Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
Favoriete opstelling: geen
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 14 augustus 2022 om 11:55:
Je zag gisteren heel duidelijk dat ze geen echte spits hebben. Best een paar aardig grote kansen gecreeerd, al waren het voor meer dan helft schoten van buiten de 16. In de samenvatting bij ESPN vanochtend zat geen enkele kans van Heerenveen, terwijl zij toch ook wat aardige mogelijkheden hadden.
Als Feyenoord geen echte spits meer haalt, gaan ze het nooit lang volhouden dit seizoen.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 15 augustus 2022 om 10:52:
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 14 augustus 2022 om 11:55:
Je zag gisteren heel duidelijk dat ze geen echte spits hebben. Best een paar aardig grote kansen gecreeerd, al waren het voor meer dan helft schoten van buiten de 16. In de samenvatting bij ESPN vanochtend zat geen enkele kans van Heerenveen, terwijl zij toch ook wat aardige mogelijkheden hadden.
Als Feyenoord geen echte spits meer haalt, gaan ze het nooit lang volhouden dit seizoen.
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar de highlights en het is toch een wonder dat ze niet hebben gescoord?
Wel echt echt echt heel lekker dat ze in die eerste weken toch punten hebben laten liggen want ze krijgen nog 3 kleintjes op rij en je wil niet dat ze in die flow komen. Van de andere kant is RKC uit nu ook niet lekker maar je kunt het beter nu hebben dan straks met een dubbel programma en dan komen die wedstrijden uit bij Utrecht Groningen PSV Twente Ajax Heerenveen en AZ en dan moet ik nog zien met Slot. Ik irriteer me wel aan het verongelijkte van Slot over dat tegenstanders niet de poort open gooien.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: Etten-Leur
Vak: -
Forumreacties: 324
Reg.: 16 juni 2013
Feyenoord is deze zomer behoorlijk leeggekocht. Ze laten het geld nu echter wel flink rollen. Wat me daarbij opvalt, is dat Bij Feyenoord toch steeds spelers opduiken die bij PSV nooit de revue passeren.
Bij geruchten over spelers die PsV wil halen, gaat het altijd om voorspelbare namen. Zirkzee, de Jong, Malen, Arias, allemaal oud-spelers, of in het buitenland niet helemaal gelukte Nederlanders. Maar zelden pikt onze scouting er een buitenlands pareltje uit waar wij nog nooit van hebben gehoord (oke Sangare was niet echt een bekende naam 😊).
Ik ben benieuwd of ze dit jaar lang mee kunnen gaan doen. Feyenoord heeft een goede trainer, ze zouden dit jaar zo maar eens kunnen verrassen
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Ik denk dat het gat dit seizoen weer groter zal zijn. Feyenoord heeft dadelijk acht nieuwe basisspelers (vertrek van Aursnes al meegerekend) en die worden vooral vervangen door spelers uit het buitenland. Voordat je dat vreemdenlingenlegioen aan het draaien hebt, ben je al ver in het seizoen en zijn PSV en Ajax er al lang vandoor.
Yonci
Sterspeler Oranje
Uit: Eindhoven
Vak: Oost - XX
Forumreacties: 456
Reg.: 9 augustus 2016
Wellenreuther, Rasmussen, Idrissi, Tabouni, Pereira, Weiffer, Lopez, Szymanski, Gimininez, Dilrosun, Paixao, Timber, Hancko....
Apart lijstje.
Zal mij benieuwen.. Wij hadden ook ooit zo'n seizoen, toen kwamen er ook een hele berg onbekende, MArcos, Xavier, Ooyen, Paulista, Manoel....
Toen werden we 3de met 19 punten achterstand op de kampioen.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Als Slot erin slaagt om hiervan in korte tijd een goed-draaiend elftal te maken, dan is het voor mij wel bewezen dat het een echte topcoach is. Feyenoord heeft, mochten Aursnes en Kökcu blijven, nog 5 basisspelers van vorig seizoen. Als die ook nog vertrekken, zijn het alleen nog Bijlow, Geertruida en Trauner.
Wat ze gehaald hebben is deels onbekend en deels middelmaat (of minder). Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien, zeker als er straks wat zwaardere potten komen en ze onder druk komen te staan.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 19 augustus 2022 om 12:04:
Wat me daarbij opvalt, is dat Bij Feyenoord toch steeds spelers opduiken die bij PSV nooit de revue passeren.
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
Ik vind dat Feyenoord zich echt heel aardig versterkt heeft. Ik schat ze dit jaar sterker in dan voorgaande seizoenen. Vanavond tegen Emmen lieten de nieuwkomers zich goed zien. Feyenoord heeft daarnaast de beste trainer van de competitie. Ik denk dat zij zich sneller ontwikkelen dan PSV. De strijd om minimaal de 2e plaats wordt nog een hels karwei.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Ik verbaas me vooral over de verschillende reacties. PSV wint drie weken terug met een B-elftal op halve kracht van Emmen met 4-1 en moest zich kapot schamen. Het leek helemaal nergens op. Nu wint Feyenoord van hetzelfde Emmen met 4-0, vooral omdat het in de laatste minuut even gas gaf, want het was verder gewoon een heel zwakke wedstrijd. Ik moet het nog zien of dat vreemdenlingenlegioen echt zo veel beter is dan afgelopen seizoen en ze in de buurt van 80 punten kunnen komen.
Vak: Oost - YY
Forumreacties: 3.442
Reg.: 28 november 2001
Gras.....buren.....groener......
En dan heeft het ook nog te maken met het sentiment rondom ons zelf. Deze week een verschrikkelijke pot neergelegd tegen Rangers, blessures komen erbij, en plots is alles weer ruk. En dan zien we plots weer vooral de positieve punten van de concurrentie (een beetje uit angst?).
shevchenko
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Petrovic schreef op 28 augustus 2022 om 08:33:
En dan heeft het ook nog te maken met het sentiment rondom ons zelf. Deze week een verschrikkelijke pot neergelegd tegen Rangers, blessures komen erbij, en plots is alles weer ruk. En dan zien we plots weer vooral de positieve punten van de concurrentie (een beetje uit angst?).
Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Noord - PR
Forumreacties: 325
Reg.: 25 oktober 2012
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 28 augustus 2022 om 09:38:
open/sluit de onderstaande quote:Petrovic schreef op 28 augustus 2022 om 08:33:
Helemaal mee eens. Woensdagmiddag was iedereen nog vol vertrouwen en goede moed. Woensdagavond zat iedereen in de put. De een kruipt er sneller uit dan de ander.
Niets zo opportunistisch als voetbal. En het prettige is, dat werkt ook de andere kant op. Als Ajax vanmiddag verliest in de Galgenwaard, Antony wordt niet verkocht en vlucht naar Brazilië, dat ziet de wereld er ineens weer heel anders uit.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Obelix
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 65
Reg.: 23 mei 2022
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 15 september 2022 om 20:47:
6-0 tegen de nummer 3 van Oostenrijk. Die zullen met vertrouwen afreizen naar Eindhoven. Het wordt tijd dat we ze weer eens een pak slaag geven. Waar kan ik tekenen voor 10-0?
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 324
Reg.: 16 juni 2013
Ik laat me graag verrassen, maar heb de afgelopen weken geen enkele indicatie gezien die me vertrouwen geeft op een goede afloop van de wedstrijd tegen Feyenoord. Slot heeft er in een paar weken tijd al een behoorlijk ogend geheel van gemaakt…..
Die spits kan trouwens een aardig potje ballen. Die heeft een Kezman-achtig torinstinct
Dit bericht is gewijzigd op 15 september 2022, 22:47:11.
Johntejong
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 53
Reg.: 9 september 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
Met het budget van Feijenoord zijn ze er toch in geslaagd een heel aardige ploeg neer te zetten. Slot komt op mij over als een prima trainer. Giminez was in mijn ogen een prima alternatief geweest voor Ruud. De 6-0 tegen Sturm is gewoon een goede uitslag. Ik teken op voorhand voor een gelijkspel.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
Typisch een wedstrijd op zich die alle kanten op kan. Ze werden vorige week door Lazio overlopen, die gisteren lieten zien geen wonderploeg te zijn door enorm klop te krijgen van Midtjylland (5-1).
PSV heeft het de laatste jaren lastig tegen Feyenoord: vaak meer balbezit en optisch overwicht maar aan het eind van de wedstrijd 0 of 1 punt(en).
Feyenoord heeft geen wonderploeg, maar het is vooral de huidige vorm van PSV die zorgen baart.
PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord