Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Vak: -
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
Favoriete opstelling: geen
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Hypo666crisy schreef op 15 november 2022 om 09:07:
off topic: barney gooit de laatste dagen niet slecht
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 15 november 2022 om 16:52:
open/sluit de onderstaande quote:Hypo666crisy schreef op 15 november 2022 om 09:07:
off topic: barney gooit de laatste dagen niet slecht
Off topic ?? Ik snap best dat het postuur van Mo je doet denken aan een darter... Misschien iets voor hem ?
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Zie ook https://www.ed.nl/binnenland/mohamed-ihattaren-gearresteerd-na-ernstige-bedreiging~a56149ef/link
Doodzonde dat zo'n talent zo'n mentaliteit heeft ontwikkeld...
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
Vooropgesteld dat die jongen niet helemaal lekker is en het zichzelf aan heeft gedaan...
Maar ik heb wel sterk de indruk dat Ajax hem niet heeft gehaald met de beste bedoelingen naar hem toe, maar dat het om prestige ging. Zo van: wij halen jullie supertalent, woehoe.
Nu zeg ik niet dat Mo nog te redden was, maar hier zal hij niet beter van zijn geworden.
Kon je maar 5 jaar terug in de tijd en die jongen hiervan behoeden. En misschien dan ook gewoon nog een titel of twee meer pakken.
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 22 november 2022 om 20:13:
Vooropgesteld dat die jongen niet helemaal lekker is en het zichzelf aan heeft gedaan...
Maar ik heb wel sterk de indruk dat Ajax hem niet heeft gehaald met de beste bedoelingen naar hem toe, maar dat het om prestige ging. Zo van: wij halen jullie supertalent, woehoe.
Nu zeg ik niet dat Mo nog te redden was, maar hier zal hij niet beter van zijn geworden.
Kon je maar 5 jaar terug in de tijd en die jongen hiervan behoeden. En misschien dan ook gewoon nog een titel of twee meer pakken.
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
Uit: Newcastle
Forumreacties: 32
Reg.: 28 augustus 2003
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 23 november 2022 om 07:37:
Deze jongen is onhandelbaar. Je kan hem beter onderbrengen bij een gesloten crisisopvang...
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/mohamed-ihattaren-weer-op-vrije-voeten-zaak-van-geruime-tijd-geleden~a72342f0/link
Niks aan het handje mannen! Hij is weer vrij...
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Ook hij moet het WK toch zien, en weten dat Xavi daar is en hij als ajaksspeler ook als wissel uit vorm geselecteerd zou zijn. Of zou hij het gewoon onterecht vinden dat hij er niet bij zit ? Hij is nogal overtuigd van eigen kunnen immers. Maar misschien heeft hij het te druk met andere zaken om daar over na te denken. Inmiddels zitten we op pagina 51, hoever zouden we komen? Ik denk dat er nog vele pagina's gaan volgen.
En dan te bedenken dat onze sterspeler Cody toch heel wat minder pagina's heeft, 10 zag ik net. Zegt misschien ook wel wat over ons he.
JorisDeDraak
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 26 november 2022 om 19:10:
Ook hij moet het WK toch zien, en weten dat Xavi daar is en hij als ajaksspeler ook als wissel uit vorm geselecteerd zou zijn. Of zou hij het gewoon onterecht vinden dat hij er niet bij zit ? Hij is nogal overtuigd van eigen kunnen immers. Maar misschien heeft hij het te druk met andere zaken om daar over na te denken. Inmiddels zitten we op pagina 51, hoever zouden we komen? Ik denk dat er nog vele pagina's gaan volgen.
En dan te bedenken dat onze sterspeler Cody toch heel wat minder pagina's heeft, 10 zag ik net. Zegt misschien ook wel wat over ons he.
Als PSV al bezig zou zijn met Ihattaren, wat idd onwaarschijnlijk is, dan laten ze het hem niet op dit moment op deze wijze presenteren. Dus of hij is dan nu alweer zijn boekje te buiten gegaan, of het is gewoon weer flauwekul zoals zijn hele Snap en Insta waarschijnlijk vol staat met veel flauwekul
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Koen073 schreef op 28 november 2022 om 22:21:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 26 november 2022 om 19:10:
Meneer heeft een foto in psv shirt gepost op Snapchat met de tekst ‘soon’ en een voetbal emoticon erbij. Kan me alleen niet voorstellen dat hij werkt aan of kans krijgt op een comeback..