Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 ... 179 180 181 182 183

Overigens vind ik de reactie van Brobbey na de oerwoudgeluiden in Utrecht wel sterk. Als Ajax van het veld gestapt was had ik er ook het volste begrip voor gehad. Zelfs spelers van Ajax hoor je niet zo te bejegenen; slaat echt nergens op.

 

+2/-0

https://www.telegraaf.nl/sport/335045273/ajax-akkoord-met-sao-paulo-over-antonylink

Als dit bericht van toen klopt hebben ze 29M betaalt destijds incl bonussen.

Bij een verkoop van 100M zou dat 70M winst zijn. Doorverkoop percentage dat Sao Paolo afgedwongen heeft is 20% vd winst. Dat is 14M dat ze nog eens moeten afstaan.

100-14-29= 57M overhouden. Als je het zo bekijkt zit je met 50M voor Gakpo niet ver onder het bedrag wat Ajax overhoud na aftrek van alle kosten en investeringen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

michelos schreef op 29 augustus 2022 om 14:39:

https://www.telegraaf.nl/sport/335045273/ajax-akkoord-met-sao-paulo-over-antonylink

Als dit bericht van toen klopt hebben ze 29M betaalt destijds incl bonussen.

Bij een verkoop van 100M zou dat 70M winst zijn. Doorverkoop percentage dat Sao Paolo afgedwongen heeft is 20% vd winst. Dat is 14M dat ze nog eens moeten afstaan.

100-14-29= 57M overhouden. Als je het zo bekijkt zit je met 50M voor Gakpo niet ver onder het bedrag wat Ajax overhoud na aftrek van alle kosten en investeringen.



Dat was inclusief 7 miljoen om het doorverkooppercentage wat ze bij die Neres hadden af te kopen. Achteraf een flinke misser, aangezien ze hem voor veel minder verkocht hebben dan de boden die ze in het begin kregen.

Zelf hebben ze gecommuniceerd dat inclusief bonussen de transfersom 21,75 miljoen is. Geen idee of die bonussen allemaal gehaald zijn (neem aan van wel). Ajax moet overigens ook nog 4% van de transfersom afstaan als solidariteitsbijdrage.

 

+1/-0

Haha humor, hoor net van n ajaxfan dat ajaks n bod wil uitbrengen op Xavi Simons ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVeldhoven42 schreef op 29 augustus 2022 om 21:17:

Haha humor, hoor net van n ajaxfan dat ajaks n bod wil uitbrengen op Xavi Simons ;)


Als ze die 100 miljoen naar ons overmaken is dat prima!

 

+1/-0

Bij Rondo werd net gemeld dat Ajax zelf maar ongeveer 55 miljoen overhoudt. De rest moeten ze afstaan aan zijn oude club en aan derde partijen.

 

+1/-0

Alfred Schreuder heeft een update over Mohamed Ihattaren gegeven. De middenvelder annex buitenspeler van Ajax hoeft er niet op te rekenen dat hij spoedig zijn rentree in de hoofdmacht maakt.

Ihattaren speelde twee oefenwedstrijden in de voorbereiding, maar raakte daarna uit beeld. Hij zou banden hebben met het criminele milieu en traint individueel. "Of hij weer kan aansluiten? Voorlopig nog niet", stelt Schreuder in het Ziggo-programma Rondo. "Er is niet zoveel nieuws te melden. Het ligt nu bij de club en Mo. Naar wat ik begrepen heb, is er deze week weer een gesprek."

Ajax moet op korte termijn de lijst met namen voor de Champions League-groepsfase indienen. "Ik denk niet dat hij wordt ingeschreven voor de Champions League", aldus Schreuder over Ihattaren. "Of ik teleurgesteld ben? Ja. Hij deed het heel goed in de voorbereiding. Het was mooi om te zien hoe hij groeide. Ik denk dat we allemaal teleurgesteld zijn. Hijzelf ook."

 

+1/-0

RvC van 020 houdt de aankoop van Ocampos tegen.
Dat scheelt weer blessures voor onze spelers in de onderlinge duels waarbij niet wordt opgetreden door scheids/VAR.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 31 augustus 2022 om 09:10:

RvC van 020 houdt de aankoop van Ocampos tegen.
Dat scheelt weer blessures voor onze spelers in de onderlinge duels waarbij niet wordt opgetreden door scheids/VAR.



Dat scheelt inderdaad een slok op een borrel! Nu blijven we vast gevrijwaard van blessures. Oh nee, die hadden we toch al wel....

Snel met hulp van Luuk deze jongen binnen halen als vervanger van Gakpo.

 

+1/-0

Lijkt me inderdaad een heel realistische transfer als ze het bij Ajax onverantwoord vinden nadat ze 100 miljoen voor een speler krijgen dat PSV hem wel kan halen als Gakpo eventueel voor 50 miljoen vertrekt :denk Los van het feit dat hij bij PSV geen CL zou spelen en hij qua salaris minder zou kunnen krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 31 augustus 2022 om 10:15:

Lijkt me inderdaad een heel realistische transfer als ze het bij Ajax onverantwoord vinden nadat ze 100 miljoen voor een speler krijgen dat PSV hem wel kan halen als Gakpo eventueel voor 50 miljoen vertrekt :denk Los van het feit dat hij bij PSV geen CL zou spelen en hij qua salaris minder zou kunnen krijgen.



100 miljoen krijgen en overhouden zijn ook twee verschillende dingen. In december is er een WK, iedere week een hele wedstrijd spelen zou voor hem beter uitkomen dan de "30 minuten" bij Sevilla. Salaris zal waarschijnlijk inderdaad wel een probleempje worden :ja

 

+1/-0

Kijkend naar hoe het er in amsterdam toegaat ben ik toch wel weer heel tevreden met mn clubje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 01 september 2022 om 22:16:

Kijkend naar hoe het er in amsterdam toegaat ben ik toch wel weer heel tevreden met mn clubje.



Ik lees zelfs op het Ajax forum dat men zich afvraagt hoe het komt dat hun spelers muiten, terwijl de onze gewoon doorspelen en wedstrijden beslissen..

Wij hebben een mooie(re) club.. (alleen jammer dat zij zoveel meer geld vangen)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 01 september 2022 om 22:26:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 01 september 2022 om 22:16:

Kijkend naar hoe het er in amsterdam toegaat ben ik toch wel weer heel tevreden met mn clubje.



Ik lees zelfs op het Ajax forum dat men zich afvraagt hoe het komt dat hun spelers muiten, terwijl de onze gewoon doorspelen en wedstrijden beslissen..

Wij hebben een mooie(re) club.. (alleen jammer dat zij zoveel meer geld vangen)



Lees jij het ajaxforum ? ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 01 september 2022 om 22:27:

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 01 september 2022 om 22:26:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 01 september 2022 om 22:16:

Kijkend naar hoe het er in amsterdam toegaat ben ik toch wel weer heel tevreden met mn clubje.



Ik lees zelfs op het Ajax forum dat men zich afvraagt hoe het komt dat hun spelers muiten, terwijl de onze gewoon doorspelen en wedstrijden beslissen..

Wij hebben een mooie(re) club.. (alleen jammer dat zij zoveel meer geld vangen)



Lees jij het ajaxforum ? ;)



Bron van Leedvermaak 😂

 

+2/-1

Ik had toch liever CL voetbal en 200 miljoen aan uitgaande transfers gehad. Neem ik die 3 muiters op de koop toe.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 september 2022 om 03:49:

Ik had toch liever CL voetbal en 200 miljoen aan uitgaande transfers gehad. Neem ik die 3 muiters op de koop toe.




Dat kan hoor, lekker voor Ajax worden.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 september 2022 om 03:49:

Ik had toch liever CL voetbal en 200 miljoen aan uitgaande transfers gehad. Neem ik die 3 muiters op de koop toe.



Beide waren zeer welkom geweest

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 02 september 2022 om 10:45:


Beide waren zeer welkom geweest



Pas op wat je zegt hè. Straks word jij ook door Klompje naar Amsterdam gestuurd ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 02 september 2022 om 10:45:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 september 2022 om 03:49:

Ik had toch liever CL voetbal en 200 miljoen aan uitgaande transfers gehad. Neem ik die 3 muiters op de koop toe.



Beide waren zeer welkom geweest




Ok. Hypothetisch. Je vangt 200 miljoen en je bent niet alleen Sangaré en Gakpo kwijt maar ook Veerman, Obispo en Mauro. Wat ga je doen met dat geld in de CL?

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax