkste is dat het goed met hem gaat". Wat is het toch een gemoedelijke club hè.

Wat had PSV Mootje toch belachelijk behandeld en wat was Schmidt toch een onmenselijke randdebiel. Bij Ajax zouden ze wel even laten zien hoe je met zo'n jongen omgaat. Binnen no time had de parel zijn glans terug en mocht hij zijn debuut maken uitgerekend tegen PSV in de bekerfinale. Niet omdat hij er klaar voor was, maar om een statement te maken hoe makkelijk je zo'n jongen op de rit krijgt met een goede behandeling, om een steek in de rug te geven bij de PSV leiding en om het PSV publiek te jennen.

Dan is het toch prettig om te zien dat boontje om zijn loontje komt. Ik hoop dat hij hopeloos faalt in Amsterdam, voor flinke onrust zorgt, zonder doorverkoop percentage voor weinig geld verkocht wordt en dan mag hij van mij in het buitenland succesvol worden. Ondanks dat hij zich bij PSV ronduit belachelijk heeft gedragen, hoop dat ik dat hij zijn derde kans in het buitenland grijpt. Maar zijn tweede kans niet, dat gun ik die arrogante hypocriete club uit Amsterdam niet.


Het is nu al een verlies verlies situatie voor ze. Hij komt wellicht weer terug maar een oude vos verliest zijn streken niet he.. zodra het hem niet zint of wat dan ook creert dat mooi onrust in dat team.

 

+1/-0

Nul (0) respect meer voor die rat, de club vele malen èn opzichten in diskrediet gebracht en de media volgden slaafs. Het lag allemaal aan PSV. Nu blijkt dat het toch iets anders ligt, die gast is een magneet voor problemen. Wel mooi dat die amsterdommers er nu ook achter komen. En uiteraard nóóit een “hart onder de riem-actie” zaterdag! Wèl graag dat prijsje mee aub.

 

+1/-0

Ik ben wel benieuwd wat er nou allemaal aan de hand is. Het blijft zelfs wat geruchten betreft angstvallig stil.

Vorig jaar bij PSV in de voorbereiding zagen we een blije Mo de kar trekken bij het vlotten bouwen. Vervolgens mocht hij niet invallen tegen Gala en was alles weer kommer en kwel. Nu zie ik echter niet direct iets wat er mis kan zijn gegaan. Hij was juist op weg zijn basisplaats veilig te stellen.

Dus toch echt iets externs ipv iets wat met het voetbal te maken heeft?

Het gaat ons natuurlijk ook helemaal niks aan, maar op deze manier is hij ook zijn "laatste kans" aan het verprutsen. En ligt een carrière a la Bakkali, Labyad of Bazoer op de loer.

Ik kan niet zeggen dat ik hem dat gun, maar ik ben het wel volmondig eens met Shevchenko. Als hij het bij Ajax zou gaan maken, zou ik dat ontzettend vervelend vinden.

 

+1/-0

Nadat Bergwijn was aangetrokken was hij de oefenwedstrijd daarna direct ziek. Sindsdien is hij er niet meer geweest. Zal wel toeval zijn gok ik :D

 

+2/-0

Dat is inderdaad toeval denk ik😄
Het blijft in elk geval een vreemd verhaal. Vooral ook wonderlijk dat ze sinds de zomer bewust de hele tijd de media bleven zoeken en dat het nu compleet stil is. Ook de mededelingen die er zijn blijven uitermate vaag en onduidelijk. Benieuwd of ze over een paar weken opnieuw net zo enthousiast de media opzoeken. 😃

 

+1/-0

PSV 'supporter' wil steunbetuiging voor Ihattaren

"Het zou mooi zijn als het hele uitvak applaudisseert in de tiende minuut. Dat was zijn laatste rugnummer bij PSV. En dat dan de rest van het stadion ook meedoet."

:kots

 

+2/-1

Helemaal met de smilie eens.

Ik snap het ook niet. Hij speelt niet alleen bij onze grootste concurrent, maar heeft de club en Schmidt ook nog openbaar afgevallen. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij geen enkele wedstrijd meer zou spelen.

En kom op hé, het is Ihattaren, geen Ronaldinho of Nilis of iemand van het gigantische spectrum daaronder.

 

+2/-0

Meest hilarische vind ik nog wel de uitspraken van die gast dat hij zoveel positieve reacties heeft gekregen. Als je zijn bericht op twitter opzoekt, zie je dat van de 74 man die gereageerd hebben er maar liefst 4 het een goed idee vinden. De rest ziet het niet zitten :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 28 juli 2022 om 21:50:

PSV 'supporter' wil steunbetuiging voor Ihattaren

"Het zou mooi zijn als het hele uitvak applaudisseert in de tiende minuut. Dat was zijn laatste rugnummer bij PSV. En dat dan de rest van het stadion ook meedoet."

:kots



:kots :kots :kots

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 28 juli 2022 om 21:50:

PSV 'supporter' wil steunbetuiging voor Ihattaren

"Het zou mooi zijn als het hele uitvak applaudisseert in de tiende minuut. Dat was zijn laatste rugnummer bij PSV. En dat dan de rest van het stadion ook meedoet."

:kots


Dacht het niet!

 

+1/-0

Hoe van één mening van Jan Doedel nieuews maken. Next!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 28 juli 2022 om 21:50:

PSV 'supporter' wil steunbetuiging voor Ihattaren

"Het zou mooi zijn als het hele uitvak applaudisseert in de tiende minuut. Dat was zijn laatste rugnummer bij PSV. En dat dan de rest van het stadion ook meedoet."

:kots



Beter gaat het uitvak in de tiende minuut flink fluiten.

 

+1/-0

Gelukkig biedt Ihattaren nu wel duidelijke uitleg over wat er aan de hand is :D.

 

+2/-0

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-grijpt-in-bedelbordjes-niet-langer-toegestaan-in-de-johan-cruijff-arenalink

Moet zeggen dat ik dit ook graag bij PSV ingevoerd zie worden.
Niet om de 'veiligheid', vind het irritant om dat geschooi te zien. Elke wedstrijd en steeds meer.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 02 augustus 2022 om 12:50:

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-grijpt-in-bedelbordjes-niet-langer-toegestaan-in-de-johan-cruijff-arenalink

Moet zeggen dat ik dit ook graag bij PSV ingevoerd zie worden.
Niet om de 'veiligheid', vind het irritant om dat geschooi te zien. Elke wedstrijd en steeds meer.


Helemaal mee eens. Ik erger me er ook aan. En het wordt inderdaad steeds erger. Tegen Real Betis stonden er tientallen langs de kant. Kappen met dat geschooi. Als je een shirtje wil ga je naar de fanshop.

 

+1/-0

Eens.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax