Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 ... 183 184 185 186 187

Kijken of ik het nu snap, staat nu 2-3 na 82 minuten.

Bij 90 minuten :

(stand nog steeds 2-3/ 2-4) 2 a 3 minuten blessuretijd
(stand 3-3) 8 minuten blessuretijd
(stand 4-3) 10 minuten blessuretijd

Ben benieuwd of ik het doorheb :)

 

+2/-0

Klote wk ook. Die hadden van mij een paar potjes mogen aanmodderen tot de winterstop. Wel jammer dat we met 3-3 niet gaan zien wat de blessuretijd gaat zijn als ie niet te lang moet zijn voor Ajax..

 

+2/-0

Pasveer heeft duidelijk de gewenste WK vorm te pakken :)

 

+2/-0

Lekker weer …. Stelletje prutsers! En daarvan moet de helft mee naar het WK?? Goede keuze Louis … :\(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 12 november 2022 om 20:26:

Kijken of ik het nu snap, staat nu 2-3 na 82 minuten.

Bij 90 minuten :

(stand nog steeds 2-3/ 2-4) 2 a 3 minuten blessuretijd
(stand 3-3) 8 minuten blessuretijd
(stand 4-3) 10 minuten blessuretijd

Ben benieuwd of ik het doorheb :)



Uiteindelijk maar 4 minuten om dat ene puntje te redden voor ze..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 12 november 2022 om 20:45:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 12 november 2022 om 20:26:

Kijken of ik het nu snap, staat nu 2-3 na 82 minuten.

Bij 90 minuten :

(stand nog steeds 2-3/ 2-4) 2 a 3 minuten blessuretijd
(stand 3-3) 8 minuten blessuretijd
(stand 4-3) 10 minuten blessuretijd

Ben benieuwd of ik het doorheb :)



Uiteindelijk maar 4 minuten om dat ene puntje te redden voor ze..



ja dit was opeens een andere situatie he, Emmen was in de winnning mood, kans was groter dat Emmen ging scoren dan dat ajaks nog een doelpunt zou maken.

 

+2/-0

Bergwijn gooit Schreuder echt op schandalige wijze voor de bus.

 

+1/-0

op zich dan wel weer knap dat je ons kunt passeren door gelijk te spelen tegen Emmen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 12 november 2022 om 23:38:

op zich dan wel weer knap dat je ons kunt passeren door gelijk te spelen tegen Emmen



Tja, uiteindelijk geldt voor ons, zoals de Bee Gees ooit zongen:
But I didn't see
That the joke was on me

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 12 november 2022 om 22:03:

Bergwijn gooit Schreuder echt op schandalige wijze voor de bus.


Was Bergwijn bij ons ook al zo onsympathiek?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 13 november 2022 om 16:37:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 12 november 2022 om 22:03:

Bergwijn gooit Schreuder echt op schandalige wijze voor de bus.


Was Bergwijn bij ons ook al zo onsympathiek?



Ik weet het niet goed meer. Hij was een jong jochie, en die zijn altijd sympathiek. Maar met zijn vertrek naar Spurs en de manier waarop ging er wel wat lol af.

 

+1/-0

Bergwijn was altijd al een beetje een inhoudsloze drol zonder zelfkritiek.

 

+3/-0

Ik herinner me van Bergwijn vooral nog 4 a 5 beslissende momenten waarop hij gigantische kansen om zeep hielp. Waaronder een heeele dure in blessuretijd in de Gelredome bij een 3-3 stand. Bij een overwinning daar hadden we de titelkansen in eigen hand gehouden voor de laatste paar wedstrijdjes in 2019, maar door dat gelijkspel nam Ajax de kop over en werden ze een paar weken later kampioen.

Natuurlijk, Bergwijn was talentvol en liet ook wel eens goede dingen zien. Die goal die hij zaterdag maakte was ook magnifiek. Maar uiteindelijk is PSV niet veel beter / slechter gaan draaien na het vertrek van Bergwijn en dat is toch ook wel een teken aan de wand.

 

+1/-0

Bergwijn is een klojo ja, maar toch vond ik het wel passend dat hij stiksjaggie was na het puntenverlies. Beter dan dat gezwam van teleurgesteld, nachtje slapen en dan fijn naar Oranje pfff.

 

+1/-0

Het grote probleem met Bergwijn is dat hij wordt betaald als een dragende speler, een grote meneer, een leider en iemand die voorop moet lopen maar dat is alles wat hij niet is. Het is een geniale aanvaller met een sterke fysiek die het van de actie moet hebben. Iemand die je ook rustig 60 minuten niet ziet, die niet met de vuist op tafel slaat, die niet met jonge gasten gaat zitten om ze aan de hand mee te nemen.

Ik vind dat PSV supporters wel een stuk negatiever zijn geworden over hem nadat hij bij Ajax in beeld raakte. Voor hij zijn transfer door drukte (wat voor PSV goud is geweest omdat Gakpo klaar stond) was hij te weinig beslissend maar ik had wel het gevoel dat er nog rek in zat. Als wij Gakpo niet hadden gehad en hij had onder Roger nog een seizoen gespeeld denk ik wel dat hij bij PSV een andere indruk achter had gelaten. In het NL11 zie je gewoon dat het echt een goede speler is maar geen leider.

Ajax zit er wel mooi mee opgescheept. Ze hebben zich versterkt op die ene positie waar ze juist niemand nodig hadden om de basisspeler te kietelen. Want Tadic is wél die leider en grote man in de kleedkamer. Nu heb je twee spelers die uitsluitend goed zijn op 1 positie en zolang er geen geblesseerd raakt moet je de ander 'kwetsen'. En Bergwijn of Tadic verkopen valt ook niet mee want ze hebben zo'n groot salaris dat er maar weinig clubs over zijn die hen kunnen betalen. A toxic pill.

 

+1/-0

Definieer "geniaal"? Dat etiket is echt iets wat ik zelfs in zijn beste wedstrijden bij PSV niet op hem geplakt had.

 

+1/-0

Ik denk dat je moet zeggen: doet af en toe "geniale dingen". Ik vind hem ook te wisselvallig tussen wedstrijden en zelfs binnen een wedstrijd om hem als aanvalsleider / complete speler / geniale voetballer te zien. Dat is vaak het manco van dit type spelers, en met Malen, Lozano en ook Gakpo zijn er nog een aantal die hetzelfde 'probleem' hebben. Al vind ik dat Gakpo zich dit seizoen wel echt meer laat zien dan Bergwijn bij PSV ooit gedaan heeft.

Als ik dit vergelijk met Tadic, die misschien minder snel is en een mindere actie heeft dan deze jongens, dan zie ik in de (oude) Tadic wel een veel completere aanvaller met veel meer waarde voor het team. Datzelfde had Ji-Sung Park in onze hoogtijdagen ook een beetje. Altijd aanspeelbaar, altijd iets goeds doen met de bal. Die "momentenvoetballers" van de laatste jaren scoren met hun acties af en toe een 9.5 maar ze leiden tegelijkertijd veel te vaak veel te makkelijk balverlies waardoor je nooit de druk erop kunt houden.

Dus ja, Bergwijn is in mijn ogen een aanwinst voor Ajax als je kijkt naar wat hij met een bal kán, maar aan de andere kant is hij niet iemand die in het Ajax-spelletje past met continue beweging, gevoel voor positie, oog voor medespelers. En daar hebben ze dan meer dan 30 miljoen voor betaald...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 ... 183 184 185 186 187

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax