Patdaddy
Sterspeler Oranje
Forumreacties: 37
Reg.: 11 augustus 2017
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd PSV-Feyenoord: -
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 22 januari 2026 om 20:41:
Pffft, dan verkopen ze Moro na 1 goal en 2 assists vrijwel zonder verlies en met 50% op de doorverkoop. En dat is dan niet de winst, maar echt het verkoopbedrag. Dan maar hopen dat hij zijn contract af laat lopen.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 668
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.682
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 26 januari 2026 om 09:36:
het is nog steeds niet rond met Zinchenko toch ? Bekend wat het ''probleem'' is ?
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 408
Reg.: 16 januari 2021
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.326
Reg.: 30 november 2007
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 408
Reg.: 16 januari 2021
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Kan iemand het mij nu uitleggen ? Ik hoor en lees steeds overal ajax kan voorlopig niks, geen geld voor versterkingen, moeten uit andere vijvers vissen etc. Komt er op neer, ze kunnen helemaal niks.
Maar dan zie je nu weer wat ze binnenhalen, Zinchenko (ik wou hem graag, maar hij zou ons te veel salaris kosten, ajax kan dat blijkbaar wel betalen), die japanner van Arsenal (prestatiecontract, maar goed, je moet hem dus wel kunnen betalen als hij presteert), zo n spits (carizzo?) die miljoenen zou moeten kosten en nu schijnen ze bezig te zijn met Sano, zeg niet dat het lukt, maar daar begin je toch niet met onderhandelen als je pakweg 4 miljoen te besteden hebt ?
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.326
Reg.: 30 november 2007
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler WK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: Vlissingen
Vak: -
Forumreacties: 2.560
Reg.: 23 juni 2013
Man van de Wedstrijd PSV-Feyenoord: Armando Obispo
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.180
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:the alchemist schreef op 01 februari 2026 om 18:23:
En nog een vette bankrekening met eigen vermogen.
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 538
Reg.: 27 oktober 2019
Die zijn hun CL-gelden al flink aan het verbrassen …
Een oude speler die nog maar eens moet bewijzen dat hij terug aan de top komt na zijn blessure, een speler die bij Arsenal niet meer voorkomt in het plaatje, en die niet goedkoop zal zijn ( salaris voor dat half jaar) … en een Japanner die momenteel goed presteert, maar geen garantie is voor de toekomst.
Ze riskeren alles om die 2e plek binnen te slepen …
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Even los van mijn afkeer van ajax, dit is toch gewoon competitievervalsing ? NEC strijdt met ajax (en feyenoord) om plek 2, ze staan zelfs boven ajax en dan koop je ff hun sterspeler weg. Of hij ajax beter gaat maken is natuurlijk nog maar de vraag, maar zeker lijkt me dat NEC verzwakt wordt door deze zet. Even een vergelijkbare speler kopen en inpassen lijkt me voor hun onmogelijk.
Aan het eind van het zeizoen gebeuren dit soort dingen altijd, maar tijdens een lopende competitie bij concurrenten spelers weghalen..
Ik hoop dat Boekhoorn zelf ingrijpt.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.622
Reg.: 18 juli 2017
Natuurlijk is de kans levensgroot dat NEC de huidige reeks niet tot het eind vol kan houden. Als Ajax of Feyenoord weer een stukje stabiliteit gaat terugvinden, zie ik één van hen er toch met de 2e plek vandoor gaan. Ajax probeert met aankopen stabiliteit terug te krijgen, Feyenoord moet hopen dat bepalende spelers weer fitter worden nu het dubbele programma voorbij is.
Toch zou ik als NEC zijnde op dit moment nooit je sterspeler aan Ajax (of Feyenoord) verkopen. De kans dat Ajax en Feyenoord allebei blijven klooien, of dat NEC wel zijn punten blijft pakken, is dusdanig aanwezig dat NEC een niet-verwaarloosbare kans op de directe CL plek heeft. En dan vaart er opeens een schip met vele miljoenen naar Nijmegen. En Sano kun je in de zomer ook nog prima verkopen, ook aan een buitenlandse club.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.892
Reg.: 26 april 2007
Een tijdje terug kwam Sano voor de camera van ESPN en was hij totaal uit zijn comfortzone. Hij zei zelfs liever niet te scoren om geen interviews te hoeven geven. Dat lijkt me echt geen speler die de aandacht en druk van daar aan kan.
Ajax had nu een halfzieke selectie en kan wellicht nog wat beter. Desondanks is nipt gelijkspelen thuis tegen Excelsior heel dramatisch. Als NEC of Feyenoord een goede serie neerzetten heeft Ajax een probleem. Sparta is misschien zelfs nog een conurrent voor ze.
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 4.542
Reg.: 28 juli 1999
Die Argentijn kopen ze 50% van de transferrechten van. Zinchenko krijgt een contract tot einde seizoen en betalen ze anderhalf miljoen salaris voor 13 wedstrijden. En Sano bieden ze 10 miljoen voor plus Kaplan waarvan ze zelf vinden dat die 5 miljoen waard is. En als NEC niet akkoord gaat dan starten ze een arbitragezaak. Fijne manier van zaken doen.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax