Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 203 pagina's: 1 2 3 4 ... 199 200 201 202 203

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 04 februari 2025 om 19:47:

Ik moet zeggen, tot mijn grote spijt, dat ik het wel knap vind dat ze toch inmiddels al aardig wat van die Mislintatrotzooi hebben kunnen slijten. "Niemand zou die spelers willen, en ze zouden nooit weg willen gaan vanwege hun topsalarissen", maar toch, ze zijn aardig aan het opruimen en krijgen af en toe nog heel redelijke bedragen. (Tuurlijk veel minder dan ze zelf neergelegd hebben, maar iedereen kent hun situatie, dus knap dat je er nog zoveel voor krijgt.)

Mwa op de Ajax forums zijn ze ook niet super blij met Kroes en zijn transfers. Jongens met toekomstige meerwaarde lopen nu de deur uit zoals Banel en Ramaj (komt ook dat Farioli ze geen kans geeft natuurlijk).

+1/-0

Passievrucht schreef op 04 februari 2025 om 20:02:

Ik moet zeggen, tot mijn grote spijt, dat ik het wel knap vind dat ze toch inmiddels al aardig wat van die Mislintatrotzooi hebben kunnen slijten. "Niemand zou die spelers willen, en ze zouden nooit weg willen gaan vanwege hun topsalarissen", maar toch, ze zijn aardig aan het opruimen en krijgen af en toe nog heel redelijke bedragen. (Tuurlijk veel minder dan ze zelf neergelegd hebben, maar iedereen kent hun situatie, dus knap dat je er nog zoveel voor krijgt.)

Mwa op de Ajax forums zijn ze ook niet super blij met Kroes en zijn transfers. Jongens met toekomstige meerwaarde lopen nu de deur uit zoals Banel en Ramaj (komt ook dat Farioli ze geen kans geeft natuurlijk).

Ze zijn blijkbaar wel blij met hun trainer en de wedstrijden. Min of meer staande ovatie na een thuisoverwinning op Telstar in de beker.
Ik vond Vd Vaart (normaal gesproeken niet echt mijn favoriet)wel sterk afgelopen zondag, hij vertelde zoiets dat hij bij een mindere pass direct uitgefloten werd en dat ze nu toegejuicht worden als ze al een ingooi nemen.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 04 februari 2025 om 20:08:

Passievrucht schreef op 04 februari 2025 om 20:02:

Ze zijn blijkbaar wel blij met hun trainer en de wedstrijden. Min of meer staande ovatie na een thuisoverwinning op Telstar in de beker.
Ik vond Vd Vaart (normaal gesproeken niet echt mijn favoriet)wel sterk afgelopen zondag, hij vertelde zoiets dat hij bij een mindere pass direct uitgefloten werd en dat ze nu toegejuicht worden als ze al een ingooi nemen.

Valt mee, dit artikel is nog recent.
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1247612/ajax-fans-kritisch-op-spel-onder-farioli.htmllink

Maar ze zijn daar natuurlijk (gezien hun historisch slechte jaar, vorig jaar) een heel stuk sneller tevreden.

Maar op de ajax forums wordt ook genoeg geklaagd, gezeurd en gemopperd.

+1/-0

Wout brak afgelopen weekend blijkbaar een teen... verwacht 6 weken "out".
Komt gezien ons spel niet ongelegen denk ik...

Benieuwd of "Brubbey" al een hele wedstrijd kan spelen inmiddels.

+1/-0

vaio schreef op 10 februari 2025 om 12:10:

Heel onsportief van me, maar ik kreeg toch een glimlach op mijn gezicht toen ik het las. Ik trek die gozer zo slecht.

Jep nu komt het op Brobbey en Rijkhoff neer. Zou inderdaad gunstig voor ons moeten zijn, al weet je dat dit jaar nooit. Kan ook zijn dat Brobbey (die toch echt wel bovengemiddelde kwaliteiten heeft) nu zich bevrijd voelt van de last van die in zijn nek hijgende engnek. En nu wel het volle vertrouwen heeft en voelt.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 10 februari 2025 om 12:27:

vaio schreef op 10 februari 2025 om 12:10:

Heel onsportief van me, maar ik kreeg toch een glimlach op mijn gezicht toen ik het las. Ik trek die gozer zo slecht.

Schaam je niet.. wij zullen vast niet de enige zijn :) :D

Ik gun overigens als persoon niemand een blessure, dat even vooropgesteld.

+1/-0

Wat een misselijke kwal is dat zeg....

+2/-0

Sluit ik me bij aan. Ik vind hem een engerd als voetballer maar ga hem als mens geen blessure gunnen.
Daar staat tegenover dat alles wat in het nadeel van Ajax is bij mij stiekem goed nieuws is.

+2/-0

Nou, als mens (want dat ben ik nu eenmaal) wens ik hem 10 gebroken tenen! ;)

+2/-0

Sluit ik me bij aan. Ik vind hem een engerd als voetballer maar ga hem als mens geen blessure gunnen.
Daar staat tegenover dat alles wat in het nadeel van Ajax is bij mij stiekem goed nieuws is.

In principe mee eens, maar och een gebroken teen is niet het einde van de wereld (heb zelf twee keer een grote teen gebroken, doet behoorlijk zeer en duurt inderdaad even qua herstel, maar he'll live!) en komt ons sportief gezien (hopelijk) niet slecht uit. Helemaal niet vekeerd dat "zij" ook wat fysieke tegenslag hebben.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 203 pagina's: 1 2 3 4 ... 199 200 201 202 203

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax