Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 09 november 2022 om 20:41:

Vitesse scoort, en niet Cocu of Manhoef komt in beeld, maar de camera meteen op Sjaak en co.



Vond die grijns van die man naast hem wel mooi.

 

+2/-0

Kijk dat Ajax dan constant hopen op goedkope pingels. Wat is dat in rap tempo een kansloze club geworden zeg, plotseling zien ze Mo v2 met Sneijder als grote verlosser. Hahahahah

 

+1/-0

Dat gaat de goeie kant op daar in Duivendrecht. Lesje counteren van onze Philip Cocu - hopelijk houden ze het dicht daar achterin.

 

+1/-0

Vreemd volk daar, maandenlang zeiken op schreuder dat hij blind en tadic de hand boven het hoofd houdt en te laf is om ze te wisselen. Dan zet hij blind een keer op de bank en wordt deze als hij invalt toegezongen door het publiek.... Wat willen ze nou ?

 

+1/-0

Na woensdag zijn we weer koploper zeiden ze. Hhhhh

 

+2/-0

Wat een kans op de 2-3 voor vitesse pfff. Vraag me af of Cocu niet te snel gewisseld heeft. Waarschijnlijk straks weer ruime blessuretijd, ajax heeft immers nog een goal nodig


Edit : 8 minuten ???? hoe is het in hemelsnaam mogelijk, zelfs de ESPN verslaggever begrijpt het niet

 

+2/-0

Hahahaha 8 minuten blessuretijd - WTF!

 

+2/-0

Het is allemaal een complot :ja

 

+1/-1

8 Minuten! Kom op hé, probeer dan nog iets van schijn op te houden. Dit voelt bijna als een provocatie.

 

+1/-0

Ongekend, wat een competitievervalsing met de blessuretijd.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psver2012 schreef op 09 november 2022 om 21:53:

Ongekend, wat een competitievervalsing met de blessuretijd.



Het heeft ze alleen nog niets opgeleverd :pul .

 

+1/-0

Gelukkig heeft die 8 minuten blessuretijd niets uitgehaald.

Nu zaak om as zaterdag gewoon de 3 punten te pakken tegen AZ. Dan kan het nog wel eens een leuk seizoen gaan worden!

 

+1/-0

Komend weekend wellicht +10 proberen. Kijken of ‘t ze dan wel lukt. ;-)

 

+1/-0

Zelfs met die extragraties acht minuten uit Zeist lukt het ze niet, stelletje prutsers. :D
Tis jammer dat Fitas niet heeft gewonnen, maar ik teken voor de 2-2.

Wij staan bovenaan!

 

+1/-0

Heel blij met dit puntverlies. Zat ook wat mazzel bij ;)

Die 8 minuten blessuretijd was natuurlijk walgelijk. Zonder VAR en weinig wisselmomenten voelt het alsof Ajax die minuten krijgt omdat ze niet voor staan. Vanmiddag vroeg er nog iemand of er statistieken van waren. Lijkt me interessant om uit te zoeken. Dat die scheidsrechter vervolgens na 8 minuten en 10 seconden ajax nog een aanval gunt maakte het compleet.

Iets anders. Ajax kreeg vlak voor de 2-2 een ingooi waar het er sterk op leek dat die bal helemaal niet uit was. Iemand dat moment gezien?

 

+1/-0

7 minuutjes hier, 8 minuutjes daar en het levert ze niks op. Wie gaat als eerste de magische grens van 10 minuten doorbreken?

Of misschien moet Ajax kunnen beslissen over de wissels van de tegenstander.🤔

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 09 november 2022 om 21:49:

8 Minuten! Kom op hé, probeer dan nog iets van schijn op te houden. Dit voelt bijna als een provocatie.



Volgens mij dacht die 4e man dat nummer 8 eruit moest. Dus het verkeerde cijfer bij het verkeerde moment. En later pas zijn fout in zag.

Ik kan het anders niet verklaren. 8 minuten. Bizar. Wel lekker dat ze dan in de 7e minuut nog op de paal schieten.
Aan ons om zaterdag dat cadeautje uit te pakken. Zal nog lastig zat worden.
En dan moeten zij nog maar winnen van Emmen...

 

+2/-0

forumillustratie

 

+9/-0

8 minuten 😂😂😂

Welke goede oude bekende zei ook alweer "give ze cup to zem today" ??

De man werd voor gek verklaard maar had natuurlijk compleet gelijk...

Lekker dit!! 💪

 

+4/-0

Prachtig Cocu. Even blij zijn en alle focus in Eindhoven op AZ. Kan Ajax zijn borst nat maken voor Emmen op kunstgras.
Mijn avond kan niet meer stuk. Alleen de stand gevolgd, er kwam maar geen ES boven te staan. Alleen +1 t/m +9 zelfs. Maar gelukkig bleef de 2-2 staan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax