Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 15 maart 2024 om 11:54:
Ik zag ergens even de naam van zijn vriendin / vrouw (?) voorbij komen. Is toch geen familie van onze Excelsiorvriend ?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 15 maart 2024 om 14:31:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 15 maart 2024 om 11:54:
Ik zag ergens even de naam van zijn vriendin / vrouw (?) voorbij komen. Is toch geen familie van onze Excelsiorvriend ?
Zusje, maar het schijnt wat bekoeld te zijn dankzij Roger Schmidt.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 15 maart 2024 om 14:35:
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 15 maart 2024 om 14:31:
Serieus ? Het zusje zijn dan he, niet de Roger opmerking
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 15 maart 2024 om 14:41:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 15 maart 2024 om 14:35:
Serieus ? Het zusje zijn dan he, niet de Roger opmerking
Dacht ik me te herinneren, maar nu vind ik even zo snel geen bronnen, dus misschien onzin.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
Favoriete opstelling: geen
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
Heeft natuurlijk wel 2 jr stil gestaan in z'n ontwikkeling en alles behalve goed voor z'n lichaam gezorgd.
117kg en aan de lachgas ballonnen zal hem waarschijnlijk weinig goed gedaan hebben.
Vind dat hij er oprecht goed uit ziet op de foto's van RKC.
Het ventje is pas 22 en kan nog een hele carriere voor zich hebben.. gun hem dat ondanks alle domme keuzes die hij de afgelopen jaren gemaakt heeft toch wel.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Ook ik blijf een zwak houden voor dat mannetje. Hou alleen mijn hart vast bij zijn psycholoog. Over je client onder druk zetten gesproken.
Kijk wonderen moeten we voorlopig niet verwachten, hij staat al jaren stil maar als hij nog maar op 20% komt van zijn PSV kwaliteiten moet hij toch makkelijk meekomen bij RKC als je ziet wat daar verder rondloopt.
Hopelijk wordt de druk op hem niet te groot. Misschien had hij beter voor Belgie ofzo kunnen kiezen waar hij niet zo bekend is en in alle rust zich weer had kunnen ontwikkelen.
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 22 september 2024 om 10:28:
Ook ik blijf een zwak houden voor dat mannetje. Hou alleen mijn hart vast bij zijn psycholoog. Over je client onder druk zetten gesproken.
Kijk wonderen moeten we voorlopig niet verwachten, hij staat al jaren stil maar als hij nog maar op 20% komt van zijn PSV kwaliteiten moet hij toch makkelijk meekomen bij RKC als je ziet wat daar verder rondloopt.
Hopelijk wordt de druk op hem niet te groot. Misschien had hij beter voor Belgie ofzo kunnen kiezen waar hij niet zo bekend is en in alle rust zich weer had kunnen ontwikkelen.
Hoe gek het ook klinkt, maar ik denk dat hij gewoon een optie kan zijn volgende zomer bij PSV als opvolger van Bakayoko, die hopelijk weer zijn vorm hervindt en zich doorontwikkelt. Het is wel als als als Ihattaren het oppakt bij RKC, met mitsen en maren. Maar jeetje wat een potentie heeft ie nog altijd. Op de een of andere manier heb ik het idee dat het dit keer anders is. Misschien is ook wel de vader de wens van de gedachte. Succes bij RKC Mohamed.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 23 september 2024 om 10:53:
Hoe gek het ook klinkt, maar ik denk dat hij gewoon een optie kan zijn volgende zomer bij PSV als opvolger van Bakayoko, die hopelijk weer zijn vorm hervindt en zich doorontwikkelt. Het is wel als als als Ihattaren het oppakt bij RKC, met mitsen en maren. Maar jeetje wat een potentie heeft ie nog altijd. Op de een of andere manier heb ik het idee dat het dit keer anders is. Misschien is ook wel de vader de wens van de gedachte. Succes bij RKC Mohamed.
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Forumreacties: 20.754
Reg.: 6 februari 2000
Mootje dacht zo te zien vandaag dat ie eens wat nederigheid en volwassenheid zou tonen in het nos interview na zijn eerste 10 minuten betaald voetbal sinds Mei 2022. "Je zit helemaal fout" begon hij voortvarend tegenover de interviewer.
Ik hoop iig dat ie wat plezier en constantheid vind bij RKC. Aan Oranje of PSV denken, zoals je links en rechts leest: te zot voor woorden.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 23 september 2024 om 10:53:
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 30 september 2024 om 10:54:
Ik wil het ventje hier nooit meer terug zien. Iedereen verdient een tweede kans. Ihattaren is bezig aan z'n 6e of zo.