Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 215 pagina's: 1 2 3 4 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 ... 211 212 213 214 215

En de toekomstig winnaar van de gouden bal zit nu weer op de bank. Weer een nieuwe in de verdediging, komen ze vast weer mee weg.

+1/-0

Tweede helft kan schriftelijk worden afgedaan.

+1/-0

Nou.. als zelfs Brob gaat scoren dan kan de titel zeker naar Adam

+1/-0

Tegenstander beginnen nu ook te denken van ajax win je toch niet. Gaat ajax zometeen (als de druk er echt af is) gewoon wat ruimer winnen en dan kan iedereen weer roepen dat hun titel verdiend is. Zij missen ook spelers, maar zij beschikken over vervangers die het niveau aankunnen. Omdat het systeem duidelijk en niet ingewikkeld is Van de week geeen hato, Nu geen Baas en Henderson, maar je merkt het amper.

Ze missen nu hun breekijzer wout, maar die hebben ze dus net in deze potjes niet nodig.

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2025 om 17:43:

Tegenstander beginnen nu ook te denken van ajax win je toch niet. Gaat ajax zometeen (als de druk er echt af is) gewoon wat ruimer winnen en dan kan iedereen weer roepen dat hun titel verdiend is. Zij missen ook spelers, maar zij beschikken over vervangers die het niveau aankunnen. Omdat het systeem duidelijk en niet ingewikkeld is Van de week geeen hato, Nu geen Baas en Henderson, maar je merkt het amper.

Ze missen nu hun breekijzer wout, maar die hebben ze dus net in deze potjes niet nodig.

Als ze kampioen worden dan zijn ze ook terecht kampioen. Je hoeft niet de beste selectie te hebben om kampioen te worden. Meer factoren spelen hiermee. Andere factoren heeft Ajax helaas beter onder de controle.

Als je verdedigend niet veel weg geeft dan hoef je zelf ook niet veel te scoren.

PSV moet de laatste tijd meestal veel scoren om een wedstrijd te winnen omdat ze verdedigen als amateurs.

+2/-0

manbast74 schreef op 16 februari 2025 om 22:48:

PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2025 om 17:43:

Als ze kampioen worden dan zijn ze ook terecht kampioen. Je hoeft niet de beste selectie te hebben om kampioen te worden. Meer factoren spelen hiermee. Andere factoren heeft Ajax helaas beter onder de controle.

Als je verdedigend niet veel weg geeft dan hoef je zelf ook niet veel te scoren.

PSV moet de laatste tijd meestal veel scoren om een wedstrijd te winnen omdat ze verdedigen als amateurs.

Dit is simpelweg het hele eieren eten, wij verdedigen als amateurs. Verder heeft geen enkele tegenstander die tegen PSV een resultaat haalde (wellicht op Utrecht na) de punten gestolen en het is niet zo dat PSV al enkele weken uit vorm is, maar dit geldt op een enkele wedstrijd na al sinds de wedstrijd tegen ajax uit...

+1/-0

Spelen het hele seizoen al als een krant, dus het zou ze verdomd goed uit komen als ze nu ook nog goed gaan voetballen. En een gigantische aanklacht naar PSV.

+1/-0

Wel een vreemde gewaarwording. Jarenlang was Ajax de club met de poen en het mooie voetbal en konden wij het door strijd en inzet lang bijbenen.
Nu spelen wij aanvallend voetbal en harken de centjes binnen en streeft Ajax ons voorbij met hun catanaccio voetbal waar niemand vrolijk van wordt.
Het kan verkeren.

+2/-0

Ik word wel een beetje moe van dat ophemelen van de prestaties van ajax. Er wordt net gedaan of ze met veredelde amateurs en kkd spelers resultaten halen. Ze beschikken gewoon over de twee spitsen van het Nederlands elftal. The coming man van het belgisch elftal links voorin.
Taylor die gewoon naar de europese top kan, Hato die op de lijstjes staat van alle topclubs. Sutalo is ook gewoon international. Berghuis is ook gewoon een prima speler, net als Klaassen (beide waren gewoon international.)

Puur kijkend naar het materiaal zouden ze gewoon 2e of 3e moeten worden. dat je hiermee in Nederland wint is logisch. Dat ze nu toevallig ook nog eens boven ons staan komt doordat wij punten weggeven, niet zozeer door hun.

+3/-0

PSVRijnwoude schreef op 17 februari 2025 om 14:15:

Ik word wel een beetje moe van dat ophemelen van de prestaties van ajax.

Dat ze nu toevallig ook nog eens boven ons staan komt doordat wij punten weggeven, niet zozeer door hun.

Niet heel objectief van je..

De club waar iedereen om moest lachen.. de club waarvan het jaren zou duren voor ze weer eens mee zouden doen..
De club die spelers gehaald had die er niets van konden.. en die nooit tot een kampioenschap zou leiden..

Ze staan er gewoon weer en ze behalen (vooralsnog) betere resultaten dan wij. Dat is een mooie prestatie en compliment waardig.. hoezeer je die club ook veracht.
Dat wij ze daarbij geholpen hebben door veel punten te verspelen.. tja.. extra slecht van ons.

+1/-0

Ik heb nooit gezegd dat het jaren zou duren, ik zie ze al het hele jaar als onze grootste concurrent. Ajax is gewoon heel erg ''klein gemaakt". Nogmaals kijk nou gewoon is wat er rondloopt, daar moet je toch gewoon sowieso tweede worden?

Is hun prestatie extreem goed omdat ze bovenaan staan ? Ik weet het niet hoor. Als wij gewoon de afgelopen 6 wedstrijden gewonnen hadden stonden wij gewoon ruim voor. Maar omdat wij niet winnen is hun prestatie beter ? Dus onze uitslagen bepalen of zij goed zijn ?

En inderdaad, objectief ben ik zeker niet.

+3/-0

@PSVRijnwoude mijn reactie was vooral na aanleiding van het beeld wat vorig jaar ontstond rondom de instorting van het grote Ajax.

Wij hebben na 22 wedstrijden 10 punten minder dan vorig jaar.
Ajax heeft na 22 wedstrijden 18 punten meer dan vorig jaar.

Dan kun je los van elkaar stellen dat wij het slechter doen, en Ajax veel beter..

+2/-0

PSVRijnwoude schreef op 17 februari 2025 om 20:52:

Ik heb nooit gezegd dat het jaren zou duren, ik zie ze al het hele jaar als onze grootste concurrent. Ajax is gewoon heel erg ''klein gemaakt". Nogmaals kijk nou gewoon is wat er rondloopt, daar moet je toch gewoon sowieso tweede worden?

Is hun prestatie extreem goed omdat ze bovenaan staan ? Ik weet het niet hoor. Als wij gewoon de afgelopen 6 wedstrijden gewonnen hadden stonden wij gewoon ruim voor. Maar omdat wij niet winnen is hun prestatie beter ? Dus onze uitslagen bepalen of zij goed zijn ?

En inderdaad, objectief ben ik zeker niet.

Je moet het juist omdraaien, resultaten van ajax zijn juist heel erg goed. Dat is ook de pech die psv heeft. Ajax is bezig aan 1 vd beste seizoenen ooit, als het gaat om punten. Als ze zo door blijven gaan, dan kunnen ze op 90 punten eindigen. Psv had vorig seizoen 91 punten.

+1/-0

Laten we hopen op een loodzware wedstrijd vanavond die zondag ook nog in de benen zit :)

+2/-0

Heerlijk om die afgunst, na de wedstrijd van gisteren, te lezen op hun forum ....
Nu ligt het (volgens sommigen) voornamelijk aan Juventus, dat maar 5e staat, en slecht voetbalde ... ;)

+1/-0

Kleine1 schreef op 20 februari 2025 om 13:06:

Heerlijk om die afgunst, na de wedstrijd van gisteren, te lezen op hun forum ....
Nu ligt het (volgens sommigen) voornamelijk aan Juventus, dat maar 5e staat, en slecht voetbalde ... ;)

Valt wel mee toch? Ik zag ook positieve reacties dat PSV goed speelde en verdiend door gaat. Je moet hier eens lezen als het andersom zou zijn🙈

+1/-0

Hendrikus schreef op 20 februari 2025 om 13:37:

Kleine1 schreef op 20 februari 2025 om 13:06:

Valt wel mee toch? Ik zag ook positieve reacties dat PSV goed speelde en verdiend door gaat. Je moet hier eens lezen als het andersom zou zijn🙈

Hup Belgjes !

+2/-0

Mooi zo...0-2...
Hopen op een verlenging,
Maar dat ze toch door gaan

+1/-0

toch 0-1 ;)

Toch 0-2 :D

Dit bericht is gewijzigd op 20 februari 2025, 21:30:18.

+1/-0

Uurtje met 10 man.. succes ermee..
zal een zware avond worden.

Rasmussen sloopt z’n hamstring.. lekker avondje zo..

Dit bericht is gewijzigd op 20 februari 2025, 21:40:39.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 215 pagina's: 1 2 3 4 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 ... 211 212 213 214 215

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax