Vaio,als moderator zou ik de post van yitay... hebben gedelete. Wat een mafkees om 12 te posten zonder reden. Vervuiling wat mij betreft maar kan blijkbaar hier
Mods doen het er ook maar bij heb ik altijd het idee.. als je dat goed wilt doen heb je daar een dagtaak aan (die ik zelf ook niet ambieer )
Gelukkig gebeuren die dingen niet zo vaak en is dit wel een vrij schoon forum waar mensen ook respectvol zijn naar elkaar.
+2/-0
Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 123456 7