Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 214 pagina's: 1 2 3 4 ... 208 209 210 211 212 213 214

En natuurlijk 11 minuten blessuretijd erbij ofzo

+1/-0

Ongelofelijk die scheids weer. In de verste verte geen rode kaart voor AZ.
Nog meer walging richting Duivendrecht

+1/-0

Oh nee Martens Indi, die gaat voorde penalty🤔

+1/-0

5 minuten. Opvallend.

+1/-0

Zal toch wel een wedstrijdje zonder publiek worden met al dat vuurwerk??

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 16 maart 2025 om 18:51:

Zal toch wel een wedstrijdje zonder publiek worden met al dat vuurwerk??

Natuurlijk niet.. waarschuwing of boete.. we hebben het over Ajax

+1/-0

Oké zes puntjes nog, we leven nog👍

+1/-0

Kan een belangrijk puntje zijn voor ze. Maar goed, als er al niet gepresteerd moest worden over 2 weken, zorg dat ze d'r krachtvoer hebben gevreten voor die wedstrijd.

+1/-0

2-2 na hulp uit verwachte hoek (belachelijke tweede gele kaart en de manier waarop hij hem trok leek hij maar al te blij het te kunnen doen, nadat hij op het matje werd geroepen door de VAR voor een overtreding waar ik op mijn telefoonschermpje kon zien dat het best wel rood zou mogen zijn) en hulp uit onverwachte hoek (Owusu Oduro?).

Gelukkig is ons doelsaldo veel beter en is dat na 30 maart nog eens een heel stuk extra beker. Zaak voor ons om het wankele Ajax het zetje over de rand te geven. Die gaan denk ik echt breken als we ze op 3 punten zetten!

+1/-0

Dit puntje is genoeg voor ze ben ik bang. Dit zooitje zet je natuurlijk wel gewoon op 3 punten 30 maart want voetballen kennen ze niet. Ongekend wat zijn die slecht zeg. Zonder zeister hulp zou ik niet gek staan te kijken als het een dikke overwinning wordt voor ons. Maarja, wat dan ?

+1/-0

Is in ieder geval die irritante Gaaei geschorst over twee weken.

+1/-0

Dit Ajax weet toch in Nederland resultaat te pakken terwijl het een verschrikkelijke ploeg is. Dit moet je als PSV zijnde in eigen huis heel hard moeten afstraffen. Op 3 punten zetten en zelf ook blijven presteren. Dit Ajax is een ongekende hork van een ploeg. Niet het Ajax wat we kennen.

+1/-0

Tis iedere week hetzelfde. Waardeloos voetbal en als het echt nodig is helpt Zeist een handje (voor de zoveelste keer dit seizoen).

+1/-0

Ik heb even gewacht met mijn reactie, want ik was witheet. Ik mag het hiet niet zeggen ("we moeten naar ons zelf kijken";) maar wat een schandalige arbitrage weer. Bij de 1-1 wordt een duidelijk overtreding gemaakt voor de pass op Gaai. Die tweede geel is gewoon schandalig. Goes en Brobbey zijn continu aan het knokken, maar geen geel. (want dat zou schorsing zijn tegen PSV).

Waarom wordt dat opgefokte gedoe langs de lijn niet aangepakt ? Ook daardoor ontspoort de wedstrijd. Die Fabiola loopt continu min of meer het veld in en blijft gebaren en zeuren. En als Bosz een keertje hoofdschudt langs de lijn is dat wel geel ?

Eerste helft ook bal over zijlijn, ajax wil snel ingooien maar speler van az gaat er beetje voorstaan, meteen drie reserves van ajax erbij die handgebaren van gele kaart maken naar de scheids. vragen om geel is toch zelf geel? Of geldt dat niet voor reserves ?

En dan dat vuurwerk. Zoals bekend hou ik er wel van, van mij moet het mogen. Maar als het dan voor ons niet mag en daardoor supporters niet meemogen naar uitwedstrijden van de KNVB moet hier toch zeker een sanctie op volgen.

Zes punten als ze naar Eindhoven komen, maar ik vraag me af of we wel mogen winnen. Het moge duidelijk zijn dat we behalve ajax ook de scheids tegenover ons hebben.

+2/-0

Wedstrijd alleen op Studio Sport gezien, 2 dingen vallen me op:

- Vermeende overtreding voor de 1-1 van Ajax heb ik niet in herhaling gezien bij de NOS, wel protesterende AZ spelers. En ook 4 herhalingen van de goal, maar niet dat moment. Weet niet of het een overtreding was, maar raar dat dat niet in de herhaling meegenomen is.

- Die oh zo leuke Brobbey en z'n aanstellerij. Het totaalplaatje bij de 2e gele kaart van AZ is om te kotsen. Brobbey rolt 3x om, Farrioli staat al half in het veld zoals de hele bank van Ajax.

toch naar gedrag en weer een naar clubje aan het worden. Dan vergeet ik Henderson nog na die smerige tackel van Gaai, en de rare assistent die eraf moest :B

+1/-0

MATEJA schreef op 16 maart 2025 om 20:48:

Wedstrijd alleen op Studio Sport gezien, 2 dingen vallen me op:

- Vermeende overtreding voor de 1-1 van Ajax heb ik niet in herhaling gezien bij de NOS, wel protesterende AZ spelers. En ook 4 herhalingen van de goal, maar niet dat moment. Weet niet of het een overtreding was, maar raar dat dat niet in de herhaling meegenomen is.

- Die oh zo leuke Brobbey en z'n aanstellerij. Het totaalplaatje bij de 2e gele kaart van AZ is om te kotsen. Brobbey rolt 3x om, Farrioli staat al half in het veld zoals de hele bank van Ajax.

toch naar gedrag en weer een naar clubje aan het worden. Dan vergeet ik Henderson nog na die smerige tackel van Gaai, en de rare assistent die eraf moest :B

Hij wordt gewoon in zijn rug omver gelopen. Ik denk dat ze hem niet terugdraaien omdat ze niet te snel meer willen ingrijpen, maar scheidsie mag daar gewoon voor fluiten hoor.

+1/-0

Die Higler heeft nog nooit van zijn leven zo snel een gele kaart uitgedeeld?? Brobbey was pas met zijn eerste buiteling bezig en toen had Penetra zijn tweede geel al te pakken. Wat een naar pedant mannetje, en dan daarna zeggen dat het een foutje was. Je had ook drie seconden kunnen wachten oetlul.

+2/-0

Na de eerste helft de TV uitgezet. Die 45 minuten krijg ik helaas niet meer terug. Wat een treurnis.
Je vraagt je af wat die assistenten met die batterij aan laptops doen op de bank. Gamen uit verveling lijkt nog het meest voor de hand liggend.

Over twee weken komen we op drie punten en half mei staan wij bovenaan. Dit houdt geen stand. Ook geluk en hulp uit Zeist zijn op enig moment niet meer genoeg.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 16 maart 2025 om 20:32:

Ik heb even gewacht met mijn reactie, want ik was witheet. Ik mag het hiet niet zeggen ("we moeten naar ons zelf kijken";) maar wat een schandalige arbitrage weer. Bij de 1-1 wordt een duidelijk overtreding gemaakt voor de pass op Gaai. Die tweede geel is gewoon schandalig. Goes en Brobbey zijn continu aan het knokken, maar geen geel. (want dat zou schorsing zijn tegen PSV).

Waarom wordt dat opgefokte gedoe langs de lijn niet aangepakt ? Ook daardoor ontspoort de wedstrijd. Die Fabiola loopt continu min of meer het veld in en blijft gebaren en zeuren. En als Bosz een keertje hoofdschudt langs de lijn is dat wel geel ?

Eerste helft ook bal over zijlijn, ajax wil snel ingooien maar speler van az gaat er beetje voorstaan, meteen drie reserves van ajax erbij die handgebaren van gele kaart maken naar de scheids. vragen om geel is toch zelf geel? Of geldt dat niet voor reserves ?

En dan dat vuurwerk. Zoals bekend hou ik er wel van, van mij moet het mogen. Maar als het dan voor ons niet mag en daardoor supporters niet meemogen naar uitwedstrijden van de KNVB moet hier toch zeker een sanctie op volgen.

Zes punten als ze naar Eindhoven komen, maar ik vraag me af of we wel mogen winnen. Het moge duidelijk zijn dat we behalve ajax ook de scheids tegenover ons hebben.

Toch alleen maar beter dat Brobbey geen geel kreeg. Laat hem maar lekker spelen over twee weken, die gast kan er toch niks van?

Van acht naar drie punten in twee weken tijd.

+1/-0

PSVeghel schreef op 16 maart 2025 om 21:52:

PSVRijnwoude schreef op 16 maart 2025 om 20:32:

Toch alleen maar beter dat Brobbey geen geel kreeg. Laat hem maar lekker spelen over twee weken, die gast kan er toch niks van?

Van acht naar drie punten in twee weken tijd.

Brobbey krijgt tig vrije trappen mee de hele tijd. Dus ik zie hem liever niet spelen. Bovendien krijg ik echt de zenuwen van dat theater van hem.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 214 pagina's: 1 2 3 4 ... 208 209 210 211 212 213 214

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax