Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.166
Reg.: 8 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 06 oktober 2025 om 10:49:
ajax speelt echt dramatisch, maar kijk gewoon eens naar de stand. Bij verlies tegen feyenoord binnenkort (echt niet onmogelijk) staan we gewoon gelijk en dan ook nog ruim achter feyenoord.
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 530
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 06 oktober 2025 om 15:47:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 06 oktober 2025 om 10:49:
ajax speelt echt dramatisch, maar kijk gewoon eens naar de stand. Bij verlies tegen feyenoord binnenkort (echt niet onmogelijk) staan we gewoon gelijk en dan ook nog ruim achter feyenoord.
Tegen die tijd heeft Ajax al verloren van Az en Twente..
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 735
Reg.: 17 augustus 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
PSV-freak
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Deurne
Vak: Noord - NN
Forumreacties: 21
Reg.: 5 februari 2012
Ik kijk niet vaak naar Ajax, maar vandaag even de 2e helft meegepikt omdat AZ al op 0-2 stond. Ze zijn in balbezit niet eens heel erg slecht op het middenveld en in de aanval, maar die verdediging, ai ai... Magnifiek! En dan denken ze vlak voor tijd terug in de wedstrijd te komen, maar blijkt dat Weghorst een Weghorstje heeft gedaan en dat de 1-2 niet doorgaat. Heerlijk, heerlijk!
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Forumreacties: 638
Reg.: 15 februari 2021
Hoe kan je in hemelsnaam (na het bekijken van de VAR beelden) besluiten weghorst geel te geven voor die absoluut doelbewuste elleboog ?? Geef meteen toe dat Goes een eikel is maar toch. Dit is bewust, op de strot en hard. Hij ziet het uitgebreid op de beelden in slowmotion en geeft geel ?? Waarom ? Anders had ajax tegen twente ook nog eens zonder spits kunnen spelen.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 367
Reg.: 16 januari 2021
Inderdaad bizar, en ja zoals je al zegt is die Goes een vreselijke irritante eikel maar dit was toch 100% een bewuste actie van Woutje? Maar goed van mij mag het aftakelingsproces wel wat langer duren en mag "Oh Johnny" nog wel even blijven zitten. Zeker als hij die Gloukh blijft negeren of snel wisselen, want dat is veruit hun beste speler.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
En blijft ook onbegrijpelijk voor me dat we van de laatste 5 confrontaties er maar 1 hebben kunnen winnen (en dat was de eerste van de 5).
Ik ga vanavond maar eens Dit was het weekend en studio voetbal kijken om te zien of er nu iemand is die deze gele kaart snapt. Ik neem aan dat de tuchtcommissie niets kan doen omdat de overtreding reeds gezien en beoordeeld is. (ook daar de VAR blijkbaar). kan natuurlijk wel zijn dat de VAR het wel rood vond maar de scheids zelf besloot geel te geven.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 374
Reg.: 6 februari 2018
Nederbelg
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Antwerpen
Vak: Oost - W
Forumreacties: 2.031
Reg.: 12 januari 1999
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 19 oktober 2025 om 08:38:
Inderdaad bizar, en ja zoals je al zegt is die Goes een vreselijke irritante eikel maar dit was toch 100% een bewuste actie van Woutje? Maar goed van mij mag het aftakelingsproces wel wat langer duren en mag "Oh Johnny" nog wel even blijven zitten. Zeker als hij die Gloukh blijft negeren of snel wisselen, want dat is veruit hun beste speler.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.871
Reg.: 26 april 2007
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.106
Reg.: 30 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Nederbelg schreef op 19 oktober 2025 om 12:58:
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 19 oktober 2025 om 08:38:
De VAR laat een scheidsrechter niet naar het scherm komen voor een gele kaart...
Die regel dat de tuchtcommissie niets meer kan doen als de scheidsrechter geel heeft gegeven, die hadden ze al lang moeten afschaffen.
DieKaleMan
Fan van PSV
Vedette
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 108
Reg.: 18 augustus 2011
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Eigenlijk nooit echt zin om ajax te kijken. Nu ga ik misschien toch kijken omdat ik hoop een een afgang. (jammer dan voor de coef punten die halen de anderen dan maar). Aan de andere kanty krijgen ze hierna relatief eenvoudige tegenstanders, dus kunnen ze echt hun puntjes nog wel gaan halen en is een nederlaag vandaag geen drama.
Maar goed, iedere keer de laatste jaren als ajax zo goed als KO is en je wacht op de genaderklap staan ze vaak opeens weer op uit de dood. (vaak ook met geluk, scheidsen of tegenstanders die ze te veel onderschatten en ver onder hun niveau spelen).
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:DieKaleMan schreef op 21 oktober 2025 om 14:14:
Waarschijnlijk is het geen rood geworden omdat het bij Goes was.
Die heeft alle schijn tegen, zelf 1 van de grootste etterbakken op de Nederlandse velden.
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 41
Reg.: 2 november 2018
Vak: Oost - YY
Forumreacties: 3.459
Reg.: 28 november 2001
Los van het feit dat ik ook wel kan genieten zulke nederlagen van Ajax (sorry, ik heb echt vaak geprobeerd te hopen dat ze winnen in belang van Nederlands voetbal, maar in mijn hart kan ik het niet. Overige clubs gun ik het wel overigens), vond ik het mooiste moment gisteravond de uitspraak van de commentator op een gegeven moment toen hij het verschil met de wedstrijd een dag eerder duidde.
Het was iets in de trend van:
"Het verschil in resultaat/wedstrijd met de andere Nederlandse deelnemer in de CL gisteren is enorm. Zij speelden tegen Buongiorno. Ajax speelt vanavond tegen Buonanotte. Een verschil van dag en nacht..."
Schitterende uitspraak door de letterlijke vertaling en tevens het figuurlijke verschil tussen resultaat/wedstrijd van beide Nederlandse deelnemers
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Petrovic schreef op 23 oktober 2025 om 12:24:
Los van het feit dat ik ook wel kan genieten zulke nederlagen van Ajax (sorry, ik heb echt vaak geprobeerd te hopen dat ze winnen in belang van Nederlands voetbal, maar in mijn hart kan ik het niet. Overige clubs gun ik het wel overigens), vond ik het mooiste moment gisteravond de uitspraak van de commentator op een gegeven moment toen hij het verschil met de wedstrijd een dag eerder duidde.
Het was iets in de trend van:
"Het verschil in resultaat/wedstrijd met de andere Nederlandse deelnemer in de CL gisteren is enorm. Zij speelden tegen Buongiorno. Ajax speelt vanavond tegen Buonanotte. Een verschil van dag en nacht..."
Schitterende uitspraak door de letterlijke vertaling en tevens het figuurlijke verschil tussen resultaat/wedstrijd van beide Nederlandse deelnemers
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Maar wat is die Weghorst een eikel 1e klas zeg ... die spoort echt niet! En dan weer die reactie achteraf, over die penalty die hij veroorzaakte ... hij geeft weer bijna die tegenstander de "schuld", precies zoals hij ook het verhaal van de elleboog tegen Goes wist te verdraaien.
Als ik trainer was dan liet ik hem toch echt eens banken totdat hij normaal begon te doen ... hij benadeelt toch iedere keer weer het team met zijn gedrag?! Ego-tripper!!
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax