Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 215 pagina's: 1 2 3 4 ... 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215

open/sluit de onderstaande quote:

rafa schreef op 21 februari 2025 om 15:32:

Ik hoop trouwens dat die Berghuis snel bijtekend voor een salaris van 4-5 miljoen (als dat nog niet is gebeurt)! ;)

Dat bijtekenen is een week geleden al gebeurd.

Tegen een gereduceerd contract begreep ik.
Een fitte Berghuis is denk ik nog steeds een hele goede voetballer ( en irritant)

+1/-0

Die gozer die in de verlenging die stomp op zijn neus kreeg van Pasveer heeft gewoon zijn neus gebroken. Maar volgens de VAR niks aan de hand.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 21 februari 2025 om 17:34:

Die gozer die in de verlenging die stomp op zijn neus kreeg van Pasveer heeft gewoon zijn neus gebroken. Maar volgens de VAR niks aan de hand.

Ja bizar heh, bloed gutste er ook uit, maar kennelijk is dat, om mij totaal onduidelijke redenen, dus geen penalty waard als iemand je zo vol in je gezicht raakt.

+1/-0

EHVDGXT schreef op 21 februari 2025 om 20:44:

PSVRijnwoude schreef op 21 februari 2025 om 17:34:

Ja bizar heh, bloed gutste er ook uit, maar kennelijk is dat, om mij totaal onduidelijke redenen, dus geen penalty waard als iemand je zo vol in je gezicht raakt.

Jep en vaak gaat hij zomaar op de stip, dan moet je drie keer de herhaling kijken en dan blijkt er ''contact'' te zijn. (Als je heel goed kijkt).
Ik zeg niet dat pasveer rood moet hebben, maar een strafschop lijkt me toch wel het minste. Valt dit dan onder schwalbe ofzo ?

+2/-0

Dat was gewoon een onbesuisde actie, en volgens mij raakte hij niet eens de bal. 100% penalty …

+2/-0

Supermario tegenover de Fabiola-warriors. Heeft toch meer van een Nintendo-game.

+1/-0

Tja, het hoeft als verdediger ook niet met opzet te gaan maar een overtreding is een overtreding. Pasveer zit er gewoon compleet naast en dus een penalty, lijkt me geen discussie over mogelijk.

+2/-0

Fox schreef op 22 februari 2025 om 17:37:

… lijkt me geen discussie over mogelijk.

Inderdaad.. was geen discussie mogelijk want er werd niet naar gekeken 🤪

+1/-0

Wat zullen de Eagles vandaag doen.
Vrees dat ze het, na een 1/2-0 achterstand zullen laten lopen.
Zie ze dus eigenlijk niet alles geven om daar bv een punt over de streep te trekken, met het oog op hun wedstrijd van het jaar.
Dat worden dus 3 opeenvolgende nederlagen voor ze

+1/-0

Ajax maakt niet echt een fitte, gretige indruk op me. GAE moet zo lang mogelijk volhouden.. wellicht einde 2e helft op basis van de energie het verschil maken..
Lijken met rust de 0-0 wel te halen.

+1/-0

Die ''rode'' kaart ook weer.

+1/-0

En een afgekeurde goal?? Terecht of niet?

+1/-0

Lachwekkend.....hands??

+1/-0

Tja, ik denk dat we het kampioenschap wel kunnen vergeten. Ajax krijgt het voor elkaar om ook de slechte wedstrijden te winnen, en ze mogen niet klagen qua kleine voordeeltjes (die 2x half Geel is 1x Rood). Op zich zou zoiets niet nodig moeten zijn, PSV heeft veruit de sterkste selectie, maar niet de sterkste mentaliteit helaas.

+1/-0

Hendrikus schreef op 23 februari 2025 om 16:17:

Hij kopt hem eerst en schampt dan de schouder

+1/-0

Ik kan hier zo slecht tegen, het zit ze al allemaal mee en ze krijgen de afgelopen weken ook echt alles van die scheidsen.

+1/-0

Corinthians schreef op 23 februari 2025 om 16:17:

Lachwekkend.....hands??

En dan wijzen op zn onderarm. Is gewoon geen hands...

+1/-0

Corinthians schreef op 23 februari 2025 om 16:18:

Hendrikus schreef op 23 februari 2025 om 16:17:

Hij kopt hem eerst en schampt dan de schouder

Als het ajax was geweest was het een 100% eren goal geweest.

+1/-0

Ah! Daar zullen we het goedmakertje hebben.

Ohnee, toch niet. Maar de scheidsrechter heeft laten zien "onpartijdig" te zijn. Missie geslaagd.

+1/-0

Oké dus:
2 makkelijke gele kaarten dus rood.
Gelijkmaker afgekeurd.
Strafschop teruggedraaid.
Tsja🤔

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 215 pagina's: 1 2 3 4 ... 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax