Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 15 maart 2024 om 11:54:

Ik zag ergens even de naam van zijn vriendin / vrouw (?) voorbij komen. Is toch geen familie van onze Excelsiorvriend ?

Zusje, maar het schijnt wat bekoeld te zijn dankzij Roger Schmidt.

+1/-0

Albert Trestena schreef op 15 maart 2024 om 14:31:

Ik zag ergens even de naam van zijn vriendin / vrouw (?) voorbij komen. Is toch geen familie van onze Excelsiorvriend ?

Serieus ? Het zusje zijn dan he, niet de Roger opmerking ;)

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 15 maart 2024 om 14:35:

Dacht ik me te herinneren, maar nu vind ik even zo snel geen bronnen, dus misschien onzin.

+1/-0

Albert Trestena schreef op 15 maart 2024 om 14:41:

PSVRijnwoude schreef op 15 maart 2024 om 14:35:

Dacht ik me te herinneren, maar nu vind ik even zo snel geen bronnen, dus misschien onzin.

Volgens mij ook en schijnt inderdaad ook bekoeld te zijn. Die jongen verkloot werkelijk alles 🤣🤣

+1/-0

Heeft natuurlijk wel 2 jr stil gestaan in z'n ontwikkeling en alles behalve goed voor z'n lichaam gezorgd.
117kg en aan de lachgas ballonnen zal hem waarschijnlijk weinig goed gedaan hebben.

Vind dat hij er oprecht goed uit ziet op de foto's van RKC.
Het ventje is pas 22 en kan nog een hele carriere voor zich hebben.. gun hem dat ondanks alle domme keuzes die hij de afgelopen jaren gemaakt heeft toch wel.

+2/-0

Ook ik blijf een zwak houden voor dat mannetje. Hou alleen mijn hart vast bij zijn psycholoog. Over je client onder druk zetten gesproken.
Kijk wonderen moeten we voorlopig niet verwachten, hij staat al jaren stil maar als hij nog maar op 20% komt van zijn PSV kwaliteiten moet hij toch makkelijk meekomen bij RKC als je ziet wat daar verder rondloopt.

Hopelijk wordt de druk op hem niet te groot. Misschien had hij beter voor Belgie ofzo kunnen kiezen waar hij niet zo bekend is en in alle rust zich weer had kunnen ontwikkelen.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 22 september 2024 om 10:28:

Ook ik blijf een zwak houden voor dat mannetje. Hou alleen mijn hart vast bij zijn psycholoog. Over je client onder druk zetten gesproken.
Kijk wonderen moeten we voorlopig niet verwachten, hij staat al jaren stil maar als hij nog maar op 20% komt van zijn PSV kwaliteiten moet hij toch makkelijk meekomen bij RKC als je ziet wat daar verder rondloopt.

Hopelijk wordt de druk op hem niet te groot. Misschien had hij beter voor Belgie ofzo kunnen kiezen waar hij niet zo bekend is en in alle rust zich weer had kunnen ontwikkelen.

RKC zit momenteel in een lastig parket en nemen dit gokje. Iets wat heel veel andere clubs niet zomaar doen gezien zijn trackrecord van de afgelopen jaren.

Hij oogt overigens wel fit en gretig. En dat hij kan voetballen staat vast.
Nu de vraag of hij het in zijn koppie goed blijft gaan. Is inmiddels 22 en dat is toch wel een leeftijd dat bij veel jongvolwassenen een knop omgaat en het besef komt dat je het zelf moet doen in het leven.

+1/-0

Hoe gek het ook klinkt, maar ik denk dat hij gewoon een optie kan zijn volgende zomer bij PSV als opvolger van Bakayoko, die hopelijk weer zijn vorm hervindt en zich doorontwikkelt. Het is wel als als als Ihattaren het oppakt bij RKC, met mitsen en maren. Maar jeetje wat een potentie heeft ie nog altijd. Op de een of andere manier heb ik het idee dat het dit keer anders is. Misschien is ook wel de vader de wens van de gedachte. Succes bij RKC Mohamed.

+1/-0

StephanPSV schreef op 23 september 2024 om 10:53:

Hoe gek het ook klinkt, maar ik denk dat hij gewoon een optie kan zijn volgende zomer bij PSV als opvolger van Bakayoko, die hopelijk weer zijn vorm hervindt en zich doorontwikkelt. Het is wel als als als Ihattaren het oppakt bij RKC, met mitsen en maren. Maar jeetje wat een potentie heeft ie nog altijd. Op de een of andere manier heb ik het idee dat het dit keer anders is. Misschien is ook wel de vader de wens van de gedachte. Succes bij RKC Mohamed.

Ik vind ook best gek klinken. ;)
Zonder dollen: laat hem eerst maar eens een heel seizoen volmaken zonder alle capriolen, want dat is in zijn hele carriere 1 seizoen onder van Bommel gelukt. Nu is er daarna vanalles aan de hand geweest, maar juist ook mentaliteit is de bepalende factor of een toptalent een topspeler wordt en vooral op dat vlak moet hij nog veel meer meters maken dan andere talenten (die het dus vaak al niet redden).

+1/-0

Mootje dacht zo te zien vandaag dat ie eens wat nederigheid en volwassenheid zou tonen in het nos interview na zijn eerste 10 minuten betaald voetbal sinds Mei 2022. "Je zit helemaal fout" begon hij voortvarend tegenover de interviewer.

Ik hoop iig dat ie wat plezier en constantheid vind bij RKC. Aan Oranje of PSV denken, zoals je links en rechts leest: te zot voor woorden.

+2/-0

Ik wil het ventje hier nooit meer terug zien. Iedereen verdient een tweede kans. Ihattaren is bezig aan z'n 6e of zo.

+3/-0

James Sonny Crockett schreef op 30 september 2024 om 10:54:

Ik wil het ventje hier nooit meer terug zien. Iedereen verdient een tweede kans. Ihattaren is bezig aan z'n 6e of zo.

Niet getreurd,Rkc is zijn top.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren