PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 564
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd PSV-Ajax: -
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.109
Reg.: 23 september 2002
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd PSV-Ajax: Samuel Gomez van Hoogen
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Tegenstander beginnen nu ook te denken van ajax win je toch niet. Gaat ajax zometeen (als de druk er echt af is) gewoon wat ruimer winnen en dan kan iedereen weer roepen dat hun titel verdiend is. Zij missen ook spelers, maar zij beschikken over vervangers die het niveau aankunnen. Omdat het systeem duidelijk en niet ingewikkeld is Van de week geeen hato, Nu geen Baas en Henderson, maar je merkt het amper.
Ze missen nu hun breekijzer wout, maar die hebben ze dus net in deze potjes niet nodig.
manbast74
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 36
Reg.: 20 oktober 2018
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2025 om 17:43:
Tegenstander beginnen nu ook te denken van ajax win je toch niet. Gaat ajax zometeen (als de druk er echt af is) gewoon wat ruimer winnen en dan kan iedereen weer roepen dat hun titel verdiend is. Zij missen ook spelers, maar zij beschikken over vervangers die het niveau aankunnen. Omdat het systeem duidelijk en niet ingewikkeld is Van de week geeen hato, Nu geen Baas en Henderson, maar je merkt het amper.
Ze missen nu hun breekijzer wout, maar die hebben ze dus net in deze potjes niet nodig.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.395
Reg.: 23 december 2000
open/sluit de onderstaande quote:manbast74 schreef op 16 februari 2025 om 22:48:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 16 februari 2025 om 17:43:
Als ze kampioen worden dan zijn ze ook terecht kampioen. Je hoeft niet de beste selectie te hebben om kampioen te worden. Meer factoren spelen hiermee. Andere factoren heeft Ajax helaas beter onder de controle.
Als je verdedigend niet veel weg geeft dan hoef je zelf ook niet veel te scoren.
PSV moet de laatste tijd meestal veel scoren om een wedstrijd te winnen omdat ze verdedigen als amateurs.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.271
Reg.: 30 november 2007
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 305
Reg.: 16 januari 2021
Wel een vreemde gewaarwording. Jarenlang was Ajax de club met de poen en het mooie voetbal en konden wij het door strijd en inzet lang bijbenen.
Nu spelen wij aanvallend voetbal en harken de centjes binnen en streeft Ajax ons voorbij met hun catanaccio voetbal waar niemand vrolijk van wordt.
Het kan verkeren.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Ik word wel een beetje moe van dat ophemelen van de prestaties van ajax. Er wordt net gedaan of ze met veredelde amateurs en kkd spelers resultaten halen. Ze beschikken gewoon over de twee spitsen van het Nederlands elftal. The coming man van het belgisch elftal links voorin.
Taylor die gewoon naar de europese top kan, Hato die op de lijstjes staat van alle topclubs. Sutalo is ook gewoon international. Berghuis is ook gewoon een prima speler, net als Klaassen (beide waren gewoon international.)
Puur kijkend naar het materiaal zouden ze gewoon 2e of 3e moeten worden. dat je hiermee in Nederland wint is logisch. Dat ze nu toevallig ook nog eens boven ons staan komt doordat wij punten weggeven, niet zozeer door hun.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.063
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 17 februari 2025 om 14:15:
Ik word wel een beetje moe van dat ophemelen van de prestaties van ajax.
Dat ze nu toevallig ook nog eens boven ons staan komt doordat wij punten weggeven, niet zozeer door hun.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Ik heb nooit gezegd dat het jaren zou duren, ik zie ze al het hele jaar als onze grootste concurrent. Ajax is gewoon heel erg ''klein gemaakt". Nogmaals kijk nou gewoon is wat er rondloopt, daar moet je toch gewoon sowieso tweede worden?
Is hun prestatie extreem goed omdat ze bovenaan staan ? Ik weet het niet hoor. Als wij gewoon de afgelopen 6 wedstrijden gewonnen hadden stonden wij gewoon ruim voor. Maar omdat wij niet winnen is hun prestatie beter ? Dus onze uitslagen bepalen of zij goed zijn ?
En inderdaad, objectief ben ik zeker niet.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.063
Reg.: 8 oktober 2005
@PSVRijnwoude mijn reactie was vooral na aanleiding van het beeld wat vorig jaar ontstond rondom de instorting van het grote Ajax.
Wij hebben na 22 wedstrijden 10 punten minder dan vorig jaar.
Ajax heeft na 22 wedstrijden 18 punten meer dan vorig jaar.
Dan kun je los van elkaar stellen dat wij het slechter doen, en Ajax veel beter..
Glasman01
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Forumreacties: 77
Reg.: 17 juli 2021
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 17 februari 2025 om 20:52:
Ik heb nooit gezegd dat het jaren zou duren, ik zie ze al het hele jaar als onze grootste concurrent. Ajax is gewoon heel erg ''klein gemaakt". Nogmaals kijk nou gewoon is wat er rondloopt, daar moet je toch gewoon sowieso tweede worden?
Is hun prestatie extreem goed omdat ze bovenaan staan ? Ik weet het niet hoor. Als wij gewoon de afgelopen 6 wedstrijden gewonnen hadden stonden wij gewoon ruim voor. Maar omdat wij niet winnen is hun prestatie beter ? Dus onze uitslagen bepalen of zij goed zijn ?
En inderdaad, objectief ben ik zeker niet.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 305
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 20 februari 2025 om 13:06:
Heerlijk om die afgunst, na de wedstrijd van gisteren, te lezen op hun forum ....
Nu ligt het (volgens sommigen) voornamelijk aan Juventus, dat maar 5e staat, en slecht voetbalde ...
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 20 februari 2025 om 13:37:
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 20 februari 2025 om 13:06:
Heerlijk om die afgunst, na de wedstrijd van gisteren, te lezen op hun forum ....
Nu ligt het (volgens sommigen) voornamelijk aan Juventus, dat maar 5e staat, en slecht voetbalde ...
Valt wel mee toch? Ik zag ook positieve reacties dat PSV goed speelde en verdiend door gaat. Je moet hier eens lezen als het andersom zou zijn🙈
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 34
Reg.: 2 november 2018
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)