SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.393
Reg.: 23 december 2000
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Corinthians schreef op 09 maart 2025 om 16:07:
We kunnen lullen wat we willen..maar ik zou willen dat PSV de laatste weken zo had verdedigd en sprankeloos had gespeeld als ajax
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 563
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik word ook een beetje moe van het ''we moeten naar onszelf kijken''. Onze tegenstander wordt voor de zoveelste keer beslissend geholpen door de arbitrage.
Ze krijgen veruit de meeste strafschoppen mee terwijl ze het minst in het vijandelijk strafschopgebied komen. Het verschil is 8 punten, maar hoeveel zou het geweest zijn zonder die penalties ? De VAR grijpt alleen in bij enorme blunders pffff.
Handsregel is inmiddels wel duidelijk, het is alleen maar hands als ajax er vordeel bij heeft.
KNVB en ajax Schaam je kapot !!!!
En in praatprogramma's blijft het maar gaan over die goedkope pingel tegen AZ van PSV. Bespreek deze 8 pingels ook eens, of zet ze alle 8 achter elkaar vanavond in studio voetbal.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 456
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:SouBavaria schreef op 09 maart 2025 om 16:24:
open/sluit de onderstaande quote:Corinthians schreef op 09 maart 2025 om 16:07:
We kunnen lullen wat we willen..maar ik zou willen dat PSV de laatste weken zo had verdedigd en sprankeloos had gespeeld als ajax
Nou ik niet, ik vind het een grove schande hoe deze #*@$ club aan de titel geholpen wordt. Ik zou me kapot schamen als supporter. Het is echt niet normaal.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 09 maart 2025 om 16:26:
10e wedstrijd op rij gewonnen en weer met dramatisch voetbal, maar ja wel gewoon acht punten voor.
En wij elke week maar zeggen dat dat nooit goed blijft gaan.
#de wens is de vader van de gedachte#
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 305
Reg.: 16 januari 2021
Het zijn niet alleen de penalties die ze goedkoop meekrijgen maar ook de gevallen waarin ze zelf niet tegenkrijgen. Ik kan me zo handsballen van Klaassen en Hato voor de geest halen die om onduidelijke redenen ineens geen penaltie waren.
En ja dat blijft goed gaan voor ze tot ze kampioen zijn en daarna zal er vast nog wel iets tegen zitten zodat ze kunnen zeggen dat het over een heel seizoen wel tegen elkaar wegvalt. Als zelfs Nijhuis zich al laat beïnvloeden weten we wel hoe de hazen lopen.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 305
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Het gaat ook niet goed, maar op het moment dat het niet goed gaat worden ze geholpen door de arbitrage. Kijk nu maar eens hoeveel punten die 8 pingels hebben opgeleverd. (en dan kijken we nog niet naar andere dubieuze beslissingen)
Forumreacties: 2
Reg.: 9 maart 2025
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 09 maart 2025 om 16:28:
Ik word ook een beetje moe van het ''we moeten naar onszelf kijken''. Onze tegenstander wordt voor de zoveelste keer beslissend geholpen door de arbitrage.
Ze krijgen veruit de meeste strafschoppen mee terwijl ze het minst in het vijandelijk strafschopgebied komen. Het verschil is 8 punten, maar hoeveel zou het geweest zijn zonder die penalties ? De VAR grijpt alleen in bij enorme blunders pffff.
Handsregel is inmiddels wel duidelijk, het is alleen maar hands als ajax er vordeel bij heeft.
En in praatprogramma's blijft het maar gaan over die goedkope pingel tegen AZ van PSV. Bespreek deze 8 pingels ook eens, of zet ze alle 8 achter elkaar vanavond in studio voetbal.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:6x6 schreef op 09 maart 2025 om 18:17:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 09 maart 2025 om 16:28:
Als ze met een onterechte pingel winnen dan heb je helemaal gelijk, maar als scheidsrechter zelf vond ik deze helemaal niet dubieus, zeker niet zo erg als andere gevallen. Als die zijn hand niet raakt verdwijnt ie richting goal en misschien zelfs wel erin. Dan is het vrij logisch dat de VAR ingrijpt.
Lees al een tijdje mee op dit forum, maar jouw bril is niet zomaar een beetje roze maar knál roze. Tijd dat focus op PSV zelf gaat.
Wij scoren net zoals Ajax ook 1x in Zwolle, met het verschil dat zij wél een capabele verdediging hebben. Terwijl zo'n Baas of Gaaei echt 13 in een dozijn voetballers zijn..
Forumreacties: 2
Reg.: 9 maart 2025
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 09 maart 2025 om 18:35:
Als ze met een onterechte pingel winnen dan heb je helemaal gelijk, maar als scheidsrechter zelf vond ik deze helemaal niet dubieus, zeker niet zo erg als andere gevallen. Als die zijn hand niet raakt verdwijnt ie richting goal en misschien zelfs wel erin. Dan is het vrij logisch dat de VAR ingrijpt.
Lees al een tijdje mee op dit forum, maar jouw bril is niet zomaar een beetje roze maar knál roze. Tijd dat focus op PSV zelf gaat.
Wij scoren net zoals Ajax ook 1x in Zwolle, met het verschil dat zij wél een capabele verdediging hebben. Terwijl zo'n Baas of Gaaei echt 13 in een dozijn voetballers zijn..
De VAR grijpt toch alleen in bij blunders ? Das de regel hoor ik steeds. Was dit dan zo n blunder? En of het hands is geen idee..
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:6x6 schreef op 09 maart 2025 om 19:32:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 09 maart 2025 om 18:35:
De VAR grijpt toch alleen in bij blunders ? Das de regel hoor ik steeds. Was dit dan zo n blunder? En of het hands is geen idee..
De regel is dat de VAR ingrijpt bij een grote fout. En de scheidsrechter die niet ziet dat dit een penalty moet zijn, valt toch onder een grote fout? In elke competitie wordt de scheids toch wekelijks naar de kant geroepen voor evt pingels, dus zo bijzonder is dat niet toch?
Die van PEC heeft een uitgestoken hand, en ik vermoed dat Nijhuis vooral overtuigd was omdat het ook nog eens om een schot op goal ging. Sterker nog, die bal gaat er denk ik zelfs in zonder die hand. Je zag hem ook twijfelen, want zoiets doet ie liever niet nee.
Waar ik me wel aan erger is dat de regel niet altijd goed opgevolgd wordt. Vorige week nog bij Twente - NEC ging de bal in een soortgelijke situatie juist níet op de stip. En dat had er dus wel 1 moeten zijn.
Ben overigens helaas geen prof- maar een amateurscheids
Het irritante is wel dat Ajax de VAR momenten altijd goed uit buit. Wij hebben een gelukje in Zwolle met die afgekeurde goal maar dat gebeurd dan net in een wedstrijd die we al verliezen.. en met die pingel tegen AZ waar heel NL over valt 'winnen' we maar 1 puntje ipv 3 zoals Ajax telkens..
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.530
Reg.: 23 juni 2013
PFL_STEIN_CITY
Mister PSV
Uit: Stein
Forumreacties: 1.437
Reg.: 31 augustus 2003
open/sluit de onderstaande quote:
forza vessem
Fan van PSV
Legende
Uit: vessem
Vak: West - K
Forumreacties: 648
Reg.: 22 juli 2006
Ajax verdedigt gewoon goed. Tegen Almere en Zwolle heb ik het iets meer gevolgd dan voorheen, maar dat was echt onvervalst cattenaccio; echt leunen en hopen op een uitval. Maar soms ook de bal gewoon lukraak naar voren hengsten.
Farioli mag zo kampioen worden omdat vorig jaar echt een dieptepunt was voor die club en ze daardoor het resultaat heilig hebben gemaakt. Dit kunnen de supporters voor nu accepteren. Maar als hij dit volgend seizoen ook weer doet dan wordt hij voor oktober al de Arena uitgefloten.
En die penalty; was gewoon terecht. Arm is in een L-vorm, wat wil zeggen dat er een deel uitsteekt. En dat heet dan het geluk van de kampioen. Helaas..
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.268
Reg.: 30 november 2007
Ik heb ze de laatste tijd weinig aan het werk gezien, maar toen ik ze nog wel volgde was het weinig catenaccio hoor. Ik heb teams als NEC en NAC vooral doelrijpe kansen om zeep zien helpen. We moeten het niet gaan verheerlijken omdat wij een schandalige tweede seizoenshelft draaien. Tegelijkertijd winnen ze ondanks alles wel en verdient Farioli de credits.
Jordy de Wijs
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Gennep
Vak: Oost - W
Forumreacties: 24
Reg.: 30 juni 2022
Wij moeten vooral naar onszelf kijken. Hebben het zelf laten liggen, dat is een feit. Maar de pingels roepen toch telkens weer discussie op, zeker als je ziet hoe Buitink naar de grond wordt getrokken met 2 handen en hier niet eens naar gekeken wordt. Het is doodvermoeiend. Maar nooit anders geweest. Zet je maar vast schrap voor 30 maart. Zaak voor ons is om er volle gas op te knallen.
Obelix
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Vak: Noord - T
Forumreacties: 82
Reg.: 23 mei 2022
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.060
Reg.: 8 oktober 2005
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 676
Reg.: 17 augustus 2005
Ajax supporters doen net of wij, als PSV supporters de enige zijn die hierover spreken. Maar niet alleen de PSV-supporters vinden dit, iedereen zegt het toch: Ajax wordt ontzettend geholpen. (daarbij komt ook dat PSV het gewoon cadeau heeft gedaan, als wij "gewoon" van de kleintjes winnen hadden we nu 11 punten meer gehad).
https://www.soccernews.nl/news/nederland-ontploft-var-helpt-ajax-aan-titel/link
https://www.destentor.nl/pec-zwolle/pec-zwolle-kan-aardig-meedoen-met-ajax-maar-staat-toch-met-lege-handen~a400a436/link
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2025/03/var-brengt-redding-matig-ajax-zet-nieuwe-stap-naar-de-titellink
Heel media Nederland vindt dat Ajax aan alle kanten geholpen wordt, en de supporters van Ajax denken dat wij de enige zijn die dit vinden en het hierover hebben.
Wake up supporters van Ajax, jullie worden ook echt geholpen, iedereen zegt het!
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax