Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 226 227 228 229 230 231 232 233

De plaatselijke supermarkt zit zonder popcorn...

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 11 november 2025 om 08:38:

Overmars heeft aangegeven met zijn project in Antwerpen verder te willen gaan en niet open te staan voor een terugkeer naar Ajax.
Dus... de zoektocht kan voortgezet worden

Wat een zwaktebod dat ze weer bij Mr dickpic uitkomen. Eerst met pek en veren de laan uit sturen en cancellen en vervolgens met hangende pootjes terug komen.

Technisch gezien zou de komst van Overmars natuurlijk een geweldige zet zijn voor Ajax. Maar dat kan moreel gezien gewoon niet meer. Dat ze het toch geprobeerd hebben (moraal weer aan de kant geschoven) en vervolgens een blauwtje lopen maakt het dan weer extra mooi! Wel de lasten niet de lusten!

+1/-0

en Ten Hag bedankt ook :D

+1/-0

Passievrucht schreef op 11 november 2025 om 11:49:

De plaatselijke supermarkt zit zonder popcorn...

Popcorn in het hele land is op, behalve in A'dam .... :B

+1/-0

En nu ook weer die ex-scout, die beweert dat hij Gloukh niet goed genoeg had bevonden, maar Kroes die hem toch koopt ... hahaha

+1/-0

Rob Jansen deed ook al een boekje open. Nou weet ik niet of zaakwaarnemers betrouwbaarder zijn dan Ajax bestuurders hoor.. maar het is in elk geval nog meer olie op het vuur.

Rob Jansen heeft in de nieuwste aflevering van de podcast Kieft Jansen Egmond Gijp fel uitgehaald naar Danny Blind. ,,Hij is een van de grootste gezwellen bij Ajax.”

Dat zijn toch wel stevige uitlatingen..

+1/-0

Mocht Peter Bosz geen bondscoach worden na het WK, wat ik eigenlijk wel verwacht ( iig een aanbod krijgt van de knvb), zal het me niks verbazen dat ajax een poging waagt voor onze trainer.
Volgens mij zal Bosz het nog “eervol” vinden ook

+1/-0

Corinthians schreef op 11 november 2025 om 18:52:

Mocht Peter Bosz geen bondscoach worden na het WK, wat ik eigenlijk wel verwacht ( iig een aanbod krijgt van de knvb), zal het me niks verbazen dat ajax een poging waagt voor onze trainer.
Volgens mij zal Bosz het nog “eervol” vinden ook

Ik snap dat ze dat willen proberen, maar zo'n trainer zal niet zomaar instappen als het op meerdere lagen "rommelt" binnen de organisatie.
Daarnaast zit hij volgens mij goed in Ehv waar hij de vrije hand krijgt om elk jaar een team op te bouwen. Waar er budget is voor aankopen en waar CL gespeeld wordt.

Zie even niet wat ze daar tegenover kunnen zetten wat hem zou kunnen overtuigen.

+4/-0

Ik schat zo in dat Bosz dat nooit doet uit persoonlijk commitment richting Brands en Stewart.

+3/-0

Ook weer mooi (Telegraaf, uiteraard)

Ten Hag wilde instappen bij aanblijven Kroes
11 november 2025 20:55 - De Telegraaf

Ten Hag wilde instappen bij aanblijven Kroes;

Volgens De Telegraaf heeft de beslissing van Erik ten Hag (55) voorlopig niet bij Ajax terug te keren te maken met het feit dat Alex Kroes niet terug wilde komen op zijn besluit te stoppen als technisch directeur. Was Kroes op zijn beslissing teruggekomen, zou Ten Hag bereid zijn geweest in te stappen, zo meldt de krant dinsdagavond. Ten Hag heeft telefonisch aangegeven geen commentaar te willen geven op deze berichtgeving.

Na meerdere (telefoon-)gesprekken met zowel Kroes als algemeen directeur Menno Geelen wilde Ten Hag instappen bij Ajax, op voorwaarde dat Kroes terug zou komen op zijn beslissing weg te gaan bij Ajax. Dat doet Kroes niet, waardoor Ajax zijn zoektocht moet voortzetten. Voor Ten Hag was het een belangrijke reden in zijn nieuwe clubkeuze, om samen te werken en rugdekking te krijgen van een technisch directeur die hij vertrouwt. Daar voldoet Kroes aan.

Mede door deze info, heeft Ajax Marc Overmars gepolst eveneens terug te keren en weer samen te werken met Ten Hag. Overmars was echter duidelijk in zijn antwoord en bedankte vriendelijk voor de eer. De voormalige technisch directeur van Ajax was zeer succesvol in Amsterdam, maar noemt Ajax "een gepasseerd station". Daarna volgde Ten Hag dus diens voorbeeld door ook nee te verkopen aan Ajax.

De trainer acht de chaos bij Ajax op dit moment te groot en daardoor de toekomst te onzeker. Wel zou Ten Hag te kennen hebben gegeven in de toekomst wel open te staan voor een terugkeer in de Johan Cruijff ArenA.

+1/-0

Waar of niet waar, moeilijk te achterhalen. Maar wel mooi dat de strontkar is opengetrokken nu. Ze wijzen allemaal naar elkaar, niemand wil instappen. Benieuwd hoe dit afloopt.

+1/-0

Wat een heerlijke shitload is het daar, het kan bijna niet erger worden dan dit. De komende jaren hebben wij van hun waarschijnlijk weinig te duchten. Laten we ze in samenwerking met de lui uit Knor uit de CL houden, dan hebben ze helemaal een probleem: lees geen geld!

+1/-0

Nikiforov 3 schreef op 11 november 2025 om 20:31:

Ik schat zo in dat Bosz dat nooit doet uit persoonlijk commitment richting Brands en Stewart.

Dat denk ik ook, in het bijzonder na het vertrouwen dat zij begin dit jaar hielden na een reeks wedstrijden die menig trainer bij een topclub een ontslag had opgeleverd (nationaal 7 keer puntverlies in 10 wedstrijden, startend met 6 keer puntverlies in 7 wedstrijden).

+1/-0

Nu heeft Danny Blind er weer wat van te vinden. Heerlijk, het blijft maar doorgaan daar.....

+2/-0

Toch is het commentaar op Blind al van meerdere jaren. Lijkt me een heel dubieus figuur.

+1/-0

Ik kijk er echt niet raar van op als Ajax daadwerkelijk een poging gaat wagen voor Bosz. Met een nieuwe technisch directeur ligt er daar een uitdaging. Daar is Bosz gevoelig voor. Met PSV kan hij niet meer bereiken dan nu. Ja, stabiel aan de top blijven is de uitdaging hier. Ik ben benieuwd hoe dit in Bosz zijn hoofd werkt.

+1/-0

Rickardoko schreef op 19 november 2025 om 23:31:

Ik kijk er echt niet raar van op als Ajax daadwerkelijk een poging gaat wagen voor Bosz. Met een nieuwe technisch directeur ligt er daar een uitdaging. Daar is Bosz gevoelig voor. Met PSV kan hij niet meer bereiken dan nu. Ja, stabiel aan de top blijven is de uitdaging hier. Ik ben benieuwd hoe dit in Bosz zijn hoofd werkt.

Daar ben ik ook bang voor.
Vind Bosz ook niet een echte PSV-er (als je begrijpt wat ik bedoel) in vergelijking met Cocu, Hiddink, Rijvers, v Bommel.
Denk serieus dat hij daar voor open staat.
Zag al het een en ander voorbijkomen in de media.

+1/-0

Corinthians schreef op 21 november 2025 om 08:27:

Rickardoko schreef op 19 november 2025 om 23:31:

Daar ben ik ook bang voor.
Vind Bosz ook niet een echte PSV-er (als je begrijpt wat ik bedoel) in vergelijking met Cocu, Hiddink, Rijvers, v Bommel.
.

Ik denk dat Peter een hele loyale, intelligente man is die het liefst nog jaren bij ons blijft als dat goed voelt.
En zoals hierboven ook al door iemand gezegd; op dit moment instappen bij Ajax.. je moet er maar zin in hebben..

+2/-0

Het lek is nog niet boven.. Excelsior wint voor de eerste keer ooit in Amsterdam 😂

+3/-0

Pas 35 reacties op AN na een historische nederlaag en bijna geen enkele reactie klinkt nog strijdbaar maar eerder gelaten. Hoewel ik het vrij vermakelijk vind is dit natuurlijk niet goed voor het Nederlandse voetbal. Wij kunnen eigenlijk niet zonder een sterke top en daar hoort Ajax natuurlijk wel gewoon bij, hoe leuk dit ook is voor de korte termijn.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 226 227 228 229 230 231 232 233

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax