Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 04 april 2024 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 04 april 2024 om 21:01:

Heeft er serieus iemand hier nog aan getwijfeld dan?


...... en komt er ineens heel veel druk op AZ thuis te staan.




Ik hoop dat er na 4 jaar verlies thuis tegen AZ inderdaad wel wat druk opstaat. Maar snap je punt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 04 april 2024 om 20:56:

Eerlijk is eerlijk, ik heb alleen de laatste 10 minuten (officiele) dus 24 minuten gekeken, heeft het spel echt zoveel stil gelegen dat de 10 minuten enigszins te verdedigen waren ?



Nee.
In de eerste helft waren er ook al 6 minuten extra tijd, wat echt al uitzonderlijk veel is. Een totaal van 20 minuten erbij is wel echt bizar veel en wel heel veel toeval dat het net weer die ene club betreft. Gebeurt denk ik ook omdat Slot 90 minuten lang tegen de 4e official bezig is geweest; daar mag best wel wat meer aandacht voor zijn vanuit de media want dit ging echt te ver.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 05 april 2024 om 09:38:

[...]
Gebeurt denk ik ook omdat Slot 90 minuten lang tegen de 4e official bezig is geweest; daar mag best wel wat meer aandacht voor zijn vanuit de media want dit ging echt te ver.


Dat viel mij ook al op. Die staat gewoon de hele wedstrijd met die 4e official te buurten om hem te beïnvloeden. Vanuit Slot gezien snap ik dat, maar ik snap niet dat zo'n 4e official dat laat gebeuren. Op een gegeven moment is het gewoon klaar. Loop weg en laat die jankerd lekker tegen zichzelf zeuren. Dit was echt gênant en verre van sportief.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 05 april 2024 om 10:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 05 april 2024 om 09:38:

[...]
Gebeurt denk ik ook omdat Slot 90 minuten lang tegen de 4e official bezig is geweest; daar mag best wel wat meer aandacht voor zijn vanuit de media want dit ging echt te ver.


Dat viel mij ook al op. Die staat gewoon de hele wedstrijd met die 4e official te buurten om hem te beïnvloeden. Vanuit Slot gezien snap ik dat, maar ik snap niet dat zo'n 4e official dat laat gebeuren. Op een gegeven moment is het gewoon klaar. Loop weg en laat die jankerd lekker tegen zichzelf zeuren. Dit was echt gênant en verre van sportief.



Nou dat dus inderdaad, dat Slot dat doet en zo probeert wat invloed te hebben, niet echt sportief, maar dat hij het probeert, soit. Maar dat de vierde man niet na een minuut of wat eens zegt dat het welletjes is en dat Slot zich best wat minder tot hem mag richten, dat snap ik niet. Continue geouwehoer tegen de leiding is volgens mij sowieso ook niet eens toegestaan.

 

+1/-0

Gaat lekker daar …
En dan gaan er waarschijnlijk nog een paar spelers weg?
Ik snap trouwens niet dat er club is die een 25-30 miljoen voor die Gimenez wil betalen … of die Stengs, is toch ook geen topper …

 

+1/-0

Wel lekker hoor. Is toch de grootste concurrent voor de titel.

 

+2/-0

Dat Feyenoord loopt voor geen meter. Ik vind dat er tov Slot een stuk minder structuur te zien is. Minder teamgeest.
Ondanks ze eigenlijk alleen Wieffer zijn verloren, vond ik het vorig jaar veel meer eenheid uitstralen. Dat vond ik juist het sterke van Feyenoord. In mijn ogen niet de beste voetballers, maar wel een eenheid die precies van elkaar weet wat hun taken zijn.

Dat vind ik wel echt het grootste verschil met het elftal onder Priske. Hier zie ik dit namelijk helemaal niet meer terug.

 

+1/-0

Altijd lekker als de concurrentie al flink punten morst, zonder dat er echt een direct aanwijsbare aanleiding voor is. Nu is Sparta-uit natuurlijk wel een ander potje dan Almere-uit, maar toch... een kampioenskandidaat moet ook op het Kasteel gewoon winnen.

Ook voor Feyenoord een spannend weekje. Wat gebeurt er met Gimenez, Hancko en Geertruida? En wie worden er nog gehaald?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 26 augustus 2024 om 20:26:

Altijd lekker als de concurrentie al flink punten morst, zonder dat er echt een direct aanwijsbare aanleiding voor is. Nu is Sparta-uit natuurlijk wel een ander potje dan Almere-uit, maar toch... een kampioenskandidaat moet ook op het Kasteel gewoon winnen.

Ook voor Feyenoord een spannend weekje. Wat gebeurt er met Gimenez, Hancko en Geertruida? En wie worden er nog gehaald?



Nou dat, plus zondag een pittig potje voor de boeg, dat zomaar eens nogmaals puntenverlies op zou kunnen leveren. Mochten wij zondag van de Eagles winnen staan ze in dat geval al op minstens zes punten achterstand.

 

+1/-0

En dan een Gimenez die de club hoofdpijn bezorgd …
Is Feyenoord al weken lang flink de prijs aan het opdrijven… zijn de clubs eindelijk akkoord, wil meneer niet naar die club …
Nu zitten ze dus met 1 aanvaller teveel … en de nrs 2 en 3 beginnen nu al te morren …
Daarbij wilden ze nog wat aankopen doen, maar hadden ze naar mijn mening toch gerekend op de verkoop van een Gimenez (of Geertruida, die tot nu toe ook lekker blijft zitten).

 

+1/-0

Tja.. moet je CL inruilen voor de PL?

Je speelt dan wel meerdere werdstrijden op top (CL) niveau dan dat je bij Feyenoord dit jaar in de CL gaat doen.
Onderstaande kom je dan zomaar minstens 2x tegen :)

Manchester City
Arsenal
Liverpool
Aston Villa
Tottenham
Chelsea
Newcastle
Man Utd

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 27 augustus 2024 om 08:24:

Tja.. moet je CL inruilen voor de PL?

Je speelt dan wel meerdere werdstrijden op top (CL) niveau dan dat je bij Feyenoord dit jaar in de CL gaat doen.
Onderstaande kom je dan zomaar minstens 2x tegen :)

Manchester City
Arsenal
Liverpool
Aston Villa
Tottenham
Chelsea
Newcastle
Man Utd



100% mee eens. Je speelt in de PL veel meer topwedstrijden dan dat je in de combinatie Eredivisie/ CL speelt. Dus CL is een mooi argument voor sommige spelers, maar in de grote competities speel je bijna elke week CL.

 

+2/-0

Ik zeg vlug Santi verkopen en Wout voor de neus van Ajax wegkapen.. (vind Wout veel meer een Feyenoord speler dan een Ajax speler overigens).
Leuren en sleuren.. veel op basis van inzet..

 

+1/-0

Toch jammer dat Feyenoord nu al af lijkt te haken. Dat biedt weer perspectief voor Ajax op een CL plek. Ik had liever gezien dat zij nog een jaartje op een lager niveau Europees voetbal zouden spelen, zodat de financien nog verder afnemen. Nu is het hopen op een AZ of Twente maar die zie ik ook niet het hele seizoen constant blijven.

 

+1/-0

Alhoewel we niet in de beurs van de Rotterdammers kunnen kijken kunnen we ook niet ontkennen dat er slecht beleid wordt gevoerd door die ten Kloese(?)
Alles wat er nu staat is voornamelijk middelmaat en dat juist op een moment dat het er om gaat bij de beste twee te eindigen voor de ozo belangrijke geldpot en in de wetenschap dat het bij hun grote rivaal uit Amsterdam ook allerminst soepel verloopt.
Ik vind dat er slecht is geanticipeerd op deze ontwikkeling.
Hopelijk kan Twente hiervan profiteren.

 

+1/-0

Dat Feyenoord niet de hoofdprijs voor bepaalde spelers wil betalen vind ik niet perse slecht beleid. Als de vraagprijs van een speler zijn marktwaarde fors overstijgt is het verstandiger je geld op zak te houden. Wel is het natuurlijk belangrijk dat als je met name talenten koopt je een technische staf hebt die spelers beter maakt. Dat zullen ze in Rotterdam nog moeten bewijzen en heeft bovendien tijd nodig.

 

+1/-0

Hier hoeven we voorlopig niet naar om te kijken. Eens kijken hoe we het straks gaan doen tegen de betere teams. Als de vorm dan een beetje komt, dan is er eigenlijk geen ploeg die een gevaar kan vormen.

 

+1/-0

Willem2 - Sparta - Nec - Groningen zijn toch niet de tegenstanders waarvan je op voorhand verwacht had 8 punten te laten liggen..

 

+1/-0

Is niet veel meer van over... Priske weet het daar goed af te breken in een paar maanden

 

+1/-0

maar zij winnen wel...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord