Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic

Deze normale topic is open en bestaat uit 93 pagina's: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93

Realiseer me nu pas dat Veerman en Bommelzoon slechts een handvol wedstrijden hebben samengespeeld. Joey is natuurlijk de ultieme wegsteker van Ruben. De blessure heeft ons dus van veel mooie aanvalsmomenten beroofd.

Met name aan Wanner en Fernandez (de nieuwe no 8 kandidaten) om op hun manier steekpasses al vroeg te zien en tijdig te geven. Sano zal daar ook zeker aan bijdragen.

+1/-0

Maar wegsteken kun je pas met ruimtes.
Enfin, we zullen het nooit meer weten, tenzij Xes Xavi wel normaal selecteert in oranje.

+1/-0

Het lid Kostic is er klaar voor zegt hij. Ik hoop alleen dat we deze ronde heel goed waken niet te snel te willen als club want dat hondje heeft ons al vaker gebeten!

+1/-0

Invalbeurt voor Kostiets tegen Groningen zou ik zeggen, Romaurio dan van LB naar middenveld om Samoerano (of Wanneer?) te vervangen.

+1/-0

Ik denk inderdaad dat het lid Kostiets niet kan wachten om de wei in te gaan. Maar ik mag hopen dat de medische staf dit keer heel goed bezint alvorens te snel een speler zonder ritme groen licht te geven.
We gaan hem nog heel hard nodig hebben en zolang Dest er is (oh laten ons hopen dat de transfermarkt hem overslaat!) is er geen noodzaak het lid nu al te brengen.

+1/-0

We zijn weer een stuk wijzer.
Oude mankementen zijn gebleven, hopelijk gaat Trui daar een reparerende rol in spelen.
Nieuwe krachten staan op. Het team moet nog beter in elkaar grijpende radartjes gaan vormen maar je ziet dat er mogelijkheden zijn.
De lamlendigheid die ik de eerste wedstrijden zag, is weg. Wat concurrentie dan toch doet met een team!
Maar Earnie, please, haal een spits want Pepi is gewoon echt een dissonant en ik zie hem dat structureel niet verbeteren. Het gewoon niet het type spits voor ons spel.

+1/-0

Jij pleit voor het terughalen van Lam Sammers zie ik!

+1/-0

Zeker.
Maar dan de 4 seizoenenversie.
Eentje die het ook doet bij tegenwind. :ja

+1/-0

Pepi is normaliter natuurlijk wel een kansen afmaker. Hij heeft nooit echt gepast bij ons spel maar we zullen hem iig scored aan de praat moeten krijgen om hem mooi te kunnen verkopen.

Verder is dit wel een soort voetbal dat veel blessures gaat opleveren (ik voorzie b.v. roofbouw op Sano). Gauw maar kijken hoe de Trui pas(s)t, zodat we ook zonder zo veel 'volgas' tegenstanders kunnen verslaan. Wel blij natuurlijk dat het volgas pedaal gevonden is.

Voorlopig lijkt Mauro de back die meer naar het middenveld schuift. Sano is de meest lopende no 6 ooit?

+1/-0

Dezelfde 11 de wei in als tegen Grunningen.

Trui nu iets meer speeltijd?

Man en Sildillia 'niet wedstrijdfit' :denk
Speelt hier iets tav aanstaande transfers?

Afhankelijk van het spelverloop liggen er iig fraaie invalbeurt mogelijkheden voor Bouhamdi en Mijnans.

Hoop dat Pepi weer eens wat laat zien.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 augustus 2026, 12:07:48.

+1/-0

Eens B O M M E L E N.
En Sil de foutenjutter en mr Man...zou er toch nog wat spelen? Dit zijn en blijven de knotsgekke dagen in de transferperiode.
Voor mij beide inwisselbaar voor resp den Tezert en Tillemanus (ja dat is geen pure vleugelaanvaller, ich waisa!)

+1/-0

Ah, hier ook al doorgekomen dat ze 'niet fit' zijn.
Het gaat nog druk worden de laatste drie dagen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 30 augustus 2026 om 12:07:

En Sil de foutenjutter en mr Man...zou er toch nog wat spelen? )

De preciese term die PSV gebruikte 'niet wedstrijdfit' doet mij denken van wel. Je maakt spelers namelijk niet 'wedstrijdfit' door ze buiten de selectie te laten. Vorige week waren ze nog wel wedstrijdfit! En ik heb niets vernomen over blessures. Wordt vervolgd.

+1/-0

Ik denk trouwens dat Flaminogo en Pepi ook niet wedstrijdfit zijn

+1/-0

Bommelson heeft kennelijk Ferryman's rust aan de bal bij schietkans overgenomen. De klasse druipt er vanaf. Mauro en Mijnans zitten zo te zien ook op de Skiete Willy after-school club. Lekker potje zo hoor, met de andere invallers ook een bijdrage makende. Goed, een handvol spelers van Utrecht leken een stuk nog minder wedstrijdfit dan Man & Sil.

Blijft onze Trui tot de herfst in de kast?

+1/-0

Nee hoor ik denk dat Trui tegen de Vets in Amsterdam gebracht gaat worden.
Die hebben kunnen nu alleen hun plannetje wat minder koken omdat de zwakke plek die zijn nu analyseren (problemen met ruimte in de rug en snelheid van met name Flamingo) dan gerepareerd is.
De vets hebben best een aantal goede spelers op het middenveld lopen, maar de enorme dynamiek en balvastheid die wij nu brengen, gekoppeld aan werklust en verdedigende discipline....damn dat is geen kattenpis (@Tonny) :denk :denk :pul :pul :psv :psv :idee :idee :slaap
Maar zwaluwen en zomer, volgende week is een wedstrijd op zich, de bal is rond. En Anders, nl Klumpke.....doen allen weer opgeld!

+1/-0

Vanuit de zandbak plots nog een bod van 30 miljoen op Hatsjoe Moessa.

+1/-0

Misschien, maar dat gaat niet gebeuren.

Volgens

https://www.oslobodjenje.ba/sport/fudbal/ino-fudbal/hrvatska/saznajemo-esmir-bajraktarevic-dolazi-u-klub-iz-regiona-ali-ne-u-dinamo/link

is Bakterie vandaag afgereisd naar Split, met een keuring gepland op donderdag.

Maar Elfrink zegt dat Hajduk zich nog niet gemeld heeft bij PSV.

Oslobedonder?

EDIT: we zitten in de verkeerde topic Harald.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 september 2026, 22:44:10.

+1/-0

Babadi valt in en scoort meteen de 2-1 voor FC Jules Deelder.

+1/-0

Mixed feelings - heerlijk om weer eens te winnen daar, maar ik vond ons niet altijd goed staan. Twijfelen tussen drukzetten en met een laag blok spelen ook. Het van Bommel incident (en het voorafgaande niet fluiten toen Amrabat Bakterie raakte) ontsiert ook echt de wedstrijd.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 september 2026, 09:00:09.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 93 pagina's: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic