Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 179 180 181 182 183

Doet af en toe een geniale actie: heeft af en toe de bal voor zijn goede been liggen en haalt hard en snel uit. Hij heeft geen goede actie om vrij te komen en oogt stijf rechts. Als iemand een klein beetje hindert op zijn rechterbeen maakt hij weinig klaar. Hij heeft geen geweldige actie om ruimte te vinden.

Zijn doelpuntengemiddelde is altijd redelijk laag geweest voor zijn rol. Nu bij Ajax is het nog redelijk hoog. Naar mijn mening is dat te danken aan waardeloos verdedigen in de Eredivisie.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 16 november 2022 om 10:13:

Ik denk dat je moet zeggen: doet af en toe "geniale dingen". Ik vind hem ook te wisselvallig tussen wedstrijden en zelfs binnen een wedstrijd om hem als aanvalsleider / complete speler / geniale voetballer te zien.



Dan nog... Onder geniale dingen versta ik vernuftige passes, onverwachte schoten, slimme looplijnen.... Bergwijn is een speler die veel op snelheid, kracht en (soms) behendigheid doet. Meer "kop naar beneden en gaan" dan "geniaal".

 

+1/-0

Nja wellicht klopt dat wel. Geniaal is het niet als ie 4 mensen voorbij loopt op kracht en snelheid om hem van 20 meter in de kruising te vuren.

 

+1/-0

Ik was een keer echt onder de indruk van hem bij PSV, en dat was toen die solo van eigen helft tegen Excelsior (?). Nu was dat een counter met veel ruimte, maar dat zag er wel gaaf uit.

Verder heb ik mij vaker geërgerd aan zijn slechte afmaken, dan dat ik onder de indruk van hem was.

 

+2/-0

En daar betaalde Ajax 32 miljoen voor met 5 miljoen salaris na 2,5 jaar niet presteren bij de Spurs. En als hij op het WK de huidige vorm blijft aantikken en dan na 1 januari als back-up van Gakpo bij Oranje in een 433 systeem niet meer aan de bak komt dan komt Ajax er nooit meer van af voor hij al die 25 miljoen heeft laten verdampen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 16 november 2022 om 14:09:

Nja wellicht klopt dat wel. Geniaal is het niet als ie 4 mensen voorbij loopt op kracht en snelheid om hem van 20 meter in de kruising te vuren.




Die momenten waren ook de uitzonderlijke momenten van een momentenvoetballer.

 

+1/-0

Ajax gaat weer een paar versterkingen halen in de winter en de stoorzenders in de kleedkamer moeten opzouten.
Gaat weer met geld gesmeten worden daar, want ze zien de bui al hangen.

Aan ons en Feyenoord de taak om ze op plek 3 te krijgen. Dan gaan ze een heel zwaar jaar tegemoet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 17 november 2022 om 10:10:

Ajax gaat weer een paar versterkingen halen in de winter en de stoorzenders in de kleedkamer moeten opzouten.
Gaat weer met geld gesmeten worden daar, want ze zien de bui al hangen.

Aan ons en Feyenoord de taak om ze op plek 3 te krijgen. Dan gaan ze een heel zwaar jaar tegemoet.



Tja, dat is echt een droom scenario hè?! Wij op 1 en Fey op 2 eindigen, nadat Ajaks in de winterstop weer voor een 50 miljoen of zo heeft ingekocht. ;)

Maar ja … wij op 1 eindigen zie ik ook niet snel gebeuren … dan zal er bij ons toch ook iets moeten veranderen, om te beginnen die gemakzucht, en de fouten (kwaliteit) achterin!

Maar terug naar Ajaks … laat ze maar weer lekker flink inkopen … een Ziyech of zo erbij, en het gaat nog meer rommelen …

 

+1/-0

Laten we hopen van niet. Ziyech zou een fantastische aanwinst zijn voor ze.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 20 november 2022 om 11:59:

Laten we hopen van niet. Ziyech zou een fantastische aanwinst zijn voor ze.


Nog een linkspoot die alles naar binnen trekt en sinds maart één goaltje in een oefenwedstrijd scoorde. Gaan ze daar Berguis voor banken?

Beter dat dan dat ze hun zwakke plekken aanpakken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 20 november 2022 om 11:59:

Laten we hopen van niet. Ziyech zou een fantastische aanwinst zijn voor ze.



Ziyech wilt waarschijnlijk niet tot weinig salaris inleveren en dan gaat de RvC er weer voor liggen. Komen ze op de proppen met Ocampos 2.0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 20 november 2022 om 12:17:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 20 november 2022 om 11:59:

Laten we hopen van niet. Ziyech zou een fantastische aanwinst zijn voor ze.


Nog een linkspoot die alles naar binnen trekt en sinds maart één goaltje in een oefenwedstrijd scoorde. Gaan ze daar Berguis voor banken?

Beter dat dan dat ze hun zwakke plekken aanpakken.



Wat 'ie nu doet interesseert me geen reet. Wat hij bij Ajax heeft laten zien wel.

 

+1/-0

Wat dat betreft hopen dat hij het op het WK flink goed blijft doen. Dan kunnen ze hem niet meer betalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 01 december 2022 om 17:41:

Wat dat betreft hopen dat hij het op het WK flink goed blijft doen. Dan kunnen ze hem niet meer betalen.



Kunnen ze sowieso al niet. Zag ergens voorbij komen dat zijn zaakwaarnemer had gezegd dat Ziyech het fijn vindt om waardering te krijgen en dat zou dan een salaris van 11 miljoen per jaar betekenen. Geen enkel persoon binnen Ajax die dat een goed idee vindt.

 

+1/-0

Hij mag weer uit de kast

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 15 december 2022 om 16:12:

Hij mag weer uit de kast

forumillustratie



Is er Ajax-nieuws?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 15 december 2022 om 16:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 15 december 2022 om 16:12:

Hij mag weer uit de kast

forumillustratie



Is er Ajax-nieuws?



Als een speler (Blind) via Twitter aan het klagen is dat er dingen zijn gelekt naar de pers, terwijl het al een publiek geheim was dat Schreuder onder Ten Hag altijd al het lek richting De Telegraaf was... Dan kun je wel invullen wat voor enorme bende het nu weer is :D

 

+2/-0

Ik snap niet zo goed wat Schreuder daarmee denkt te winnen, maar hij doet maar 😅.

 

+1/-0

Mooi ook die supporters die nu Schreuder de schuld geven van het laten gaan Blind, die ijzersterk in de verdediging is …. Pfff
Terwijl ze nog maar enkele weken geleden allemaal eens waren dat hij niks meer kan, en weg moest …

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 15 december 2022 om 20:35:

Mooi ook die supporters die nu Schreuder de schuld geven van het laten gaan Blind, die ijzersterk in de verdediging is …. Pfff
Terwijl ze nog maar enkele weken geleden allemaal eens waren dat hij niks meer kan, en weg moest …


Dat snap ik wel, na dat ijzersterke WK :p.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax