Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 215 pagina's: 1 2 3 4 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 ... 211 212 213 214 215

open/sluit de onderstaande quote:

Corinthians schreef op 20 februari 2025 om 21:21:

Mooi zo...0-2...
Hopen op een verlenging,
Maar dat ze toch door gaan

Verlenging en 40 penalty's of zo. Dat het maar een zware avond mag worden die slecht voor het zelfvertrouwen is.

+1/-0

Ik zit hier te genieten hoor. Prachtige goal, helaas daarna een buitenspelgoal, maar dan die rode kaart en penalty. Geweldig. En dan ook nog eens Rasmussen eraf met een blessure. (Nu ben ik van hem niet echt onder de indruk, maar ok).

Ik zal het vast wel weer niet mogen zeggen van de woke-jongens hier, maar ik hoop op nog meer Gillesgoals, en nog een aantal blessures.
Liefst ook een slopende verlenging.

Misschien wel beter dat ajax doorgaat, maakt de competitie wel moeilijker voor ze. Maar aan de andere kant zitten ze met veel spelers, en spelen ze dan alleen de competitie. Dat moet dan toch wel problemen gaan geven aangezien iedereen speeltijd wil (en gewend is te krijgen). Onrust in de selectie kan ook leiden tot vreemde situaties.
En toch doorgaan kan ze ook weer een boost geven. En ze zijn al genoeg bewierrookt en geholpen.

+2/-0

Dit Union is ook wel erg matig hoor op de eerste 20 min na. Is aanvallend niet in staat om echt gevaarlijk te worden. Creëren nauwelijks echt kansen..

Besef me dan ineens in hoeverre wij verwend zijn met Noa, Luuk, Baka, Pepi etc..

Nog 30 min afzien 😃

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 februari 2025, 22:57:19.

+1/-0

vaio schreef op 20 februari 2025 om 22:36:

Dit Union is ook wel erg matig hoor op de eerste 20 min na. Is aanvallend niet in staat om echt gevaarlijk te worden. Creëren nauwelijks echt kansen..

Besef me dan ineens in hoeverre wij verwend zijn met Noa, Luuk, Baka, Pepi etc..

Nog 30 min afzien 😃

Je zat er niet zover naast met je counter in de 89e minuut.

+1/-0

Gelukkig genoeg 🤪

Zo Sutalo of Kaplan een 2e gele.. dat zou ook nog leuk zijn..

Jammer van de strafschop..
Hopelijk gaat Union weer voetballen nu..

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 februari 2025, 23:05:50.

+1/-0

En de zoveelste penalty.. Nu schieten ze een keertje raak.

Maar je ziet dat die defensie van ajax echt niet zo sterk is. Ze zijn redelijk compleet achterin, dus daar ligt het niet aan.

Komop Belgjes ! Allez !

+1/-0

Als je nu hun blessures en krampgevallen bekijkt valt het succes van de wisseltrucs van Fabiola toch wel wat tegen.

Maar goed, stel nu dat ze doorgaan zal dit ze misschien wel een grotere boost geven dan een simpele 3-1.

+1/-0

Zolang Union op deze manier met de mogelijkheden om blijft gaan kunnen ze nog 6 uur door voetballen zonder een doelpunt te maken.. wat een armoede..

27 doelpogingen.. 1 goal.. niet te geloven toch?

+1/-0

Inmiddels al 28 doelpogingen van de Belgen en maar 2 tegengoals.

Is de defensie dan sterk ? Er vliegen er maar 2 in , of juist zwak gezien de 28 doelpogingen die mogelijk waren?

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 20 februari 2025 om 23:29:

Inmiddels al 28 doelpogingen van de Belgen en maar 2 tegengoals.

Is de defensie dan sterk ? Er vliegen er maar 2 in , of juist zwak gezien de 28 doelpogingen die mogelijk waren?

Dat laatste.. heb geen fatsoenlijk schot of kopbal gezien..

+1/-0

Ga je maar voorbereiden op een ontploffende Arena, een ronddansende Fabiola en daarna de verhalen over hoe metaal sterk ze zijn en hoe goed ze kunnen knokken.

Hadden die belgen fatsoenlijke spitsen gehad was ajax eruit gevlogen.

+1/-0

Knap over de streep getrokken zonder zelf ook maar een minuut gevoetbald te hebben..

+1/-0

Dat walgelijke clubje hangt van geluk aan elkaar en het houdt maar niet op…

+1/-0

Vijf en dertig doelpogingen.... Het zat ze weer eens ouderwets mee. Hopelijk hebben de eagles gezien hoe ajax echt gewoon te pakken is.

Fragment van VI.nl :
Het is afgelopen! De hele Arena ontploft uit extase, want Ajax trekt het over de streep en gaat op majesteuze wijze door naar de laatste zestien.

Majestueuze ???? Zijn ze daar bezopen ofzo ? Echt waar, een ingooi die het veld ingaat vinden ze al een wereldprestatie.

+3/-0

Onbegrijpelijk dat dit ploegje blijft winnen. Ik heb Feyenoord, PSV en Ajax op dinsdag, woensdag en donderdag, maar er zit een groot verschil in het voetballend vermogen van Feyenoord/ PSV en dat van Ajax.

Ik vind Ajax echt het Feyenoord van enkele jaren geleden. Er zit weinig voetbal in, het is puur vechtlust, terwijl er bij PSV en Feyenoord veel meer voetbal in de ploeg zit.

Ook dit artikel bevestigd dat ook: https://www.nu.nl/voetbal/6346692/soldaten-ajax-overleven-in-europa-league-we-zijn-een-vechtmachine.htmllink

Ik vind er geen fluit aan om te zien, maar daar zullen ze in Adam schijt aan hebben met het behaalde aantal punten.

+1/-0

Koen073 schreef op 20 februari 2025 om 23:42:

Dat walgelijke clubje hangt van geluk aan elkaar en het houdt maar niet op…

Ik vind dit gewoon echt pure onkunde van die Belgen; met 11 tegen 11 werd ajax een half uur lang op een hoopje gespeeld. 0-2 en 100 minuten met een man meer spelen. Dan moet je je echt kapot schamen als je er dan nog één tegen krijgt en met name ZELF niet meer scoort...

Verder: wel goed gestreden door de thuisclub, maar dit ligt echt meer aan de tegenstander dan hun zelf.

Aan Kowet om hier dit weekend van te profiteren...

+1/-0

Mooi die verlenging er achteraan ... hoop dat ze flink wat energie hebben verspeeld, want zondag mogen ze weer.
En hopen dat de Eagles goed hebben geanalyseerd.

+1/-0

Ik las gisteren trouwens dat ze voor het eerste half jaar een leuk verlies hebben gedraaid! :)
Wat ik opvallend vond, is dat de totale kosten zijn toegenomen door met name de hogere kosten voor de meer thuiswedstrijden ...
Hahaha, lekker he, zo'n badkuip huren ...

Ik hoop trouwens dat die Berghuis snel bijtekend voor een salaris van 4-5 miljoen (als dat nog niet is gebeurt)! ;)

+1/-0

Kleine1 schreef op 21 februari 2025 om 10:22:

Ik las gisteren trouwens dat ze voor het eerste half jaar een leuk verlies hebben gedraaid! :)
Wat ik opvallend vond, is dat de totale kosten zijn toegenomen door met name de hogere kosten voor de meer thuiswedstrijden ...
Hahaha, lekker he, zo'n badkuip huren ...

Ik hoop trouwens dat die Berghuis snel bijtekend voor een salaris van 4-5 miljoen (als dat nog niet is gebeurt)! ;)

Kleine1 klopt. Ze hebben een omzet van 96.8 miljoen gemaakt, maar de kosten waren 100.6 miljoen. Dat lag voornamelijk aan een negatief saldo aan vergoedingsssommen (-15.6 miljoen).

Dus ze komen op een nettoverlies (half jaar cijfers) van -13.4 miljoen. Terwijl ze vorig jaar nog een winst maakte van 27.6 miljoen.

Niet best dus.....

+1/-0

Dat bijtekenen is een week geleden al gebeurd.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 215 pagina's: 1 2 3 4 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 ... 211 212 213 214 215

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax