Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 199 pagina's: 1 2 3 4 ... 194 195 196 197 198 199

Bewuste handsbal van Woutje ook geen tweede geel blijkbaar??

+2/-0

Prima middag in Alkmaar! :D

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 08 december 2024 om 16:07:

Prima middag in Alkmaar! :D

Wacht nog effe🤔

+2/-0

Gaat nog spannend worden idd....

+1/-0

Typisch he, die Godts is in een maand terug van een hamstring blessure. Bij ons duurt dat twee maanden🤔

+1/-0

Hendrikus schreef op 08 december 2024 om 16:00:

Bewuste handsbal van Woutje ook geen tweede geel blijkbaar??

Onbegrijpelijk he!?
Scheids was ook niet echt anti ajax …

+1/-0

Hendrikus schreef op 08 december 2024 om 16:15:

Typisch he, die Godts is in een maand terug van een hamstring blessure. Bij ons duurt dat twee maanden🤔

Godenzonen helen sneller denk ik :). Of het ging bij ons om scheurtjes en bij hem om een kleine verrekking ? Weghorst had gewoon rood moeten hebben, net als Gaaij. Weghorst had die overtreding en daarna die handsbal. Maar werd gespaard. Maar misschien maar beter, ik zie ze liever met Weghorst starten, brobbey krijgt altijd alles mee.

Wel genoten van Bommel jr. Hoop dat we die ooit nog eens in ons shirt zien.

+2/-0

Wel schattig om al die subtoppers bezig te zien.

+1/-0

Als ik die Farioli hoor praten, dan krijg ik bijna medelijden met de fans …. hij was gewoon trots op z’n spelers. 😂
Maar van mij mogen ze die vent nog heeeel lang houden! 🤣😛

+3/-0

Ik begrijp nu toch dat godts een scheurtje in zijn hamstring had, dat zei hij zelf. Dan is hij inderdaad wel heel snel terug.

+1/-0

Kleine1 schreef op 08 december 2024 om 16:48:

Als ik die Farioli hoor praten, dan krijg ik bijna medelijden met de fans …. hij was gewoon trots op z’n spelers. 😂
Maar van mij mogen ze die vent nog heeeel lang houden! 🤣😛

Roger Schmidt werd vaak belachelijk gemaakt met al dat rouleren,nu doen steeds meer trainers dat waarbij Farioli net zo veel rouleert als het draaiende deeg van een pizzamaker.
Het maakt het weekend goed en nu al zin in de komende werkweek,misschien de ajax-collega"s is op pizza trakteren.

+2/-0

Met een surplus aan kwaliteit kan je wel rouleren, zeker in de Eredivisie. Probleem is alleen dat Ajax niet meer de selectie van weleer heeft en er gewoon heel veel middelmaat tussen zit. Enfin, ik had wel verwacht dat ze punten zouden gaan verspelen, maar het is wel lekker. Neemt toch wat druk weg. Nu vol de focus op aanstaande dinsdag. Uitwedstrijd tegen Heerenveen mag normaal gesproken geen problemen opleveren. Dan mag je een hoop reserves speeltijd geven in de beker, samen met wellicht wat minuten voor iemand als bijvoorbeeld Schouten. En dan nog 1x knallen in eigen huis tegen Feyenoord.

+3/-0

Voetballend loop er op het middenveld van Ajax nul creativiteit rond. Dan kun je met het nodige geluk nog wel potjes winnen omdat er altijd wel een bal goed valt, maar je gaat gewoon de nodige punten verspelen als het een keer niet mee zit. Verder valt het me op dat, waar Farioli begonnen was met de achterkant dicht te timmeren, het nu weer zo lek als een mandje is: er klopt van het druk zetten en de restverdediging helemaal niks meer.
Prima dus - houden zo. ;)

+1/-0

Heerlijk, 9 punten voorsprong op Ajax. Nog niet zo lang geleden verloren we (terecht maar onnodig) in de Arena en kwamen ze virtueel op 2 punten. Dat ze vervolgens in de 3 resterende 'topwedstrijden' 7 punten verspelen, komt dus zeker niet slecht uit.

Waar PSV na die wedstrijd in Amsterdam de schwung gevonden lijkt te hebben, piept en kraakt het in Amsterdam weer net als vorig jaar. Gisteren ook gewoon een terechte nederlaag in Alkmaar.

Moet je indenken hoe de stand in de eredivisie eruit had gezien als we geen off-day hadden gehad in Amsterdam...

+1/-0

Als je het tot de winterstop bij die ene offday kunt houden heb je het gewoon uitstekend gedaan.

+1/-0

Ergens wel apart, bijna na enkele wedstrijd is Bosz aan het mopperen (ok laatste 2 potjes niet) en dat Italiaanse springkonijn geeft zijn team gewoon complimenten en is trots op ze na een baggerpartij.

Als je Fabiola trouwens steeds zo druk te keer ziet gaan en ziet rennen snap ik trouwens prima dat zijn vrouw hem liever niet bij de bevalling heeft, scheelt een hoop onrust.

+5/-0

PSVRijnwoude schreef op 09 december 2024 om 13:39:

Als je Fabiola trouwens steeds zo druk te keer ziet gaan en ziet rennen snap ik trouwens prima dat zijn vrouw hem liever niet bij de bevalling heeft, scheelt een hoop onrust.

:D Comment van de dag :D

+1/-0

Uitleg van Nijhuis over handsbal Weghorst:
Nijhuis legt vervolgens uit hoe de regels in elkaar zitten. "Volgens mij schampt hij de bal met het hoofd. Dan is het via het hoofd op de bal. Dan kan het nooit opzet zijn. Dus ik vind dit absoluut geen tweede gele kaart."

Onbegrijpelijk toch hoe die scheidsrechters er een verhaal omheen lullen, om het gelijk aan hun zijde te krijgen, en om Ajax te helpen ....

+2/-0

Kleine1 schreef op 10 december 2024 om 10:18:

Uitleg van Nijhuis over handsbal Weghorst:
Nijhuis legt vervolgens uit hoe de regels in elkaar zitten. "Volgens mij schampt hij de bal met het hoofd. Dan is het via het hoofd op de bal. Dan kan het nooit opzet zijn. Dus ik vind dit absoluut geen tweede gele kaart."

Onbegrijpelijk toch hoe die scheidsrechters er een verhaal omheen lullen, om het gelijk aan hun zijde te krijgen, en om Ajax te helpen ....

Maar is het dan nog wel hands, als de bal via een lichaamsdeel op je hand komt?

+1/-0

De hele wereld blijft toch tegen ze. Tegen AZ een zuivere kopgoal van Brobbey afgekeurd (dat de keeper al niks meer deed vanwege het fluitsignaal doet er niet toe, hij was onhoudbaar). En nu weer geen penalty. Wat een onrecht.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 199 pagina's: 1 2 3 4 ... 194 195 196 197 198 199

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax