Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.166
Reg.: 8 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.602
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vroeger wel eens gehoord in Maastricht: "Je kan je geld beter in de Maas gooien, dan in MVV steken, want in de Maas zie je het in ieder geval nog wegdrijven."
De Noord-Engelse analogie van die tegeltjeswijsheid heeft Sunderland blijkbaar nog niet bereikt. Dag Brobbey, veel succes in de anonimiteit! We zullen je niet missen in Nederland.
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 01 september 2025 om 14:11:
Vroeger wel eens gehoord in Maastricht: "Je kan je geld beter in de Maas gooien, dan in MVV steken, want in de Maas zie je het in ieder geval nog wegdrijven."
De Noord-Engelse analogie van die tegeltjeswijsheid heeft Sunderland blijkbaar nog niet bereikt. Dag Brobbey, veel succes in de anonimiteit! We zullen je niet missen in Nederland.
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 01 september 2025 om 16:45:
Ik lees dat ze nu voor Dolberg gaan, dan gaan ze er wel op vooruit toch?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Forumreacties: 638
Reg.: 15 februari 2021
Ik snap er echt helemaal niets meer van. Iedereen weet dat ajax financieel omhoog zit en dat ze echt van spelers (en hun salarissen) afmoeten. Zo n traore had je volgens mij ook gewoon gratis kunnen ophalen om maar iets van ruimte te creeeren in het salarishuis.
En dan brobbey die niets gepresteerd heeft afgelopen seizoen, niet fit te krijgen is. Die perse weg wil bij ajax. En ajax wil van hem af vanwege zijn absurde salaris. En dan ga je gewoon 20-25 miljoen betalen aan ajax om hem over te mogen nemen ?????? Terwijl zij echt met de rug tegen de muur staan ? Soort van ontwikkelingshulp ofzo ? Das toch geen onderhandelen?
En voor de helft van dit bedrag kopen ze een spits die volgens mij beter is dan brobbey (al heb ik dolberg al lang niet meer zien spelen)
Kortom ajax krijgt voor brobbey en traore al meer dan wij hebben gekregen voor Noa Lang. Zijn zij nu zo goed of doen wij iets verkeerd ?
XaviSimons
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 179
Reg.: 15 januari 2023
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 07 september 2025 om 21:52:
Ik ben vooral heel benieuwd hoe zich dit gaat ontvouwen ivm Weghorst. Gaan ze samen spelen of komt Weghorst op de bank? Die zal daar ook niet blij mee zijn lijkt mij.
Kwam deze tegen via voetbalprimeur, kon het toch niet laten om te kijken:
https://x.com/AFCAjax/status/1966034222373843122link
Sjaak Swart, 75jaar lid van Ajax.. wat is het toch een mooie man.
We lachen wel eens om zijn opmerkingen, maar wat is het toch mooi dat we nog zulke iconen hebben in het Nederlands voetbal.
Voor mij overstijgt dit club voorkeur.. dit vind ik gewoon mooi.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 638
Reg.: 15 februari 2021
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 13 september 2025 om 22:31:
Morgen zal Godts wel heilig verklaard gaan worden, is nu meteen 10 m meer waard.
Koen073
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 446
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 27 september 2025 om 17:24:
De goal van NAC word afgekeurd door de VAR, doordat ze gewoon een fictieve lijn trekken. De voet van de speler van Ajax is namelijk helemaal niet te zien … Was geen duidelijk buitenspel, dus in mijn ogen gewoon een doelpunt!
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 530
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Koen073 schreef op 27 september 2025 om 17:42:
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 27 september 2025 om 17:24:
De goal van NAC word afgekeurd door de VAR, doordat ze gewoon een fictieve lijn trekken. De voet van de speler van Ajax is namelijk helemaal niet te zien … Was geen duidelijk buitenspel, dus in mijn ogen gewoon een doelpunt!
Nu de scheidsrechter naar de kant voor mogelijk hinderlijk buitenspel van een Ajacied maar die telt natuurlijk wel gewoon…
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.674
Reg.: 13 april 2006
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje