Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 218 pagina's: 1 2 3 4 ... 212 213 214 215 216 217 218

Blijkt toch weer dat jagen makkelijker is dan dat er op je gejaagd wordt.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 11 mei 2025 om 19:27:

Blijkt toch weer dat jagen makkelijker is dan dat er op je gejaagd wordt.

En sowieso aangenamer. En dat de verdediging was ajax echt geen onneembare vesting is. Utrecht 4, nu NEC 3.

+1/-0

Dat is het dit hele seizoen al niet... ze hebben ook gewoon een aantal keer flink wat geluk gehad.

+2/-0

Die winnen de laatste twee ook echt niet hoor; gevalletje door de hoeven zakken...

+1/-0

SouBavaria schreef op 12 mei 2025 om 09:29:

Die winnen de laatste twee ook echt niet hoor; gevalletje door de hoeven zakken...

Laten we het hopen! Woensdag er overheen en dan zondag de zaak bij Sparta over de streep trekken! :psv

+1/-0

Niet te vroeg juichen. De eerst helft sloeg bij ons nergens op. Gelukkig kon Bosz het in een kwartiertje draaien. Geen idee wat die Farioli in 3 dagen kan bewerkstelligen.
Als zij gewoon 2 wedstrijden achter elkaar winnen kunnen wij net zo hoog en zo laang springen als we zelf willen. Komen we nog steeds 1 punt tekort. Dat zou pas de ultieme vernedering zijn voor een ploeg die eigenlijk 3 weken geleden al kampioen had moeten zijn...

+1/-0

Zo ... die Medic mogen ze ook weer terug verwachten ... :)
Hopen dat ze die niet kunnen slijten komend seizoen, dan mogen ze gewoon weer een salaris van ongeveer 1,5 miljoen betalen ...
En wie o wie (van de Mislintat aankopen) komt er nog meer terug ... ;)

+1/-0

Kleine1 schreef op 12 mei 2025 om 15:26:

Zo ... die Medic mogen ze ook weer terug verwachten ... :)
Hopen dat ze die niet kunnen slijten komend seizoen, dan mogen ze gewoon weer een salaris van ongeveer 1,5 miljoen betalen ...
En wie o wie (van de Mislintat aankopen) komt er nog meer terug ... ;)

Carlos Borges "Forbs" sws.

+2/-0

Als ajax dan kampioen moet worden zou vanavond wel weer leuker zijn. Wedstrijd pas rond 22:00 afgelopen, dus pas na middernacht terug in amsterdam. Bijna iedereen moet morgen weer werken, dus een echt groot feest wordt lastig. Dan zullen ze het zondag gaan vieren maar das een heel stuk minder dat achteraf vieren.

+1/-0

Het gaat weer helemaal overhoop. De enige juiste beslissing, maar het komt niet heel sterk over.
Ik ben benieuwd. Zoals gezegd, jong talent is de enige manier om alsnog kampioen te worden voor Ajax. Geen garantie, maar veel betere kansen.

+1/-0

Ja ja...vandaag winnen ze met 1-4 of zo...en zondag zet hij de ervaren mannen er weer in en gaat t fout. Schitterend scenario.

+2/-0

En weer moeten ze ordinair matten in een wedstrijd die belangrijk is … hufters!

En ook na de wedstrijd,die Ajax spelers, met name Klaassen en Wijndal staan daar een partij te knokken (op oa Vaessen) … ben benieuwd of dat nog wordt beoordeeld door de Knvb.

Dit bericht is gewijzigd op 14 mei 2025, 22:34:39.

+3/-0

HEERLIJKE AVOND!

+3/-0

Kleine1 schreef op 14 mei 2025 om 21:58:

En ook na de wedstrijd,die Ajax spelers, met name Klaassen en Wijndal staan daar een partij te knokken (op oa Vaessen) … ben benieuwd of dat nog wordt beoordeeld door de Knvb.

Zou toch wel moeten! Schorsing lijkt mij op z'n plek voor klassen...

+1/-0

Sjeske schreef op 14 mei 2025 om 23:00:

Zou toch wel moeten! Schorsing lijkt mij op z'n plek voor klassen...

En blijkbaar was er nog een assistent trainer bij betrokken ook … nog erger dan hooligans! 😉

+1/-0

Wat een avond..

+1/-0

Het verbaast mij niet dat ze met elkaar op de vuist gingen. Na die rode kaart, waarvan de tackle er heel lomp uit zag maar hij toch echt voornamelijk de bal raakte en niet de man, staat opper-Anja Klaassen al gelijk weer te duwen en trekken en stampij te maken. Ik wijt het aan de niet te houden spanning.

Dat het na de wedstrijd dan weer verder uit de hand loopt is logisch. Je verspeelt nota bene 1 minuut daarvoor het kampioenschap en ik had ook niet het idee dat Vaessen zijn hoofd koel kon houden!

Dat de KNVB hier nog iets mee moet is wel duidelijk. Dit gedrag kun je niet accepteren, onder geen enkele omstandigheid!

+1/-0

Ajax is het lekker aan het weggeven. Nu nog vlammen tegen Sparta en de overwinning pakken voor een mooi feestje. Wie had dat nog gedacht? Als je dit had voorspeld..heerlijk

+1/-0

Lees ik het nu verkeerd ? De aanklager start een onderzoek naar de keeper van Groningen ???? Mag toch hopen dat hij de hele situatie en zeker dus ook een flink aantal ajaxspelers gaat bekijken. Dit kon echt niet, na al dat gezeur over voorbeeldfuncties enzo en klagen over het geweld bij de amateurvelden. En dan ziet heel nederland dit. Mag toch echt hopen dat het niet alleen de keeper van Groningen betreft.
Wat de keeper deed kon niet, maar hij was zeker niet de enige.

Ergens schijnt hij ook een assistenttrainer van ajax te meppen. Ik kan het niet goed zien op de beelden, maar is dat niet dat irritante bolle mannetje die toen ook al rood kreeg tegen Az en als een halve gare toen tekeerging en op de tribune vrolijk verder ging met zijn drama ?

+1/-0

Koen073 schreef op 15 mei 2025 om 09:37:

Het verbaast mij niet dat ze met elkaar op de vuist gingen. Na die rode kaart, waarvan de tackle er heel lomp uit zag maar hij toch echt voornamelijk de bal raakte en niet de man, staat opper-Anja Klaassen al gelijk weer te duwen en trekken en stampij te maken. Ik wijt het aan de niet te houden spanning.

Dat het na de wedstrijd dan weer verder uit de hand loopt is logisch. Je verspeelt nota bene 1 minuut daarvoor het kampioenschap en ik had ook niet het idee dat Vaessen zijn hoofd koel kon houden!

Dat de KNVB hier nog iets mee moet is wel duidelijk. Dit gedrag kun je niet accepteren, onder geen enkele omstandigheid!

De KNVB doet nu onderzoek naar Vaessen; prima wat mij betreft gezien de beelden. Vreemd is echter dat Klaassen en Wijndal niet genoemd worden want die laten zich ook niet echt onbetuigd is op de beelden te zien.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 218 pagina's: 1 2 3 4 ... 212 213 214 215 216 217 218

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax