Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.878
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd PSV-Heracles Almelo: -
Villareal staat derde in de Liga en Olympiacos hebben we zelf gezien. Laatstgenoemde is overigens ook een concurrent van PSV. Er kan maar één van hen boven ons eindigen. Verder vind ik het verre van interessant als ze doorgaan door een makkelijkere loting. Ook als wij 24e worden en zij 23 kan ik er niet rouwig om zijn.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 384
Reg.: 16 januari 2021
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.425
Reg.: 23 december 2000
Ik snap werkelijk waar niet waar het op gebaseerd is dat ajaks met deze selectie even drie CL-potjes op rij zou gaan winnen?
Het blijft een brandhout elftal, die echt niet gaan winnen bij Villarreal hoor.
En als het WEL zou gebeuren, gaan wij ervoor zorgen dat wij ze met ook 9 punten op doelsaldo uit de CL kegelen. Hoe zuur zou dat zijn voor ze!
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 46
Reg.: 2 november 2018
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uiteraard hopen op een nederlaag van een concurrent, ook al spelen ze tegen Ajax. Ik heb ook geen hoop dat Ajax echt buiten de top 3 gaat eindigen, aangezien er niemand van de andere teams bovenuit steekt. NEC, AZ, Utrecht, Groningen morsen toch veel te veel om echt over het hele seizoen mee te doen.
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Nou, waar hopen we vanmiddag op?
Een overwinning of een gelijkspel..
Raar maar waar, van mij mag Ajax winnen,
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Forumreacties: 650
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik hoop echt dat feyenoord de wedstrijd omgooit en ruim wint. Jammer voor ons, aan de andere kant moeten we het gewoon zelf doen. De afgelopen twee jaar waren de voetbalpraatprogramma s nog enigszins te pruimen door het gepruts van ajax. Nu verliezen ze een paar keer niet en zal het p[rijzen van de jeugdige spelers weer gaan beginnen.
We hadden al de geweldige Godts (waar heel europa al bijna achteraan zit), de zaligverklaring van Bounida (die twee keer de back van benfica uitspeelde) Bouwman die zich zomaar staande hield in de CL en nu krijgen we Steur die heerst in de klassieker. Pfffffff
Wat een beetje vertrouwen al niet kan doen, je gaat echt zien dat ze de komende twee potten in de CL ook nog winnen...
Hup Feyenoord !
Transfer88
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Forumreacties: 16
Reg.: 29 september 2022
Goedemiddag. Ik maak even een ´oenige´ opmerking maar interessant om te lezen dat hier mensen zijn die hopen dat Feyenoord wint. De enige club op deze aardkloot waar ik een werkelijke pleurishekel aan heb!!! Ben best wel benieuwd hoe de verhouding anti-Ajax/Anti_Feyenoord voor een PSV-er is. Ik denk meer Feyenoord-´sympathie´. Ik ben eerlijk, ben opgegroeid rondom Amsterdam en zat daar op de middelbare school. Eindhovense moeder heeft mij aan PSV geholpen 50+ jaar gelden
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Nou een voorzichtige schatting is denk ik 90/10 dat men hier een grotere hekel aan Ajax heeft. Feyenoord heeft toch iets waardoor we ze niet altijd serieus nemen. Maar Ajax met vooral wat Rijnwoude hierboven schetst daar hebben we bijna allemaal een grotere hekel aan. Zeker omdat de hele media er dan weer als een geilneef achteraan loopt, bah!!!
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 14 december 2025 om 15:31:
Goedemiddag. Ik maak even een ´oenige´ opmerking maar interessant om te lezen dat hier mensen zijn die hopen dat Feyenoord wint. De enige club op deze aardkloot waar ik een werkelijke pleurishekel aan heb!!! Ben best wel benieuwd hoe de verhouding anti-Ajax/Anti_Feyenoord voor een PSV-er is. Ik denk meer Feyenoord-´sympathie´. Ik ben eerlijk, ben opgegroeid rondom Amsterdam en zat daar op de middelbare school. Eindhovense moeder heeft mij aan PSV geholpen 50+ jaar gelden
Transfer88
Fan van PSV
Sterspeler PSV
We hebben gelukkig allemaal recht op een mening en respecteren die. Zoals jij tegen Ajax aankijkt, doe ik dat tegen Feyenoord. Statistieken Eredivsie afgelopen 50 jaar, Ajax en PSV zijn elkaars conurrenten. Dat Kuipspul zoals ik het noem in de gekuisde vorm noem, is een handvol keer kampioen geweest. Als wij en Ajax ff een jaartje liepen te kloten. Overigens aan Tadic had ik een bloedhekel als speler net zoals heel niet-PSV een hekel had aan ´Lothar´(Mark v. Bommel) zoals de geuzennaam gegeven door aan Ajax-vriend van mij gegeven werd werd. Weet ook zeker dat alle niet-PSV-ers een bloedhekel hadden aan Eric G., ik niet
Ik was erbij toe Danny Blind in de Arena debuteerde als coach. Rinus Michels overleed de week ervoor. 3x Lothar, 1x Cocu. Heb deiverse malen RvN live zien scoren in de Bijlmer. Enfin. Cruijff was beste speler die NL ooit heeft gehad. En die verheerlijking verzin jezelf. Ajacieden hebben humor. Ik heb diverse Feyenoord-kennissen. Hebben allen 1 ding gemeen: Zitten met 1 opmerking op de kast, sneu volk maar hoerom vermakelijk.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 14 december 2025 om 16:26:
Vanavond Dit was het weekend en Studio Voetbal maar weer keertje overslaan.
Transfer88
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 14 december 2025 om 16:26:
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 14 december 2025 om 16:34:
Hoezo wil je dan niet alles weten over de herrezen godenzoon Mokio😇
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 14 december 2025 om 16:42:
Dat je überhaupt naar Studio Voetbal kijkt met ´drollen´ als Jeroen Stekelenburg, NIKS TE MELDEN, Arno Vermeulen Idem, Pierre met zijn domme gekakel. Zijn zoveel leukere dingen te doen rondom dat tijdstip. Dit was het weekend, wat is dat, iets bij ESPN?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Blij dat dat wegbezuinigd wordt inderdaad. Toen ik nog keek vroeger zaten Waterreus en Afellay er nog af en toe bij voor de kant van PSV. Eerstgenoemde heeft toch nog ergens iets dwars zitten van PSV en de ander doet alleen maar open deuren.
Toen ooit hier op het forum een lid vertelde geklaagd te hebben bij de NOS dat het 90% over Ajax ging, terwijl PSV in de CL presteerde, en de reactie was dat Ajax nou eenmaal de grootste club is in Nederland, vond ik het wel genoeg geweest. Zonder Tan en Van Gelder was de presentatie sowieso al wat ongemakkelijk.
Armada Sur
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Forumreacties: 107
Reg.: 14 oktober 2017
Uiteraard is de haat voor Ajax vele malen groter. Ajax-fans zijn de ultieme succes supporters. Grote bek als het goed gaat, en is de club in crisis dan ‘hebben ze niet zoveel meer met voetbal’. Ik kan me nog herinneren ergens eind jaren ‘90 dat het na alle successen eens even wat minder ging en er bij de klassieker ineens nog maar 25.000 man in de Arena zaten. Daarentegen was de Kuip een paar dagen na de 10-0 bij ons weer tot de nok toe gevuld. Dat is voor mij toch echt wel het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax